Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON se mentine in top cu cifre de lider pe doua segmente de public!

Incepand din aceasta saptamana EXATLON este programat sa inceapa de la ora 19:45!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Milioane de telespectatori au urmarit aseara  „Exatlon” pentru a afla care sunt urmarile conflictelor dure din echipa Faimosilor si cum vor profita Razboinicii de momentele de slabiciune ale echipei adverse.

„Exatlon” a clasat statia pe primul loc si aseara, cu 10,2% Rating si 20,5% cota de piata, in ceea ce priveste publicul National, si cu 7,9% Rating si 16,7% cota de piata, in randul publicului de la orase, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe Comercial, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul audientelor, cu 7,3% Rating si 18,8% Share. Minutul de aur, inregistrat la 21:19 a adunat in fata micilor ecrane 2.259.000 de telespectatori. (tabel audiente in attach)

Dupa momentele dificile generate de conflictele in interiorul echipei de plecarea Claudiei Pavel, Faimosii s-au dezmeticit, si-au adunat fortele si au reusit sa invinga aseara echipa Razboinicilor. Premiul oferit in urma castigarii traseului, o calatorie cu catamaranul si o masa copioasa, a parut sa ii readuca pe Faimosi la ceea ce parea pierdut – buna intelegere. Acestia au dansat, au ras, au povestit si au oferit un adevarat spectacol cu plonjari spectaculoase in mare. Si la jocul final tot Faimosii au castigat,  iar toata desfasurarea de forte, cu strigatele de pe margine ale sustinatorilor si chiar cu „dojana” aplicata de Giani Kirita celor care nu ii ascultau sfaturile, a parut sa faca parte dintr-un tablou de familie.

 

De cealalta parte, Razboinicii au parut sa fie urmariti de ghinion, mai ales la traseu, acolo unde s-au descurcat excelent, scorul a fost unul foarte strans, dar finalul, unul de-a dreptul dramatic. Mariana, care s-a remarcat in timpul concursului prin agilitate si indemanare, a oferit un moment extrem de tensionat. Aflata in competitie cu Larisa Vasile, intr-un moment crucial care ar fi desemnat castigatorul, aceasta a facut o singura greseala. A asezat ultimul cub, cel de-al zecealea, invers, si in ciuda faptului ca toti din echipa o strigau, incercand sa o avertizeze ca trebuie asezat cubul in pozitia corecta, Mariana s-a intors si a aruncat rapid sacii cu nisip rasturnand fulgerator cele 10 cuburi. Cazuta in genunchi de bucurie si savurandu-si falsa victorie, Mariana a realizat prea tarziu ce se intampla. In timpul acesta, Larisa isi dobora ultimul cub de pe postament, in strigatele de bucurie ale echipei sale.

 

In aceasta seara, de la ora 19:45, o noua editie „Exatlon” vine cu momente incarcate de dramatism, miza fiind uriasa si dubla – imunitatea echipei si dreptul de a locui in casa. Vor reusi Razboinicii sa isi revansa si sa anuleze sirul ghinioanelor? Vor reusi Faimosii sa dovedeasca faptul ca pot trece in continuare peste ceea ce i-a dezbinat si sa functioneze ca o echipa adevarata? Toate acestea le vor putea afla telespectatorii urmarind, in acesta seara, inca un episod din cel mai intens reality – „Exatlon”!

Tabel audiente tv pentru toate segmentele de public: comercial, urban si national

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV7,820,3351
Kanal D7,318,8326
Antena 14,411,4198
EXATLONDigiSport 13,38,5148
20:00-23:20Telekom Sport1,23,052
Antena 31,12,849
National TV0,82,137
Prima TV0,82,137
Romania TV0,82,136
Disney Junior0,61,425
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D7,916,7758
Pro TV7,115,2687
Antena 14,28,8401
EXATLONDigiSport 13,78,0361
20:00-23:20Antena 32,86,0274
Romania TV2,65,6254
Prima TV1,32,7121
Telekom Sport1,22,5115
TVR 11,12,3106
National TV1,12,3104
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D10,220,51828
Pro TV8,316,61478
Antena 14,59,0801
EXATLONDigiSport 12,75,4479
20:00-23:20Romania TV2,65,3473
Antena 32,04,1362
National TV1,83,6321
TVR 11,32,5224
Prima TV1,22,5223
Telekom Sport1,22,4214
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending