Connect with us

AUDIENȚE TV

1 martie, Kanal D implineste 11 ani cu audiente record. Iata ce cresterea a avut statia!

In luna februarie, statia s-a clasat pe primul loc pe targetul National, in Prime Time; Crestere spectaculoasa a cotei de piata pentru Kanal D, de 60%, in februarie, pe Comercial, in Prime Time.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

De 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si implinirea a 11 ani de cand postul TV a fost infiintat in Romania.

Vedetele vor celebra astazi in emisiuni, alaturi de telespectatorii Kanal D, o calatorie extraordinara, de-a lungul a mai bine de un deceniu, de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni ce a avut o crestere spectaculoasa.

Programe TV unul si unul, vedete foarte iubite de romanii de pretutindeni, o echipa unita, onesta si creativa,  si, nu in ultimul rand, dorinta de a oferi experiente de neuitat telespectatorilor au facut din Kanal D una dintre cele trei statii TV generaliste de referinta in Romania.

La 11 ani de existenta Kanal D, in luna februarie a acestui an,  Kanal D a rupt barierele clasamentului si ocupa primul loc pe targetul National, inregistrand 18,7% cota de piata in Prime Time, o crestere de 30% a cotei de piata in raport cu anul precedent.  Din anul lansarii si pana in februarie 2018, Kanal D si-a marit de 7,7 ori cota de piata, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Din anul lansarii si pana astazi, in Prime Time, pe targetul National, cresterea cotei de piata a fost una spectaculoasa, de 766%.

In ceea ce priveste segmentul de public Comercial, in luna februarie 2018, Kanal D isi pastreaza a doua pozitie in Prime Time, cu 16,1% cota de piata (crestere de 60% fata de anul precedent), pozitie pe care si-o consolideaza si pe tagetul All Urban.

In primele doua luni ale anului 2018, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a audientei, pe publicul Comercial, din top trei televiziuni,  de 24% Share, la nivelul intregii zile, in raport cu anul precedent. Postul s-a pozitionat pe locul 2 in prime time pe toate targeturile, cu o crestere de 44% a cotei de piata pe targetul Comercial, in raport cu aceeasi perioada a anului precedent, o crestere semnificativa in raport cu competitia.

De-a lungul timpului, Kanal D si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din Romania, propunand publicului formate puternice internationale, dar si productii proprii, raspunzand exigentelor publicului si implicand-se activ in viata comunitatii. A devenit un adevarat trendsetter pe piata media din Romania, prin reality-uri de succes, seriale care au cucerit inimile romanilor de pretutindeni, o abordare proaspata si apropiata de preocuparile si  problemelor telespectatorilor, prin intermediul programelor de Stiri sau prin reportajele „Asta-i Romania” si anchetele de la „Sabbagh in actiune”.

Show-uri unul si unul, devenite emblematice pentru Kanal D, adevarate fenomene in Romania, precum „Exatlon” sau „Bravo, ai stil”, emisiunile care aduc buna-dispozitia in casele romanilor, precum „Teo Show”, „Te vreau langa mine”, „Roata Norocului” sau formate care suscita de ani buni interesul romanilor, precum „WOWBiz” sau „Ochii din umbra”, sunt doar cateva exemple de produse de televiziune de calitate, ce fac din Kanal D o experienta de neratat.

 

Tabel crestere Kanal D, luna Februarie 2017 vs Februarie 2018, toate segmentele de public:

 

Sursa: Kantar Media18-49 Urban
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV2104,723,41984,422,9-6%-5%-2%
Antena 11282,814,21262,814,6-2%0%2%
Kanal D731,68,1932,110,827%29%32%
20:00-24:00Pro TV4449,825,44259,524,7-4%-3%-3%
Kanal D1763,910,12786,216,158%59%60%
Antena 12776,215,92325,213,5-16%-16%-15%

 

All Urban
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV4224,317,24254,417,81%2%3%
Antena 12762,811,22642,711,0-4%-3%-2%
Kanal D2172,28,82372,59,99%10%12%
20:00-24:00Pro TV7747,917,47818,117,81%2%2%
Kanal D5575,712,56857,115,723%24%25%
Antena 15115,211,54124,39,4-19%-19%-18%

 

National
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV8564,818,09085,119,06%6%5%
Antena 16033,412,75673,211,8-6%-6%-7%
Kanal D4842,710,25473,111,413%13%12%
20:00-24:00Kanal D11606,514,415478,718,733%34%30%
Pro TV14438,017,915308,618,56%6%3%
Antena 19605,311,97894,49,5-18%-17%-20%

 

Sursa: Kantar Media18-49 Urban
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV2154,823,32004,523,0-7%-6%-1%
Antena 11322,914,31282,914,8-3%-2%4%
Kanal D701,67,6821,89,417%18%24%
20:00-24:00Pro TV45110,026,04269,525,3-6%-5%-3%
Kanal D1703,89,82375,314,139%41%44%
Antena 12615,815,02365,314,0-10%-9%-7%

 

All Urban
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV4364,517,44194,317,6-4%-3%1%
Antena 12792,911,22682,811,2-4%-3%1%
Kanal D2122,28,52152,29,01%2%6%
20:00-24:00Pro TV7758,017,67457,717,4-4%-3%-1%
Kanal D5435,612,36046,314,111%12%14%
Antena 14694,810,74204,49,8-10%-10%-8%

 

National
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV8884,918,48925,018,70%1%2%
Antena 16173,412,85893,312,3-5%-4%-3%
Kanal D4762,79,94942,810,34%4%5%
20:00-24:00Pro TV14748,218,514518,117,9-2%-1%-3%
Kanal D11186,214,013687,716,822%23%20%
Antena 19105,111,48424,710,4-7%-7%-9%

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima ediţie a show-ului „Next Star”, lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima ediţie a celui de-al nouãlea sezon al show-ului „Next Star”, prezentatã de Dan Negru, a fost sâmbãt seara lider de audienţã, la oraşe şi în toatã ţara.

Ediţia care a desemnat-o câştigãtoare pe mica interpretã de muzicã popularã Anastasia Ciobanu (8 ani) a adunat în faţa micilor ecrane 1.825.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22.31.

Aşadar, la nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi a obţinut sâmbãtã seara, pe perioada difuzãrii emisiunii (20.00-23.07), o audienţã medie de 7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 17,7%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, inregistra 5,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,5%, iar TVR1 obtinea 5,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 13,2%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 6,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 16,2%, urmata de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating si 14,5% cota de piata si de TVR1, cu 5,4 puncte de rating si 14,1% cotã de piaţã.

Anastasia Ciobanu (8 ani), din localitatea Bogdan Vodă, județul Bacău, a câștigat aseară prima ediție “Next Star” și s-a calificat în marea finală a celui de-al nouălea sezon.

Mă simt emoționată. Nu mă așteptam să câștig. Acum o să mă pregătesc pentru finala cea mare”, a spus fetița, cu lacrimi în ochi, după ce a primit premiul din partea prezentatorului show-ului, Dan Negru.

Cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa au numai cuvinte de laudă la adresa micuței cântărețe de muzică populară.

Eu v-am spus de la început că Anastasia va câștiga. Are tot ce-i trebuie. E frumoasă și talentată, dansează, are atitudine, voce, dicție”, spune Pepe.

Mi-au plăcut stacaturile ei, corectitudinea cântării, emoția, dar și timbrul ei care suna ca al unei femei mature. Parcă ne cânta o artistă de 20-25 de ani”, adaugă Dorian Popa

Anastasia a avut un moment demn de o finală. Sunt convinsă că cei de acasă au îndrăgit-o, așa cum am făcut și noi”, spune și Lidia Buble.

Prima ediție “Next Star” a adus în fața juriului și a publicului primii concurenți dintr-un sezon care se anunță extraordinar. Un szon care promite să aducă în fața telespectatorilor copii senzaționali, cu talente nebănuite și povești impresionante. Fiecare dintre ei va încerca să-i convingă pe cei trei jurați, Lidia Buble, Pepe și Dorian Popa, că el este viitorul “Next Star” și va “lupta” pentru marele trofeu, în valoare de 20.000 de euro.

Sâmbătă seara, copii talentați la muzică populară, muzică rock și pop, dar și la dans sportiv, stand-up comedy, street dance, circ, karate, pictură și… geografie, veniți din toate colțurile țării, și-au susținut demonstrațiile cu multă emoție în fața celor trei jurați. Alături de ei și de părinții lor a stat, în culise, Șerban Copoț, co-prezentatorul show-ului. Șerban i-a încurajat pe copii, i-a descusut înainte ca aceștia să urce pe scenă și le-a luat la cald impresiile, după ce au apărut în fața juraților.

De asemenea, în deschiderea galei, pe scenă au urcat Omar Arnaout, Vanessa Marzavan, Rose-Marie Lanciu, Isabela Pamparău, Yasmina Butilă și Katia Cărbune, șase dintre câștigătorii “Next Star”, iar celelalte două, Emily Moskalenko și Andreea Tucaliuc, aflate la o competiție internațională, respectiv într-un turneu, au transmis mesaje video.

Sâmbătă seara, la “Next Star”, jurații au fost impresionați de toți concurenții și au savurat toate momentele desfășurate în fața lor. Dar poate cel mai tare au fost surprinși de de Radu, un băiețel de cinci ani, considerat genial, care a venit în afara concursului. Radu are un coeficient de inteligență, măsurat de specialiști, de 149. Asta în condițiile în care majoritatea oamenilor inteligenți au un IQ în jurul valorii de 100. Copilul i-a lăsat cu gura căscată pe jurați atunci când le-a demonstrat că știe fără greșeală drapelele tuturor țărilor lumii.

Cine sunt copiii care vor urca pe scenă în cea de-a doua ediție a show-ului, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbăta viitoare, de la ora 20.00, numai la “Next Star”, emisiunea prezentată, pentru al cincilea an consecutiv, de Dan Negru.

 

            Sursa:Kantar Media                         

                Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

                Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

                Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                     

                Perioada 16 iunie 2018                   

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 lider incontestabil de audienţă cu pardida Portugalia-Spania

Published

on

Foto Credit: TVR

Primul derby al Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Peste 2 milioane de telespectatori în minutul de aur, la TVR 1, în timpul partidei dintre Spania şi Portugalia, finalizată cu egalul 3-3, toate golurile Portugaliei fiind înscrise de Ronaldo.

 

Primul mare meci al Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Lupta de pe terenul de la Soci dintre rivalele Portugalia şi Spania, finalizată cu un tensionat egal 3-3, a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating* mediu 8,8%, cotă de piaţă** medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00.

 

Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial. Pe target urban, unu din patru telespectatori a urmărit la TVR 1 evoluţia echipelor lui Ronaldo şi Pique – TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 9.7% şi un share de 23.9% (o medie de 936.000 de telespectatori), pe intervalul 21.00-23.00. La nivel comercial, meciul Portudalia – Spania a fost, de asemenea, cel mai urmărit program cu 406.000 de telespectatori în medie (9,2% rating şi 30,7% cotă de piaţă).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 22.50, spre finalul reprizei, când la TVR 1 se uitau nu mai puţin de 2.089.000 de microbişti (rating de 11.7 şi 31.1 share). În mediul urban, două minte mai târziu (ora 22.52) TVR 1 a avut o audienţă de 13.3% şi o cotă de piaţă de 35.7% (1.281.000 de telespectatori).

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018.

 

Programul următoarelor partide din acest weekend:

16 iunie, ora 13:00 – Franţa – Australia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 16:00 – Argentina – Islanda (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 19:00 – Peru – Danemarca (Saransk) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 22:00 – Croaţia – Nigeria (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 15:00 – Costa Rica – Serbia (Samara) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 18:00 – Germania – Mexic (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 21:00 – Brazilia – Elveţia (Rostov) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR la debutul CM de Fotbal

Published

on

Sursa foto: FIFA / TVR

Campionatul Mondial de Fotbal, regele verii la TVR, ţine telespectatorii cu ochii pe ecrane: 1.271.000 de milion de telespectatori, în minutul de aur, la TVR 1, în meciul de debut: Rusia – Arabia Saudită 5-0.

Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 a debutat în forţă, echipa gazdă marcând nu mai puţin cinci goluri, un record în istoria meciurilor de deschidere. Partida Rusia – Arabia Saudită, încheiată cu un scor greu de anticipat, 5-0, a putut fi urmărită în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 14 iunie, începând cu ora 18.00.

Primul meci al competiţiei a urcat TVR 1 pe prima poziţie în rândul telespectatorilor cu vârsta de peste 18 ani din mediul urban, TVR 1 înregistrând un rating mediu de 6.7% şi un share de 19.1%, pe intervalul 18.00 – 19.55.

Minutul „de aur” al partidei comentate de Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 19.54, când la TVR 1 se uitau 1.271.000 de microbişti (rating de 7.1% şi share de 20.3%). La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 8.6% şi o cotă de piaţă de 22.5% (830.000 de telespectatori).

La nivel naţional, pe durata meciului Rusia – Arabia Saudită, postul TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă de piaţă de 15.9%, fiind urmărit de 847.000 de telespectatori, în timp ce, la nivelul publicului urban, partida de fotbal a obţinut următoarele cifre: 5.9% rtg şi 17.9% share (566.000 de telespectatori).

Ceremonia de deschidere a Cupei Mondiale, transmisă în direct între 17.28 si 17.40, a adus la TVR 1 aproape jumătate de milion de telespectatori (2,4% rating mediu şi 10,1% cotă de piaţă medie, 433.000 telespectatori), la nivel naţional. La oraşe, spectacolul oferit de Robbie Williams şi Aida Garifullina în deschiderea Campionatului a înregistrat o audienţă de 3.3% şi un share de 12.6%.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

De la 23.00, analizăm meciurile zilei la Studio Mondial, pentru ca, de la 23.40, Tudor Furdui alături de cei de la Noaptea Târziu – grup cunoscut şi apreciat în mediul virtual pentru parodiile muzicale pe care le produce – să înceapă Pariu Mondial.

Programul partidelor din acest weekend – TVR 1 și TVR HD:

15 iunie, ora 15:00 – Egipt – Uruguay (Ekaterinburg)

15 iunie, ora 18:00 – Maroc – Iran (Sankt Petersburg)

15 iunie, ora 21:00 – Portugalia – Spania (Soci)

16 iunie, ora 13:00 – Franţa – Australia (Kazan)

16 iunie, ora 16:00 – Argentina – Islanda (Moscova, Spartak)

16 iunie, ora 19:00 – Peru – Danemarca (Saransk)

16 iunie, ora 22:00 – Croaţia – Nigeria (Kalinigrad)

17 iunie, ora 15:00 – Costa Rica – Serbia (Samara)

17 iunie, ora 18:00 – Germania – Mexic (Moscova, Lujniki)

17 iunie, ora 21:00 – Brazilia – Elveţia (Rostov)

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul transmisiei meciului „Rusia – Arabia Saudită”, ieri 14 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>18:00-19:55
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.25.1918.3
TVR 115.84.7843.7
Antena 114.24.2758.6
Kanal D6.21.8331.2
National TV5.81.7308.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>18:00-19:55
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.36.0576.5
TVR 117.95.9564.4
Antena 112.54.1394.3
Kanal D5.91.9185.6
Antena 35.61.9178.3

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>18:00-19:55
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.85.1226.6
TVR 119.54.6202.6
Antena 114.23.4147.7
Kanal D9.62.3100.3
Prima TV2.60.627.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA


Cotă de piaţă (Market Share)
 reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending