Connect with us

AUDIENȚE TV

1 martie, Kanal D implineste 11 ani cu audiente record. Iata ce cresterea a avut statia!

In luna februarie, statia s-a clasat pe primul loc pe targetul National, in Prime Time; Crestere spectaculoasa a cotei de piata pentru Kanal D, de 60%, in februarie, pe Comercial, in Prime Time.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

De 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si implinirea a 11 ani de cand postul TV a fost infiintat in Romania.

Vedetele vor celebra astazi in emisiuni, alaturi de telespectatorii Kanal D, o calatorie extraordinara, de-a lungul a mai bine de un deceniu, de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni ce a avut o crestere spectaculoasa.

Programe TV unul si unul, vedete foarte iubite de romanii de pretutindeni, o echipa unita, onesta si creativa,  si, nu in ultimul rand, dorinta de a oferi experiente de neuitat telespectatorilor au facut din Kanal D una dintre cele trei statii TV generaliste de referinta in Romania.

La 11 ani de existenta Kanal D, in luna februarie a acestui an,  Kanal D a rupt barierele clasamentului si ocupa primul loc pe targetul National, inregistrand 18,7% cota de piata in Prime Time, o crestere de 30% a cotei de piata in raport cu anul precedent.  Din anul lansarii si pana in februarie 2018, Kanal D si-a marit de 7,7 ori cota de piata, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Din anul lansarii si pana astazi, in Prime Time, pe targetul National, cresterea cotei de piata a fost una spectaculoasa, de 766%.

In ceea ce priveste segmentul de public Comercial, in luna februarie 2018, Kanal D isi pastreaza a doua pozitie in Prime Time, cu 16,1% cota de piata (crestere de 60% fata de anul precedent), pozitie pe care si-o consolideaza si pe tagetul All Urban.

In primele doua luni ale anului 2018, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a audientei, pe publicul Comercial, din top trei televiziuni,  de 24% Share, la nivelul intregii zile, in raport cu anul precedent. Postul s-a pozitionat pe locul 2 in prime time pe toate targeturile, cu o crestere de 44% a cotei de piata pe targetul Comercial, in raport cu aceeasi perioada a anului precedent, o crestere semnificativa in raport cu competitia.

De-a lungul timpului, Kanal D si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din Romania, propunand publicului formate puternice internationale, dar si productii proprii, raspunzand exigentelor publicului si implicand-se activ in viata comunitatii. A devenit un adevarat trendsetter pe piata media din Romania, prin reality-uri de succes, seriale care au cucerit inimile romanilor de pretutindeni, o abordare proaspata si apropiata de preocuparile si  problemelor telespectatorilor, prin intermediul programelor de Stiri sau prin reportajele „Asta-i Romania” si anchetele de la „Sabbagh in actiune”.

Show-uri unul si unul, devenite emblematice pentru Kanal D, adevarate fenomene in Romania, precum „Exatlon” sau „Bravo, ai stil”, emisiunile care aduc buna-dispozitia in casele romanilor, precum „Teo Show”, „Te vreau langa mine”, „Roata Norocului” sau formate care suscita de ani buni interesul romanilor, precum „WOWBiz” sau „Ochii din umbra”, sunt doar cateva exemple de produse de televiziune de calitate, ce fac din Kanal D o experienta de neratat.

 

Tabel crestere Kanal D, luna Februarie 2017 vs Februarie 2018, toate segmentele de public:

 

Sursa: Kantar Media18-49 Urban
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV2104,723,41984,422,9-6%-5%-2%
Antena 11282,814,21262,814,6-2%0%2%
Kanal D731,68,1932,110,827%29%32%
20:00-24:00Pro TV4449,825,44259,524,7-4%-3%-3%
Kanal D1763,910,12786,216,158%59%60%
Antena 12776,215,92325,213,5-16%-16%-15%

 

All Urban
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV4224,317,24254,417,81%2%3%
Antena 12762,811,22642,711,0-4%-3%-2%
Kanal D2172,28,82372,59,99%10%12%
20:00-24:00Pro TV7747,917,47818,117,81%2%2%
Kanal D5575,712,56857,115,723%24%25%
Antena 15115,211,54124,39,4-19%-19%-18%

 

National
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV8564,818,09085,119,06%6%5%
Antena 16033,412,75673,211,8-6%-6%-7%
Kanal D4842,710,25473,111,413%13%12%
20:00-24:00Kanal D11606,514,415478,718,733%34%30%
Pro TV14438,017,915308,618,56%6%3%
Antena 19605,311,97894,49,5-18%-17%-20%

 

Sursa: Kantar Media18-49 Urban
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV2154,823,32004,523,0-7%-6%-1%
Antena 11322,914,31282,914,8-3%-2%4%
Kanal D701,67,6821,89,417%18%24%
20:00-24:00Pro TV45110,026,04269,525,3-6%-5%-3%
Kanal D1703,89,82375,314,139%41%44%
Antena 12615,815,02365,314,0-10%-9%-7%

 

All Urban
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV4364,517,44194,317,6-4%-3%1%
Antena 12792,911,22682,811,2-4%-3%1%
Kanal D2122,28,52152,29,01%2%6%
20:00-24:00Pro TV7758,017,67457,717,4-4%-3%-1%
Kanal D5435,612,36046,314,111%12%14%
Antena 14694,810,74204,49,8-10%-10%-8%

 

National
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV8884,918,48925,018,70%1%2%
Antena 16173,412,85893,312,3-5%-4%-3%
Kanal D4762,79,94942,810,34%4%5%
20:00-24:00Pro TV14748,218,514518,117,9-2%-1%-3%
Kanal D11186,214,013687,716,822%23%20%
Antena 19105,111,48424,710,4-7%-7%-9%

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Preselecțiile ”Românii au talent” s-au încheiat! Vezi aici care a fost clasamentul televiziunilor ieri seară!

Published

on

Iuliana Jalbă Foto credit: Pro TV

Vineri, 20 aprilie, Pro TV a încheiat triumfător seria de zece preselecții „Românii au talent”, clasându-se detașat în fruntea topurilor de audiență, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseară s-au încheiat preselecțiile sezonului 8 Românii au talent! Au fost zece ediții în care a fost celebrat talentul românesc din cele patru puncte cardinale, în care Pământul a fost străbătut în lung și-n lat pentru a aduce pe scenă momente fabuloase, iar concurenții au depășit așteptările, au uimit, au emoționat, au electrizat și ne-au făcut să plângem de bucurie și să râdem în hohote. Vineri, telespectatorii au urmărit un regal al talentului autentic și au avut parte de un spectacol care a ridicat publicul în picioare și a produs reacții uluitoare.

Cea de-a zecea ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.8 puncte de rating și 38.3% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 13.8% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 2.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:45, peste 3.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Spectacol fascinant în ultima ediție de preselecții

Ultima ediție de preselecții Românii au talent le-a adus telespectatorilor încă un motiv de bucurie și trăiri intense, sentimente care s-au îmbinat perfect cu energia și efervescența aduse pe scena talentului de către concurenți. Andi, Mihaela, Andra și Florin au fot surprinși de abilitățile participanților și i-au încurajat să nu renunțe nicio clipă la visurile lor și să lupte pentru ceea ce își doresc. Fie că a fost vorba despre copii sau persoane trecute de prima tinerețe, toți au făcut spectacol și au determinat publicul să vibreze în ritmul talentului lor. Show-ul a fost deschis de 15 concurenți plini de entuziasm, care le-au adus aminte tuturor de copilărie, și a continuat cu momente fascinante de salsa, freestyle cu mingea, popping, gimnastică, dans oriental, chitară clasică și electrică, street dance, pangrathion athlima, nai, yoyo și canto.

La finalul unei seri în care talentul a fost prezentat la cel mai înalt nivel, Magic cups, Iuliana Jalbă, Fabian Barna, United Skills, Lidia Dormenco, Alex Manole, Zavera, Poethree, Clubul Sportiv Shindaito, Alexandru Manole, Corul Cantemus, Cătălin Bucureșteanu și Anne Marie Zaharia, Mariana Preda, Yoyo Squad, Orchestra Basarab, Attila Toth, Alin Abrudan și Liviu Burz și Tulnicăresele din Câmpeni au primit 3 sau 4 DA din partea juraților.

Preselecțiile s-au încheiat, însă spectacolul de abia începe, pentru că cei mai buni vin în marile gale ale talentului românesc! De vinerea viitoare, de la 20:30, LIVE, talent românesc get beget, berechet!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Românii au talent”, ieri 20 aprilie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV33.314.02494.7
Kanal D12.45.2930.7
Antena 17.83.3587.9
Romania TV4.11.7308.8
National TV3.41.4255.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV32.112.81231.2
Kanal D13.65.4523.0
Antena 16.42.5245.0
Romania TV4.21.7160.4
Antena 33.71.5140.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV38.311.8527.5
Kanal D13.84.3190.2
Antena 17.12.298.5
DigiSport 12.90.939.5
Prima TV2.60.835.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending