HomeAUDIENȚE TVAnalizeFinala show-ului „Temptation Island – Insula iubirii”, lider de audiență pe targetul comercial și urban

Finala show-ului „Temptation Island – Insula iubirii”, lider de audiență pe targetul comercial și urban

Prev1 of 2
Navigheaza intre pagini

Telespectatorii Antena 1 au așteptat cu sufletul la gură să vadă ce se va întâmpla cu cele patru cupluri rămase în emisiunea „Temptation Island – Insula iubirii”, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 22.40 de aproape 1.500.000 de români. 

Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul difuzării emisiunii „Temptation Island – Insula iubirii” (20.30-23.44) la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 7,2 puncte de rating și 23,8% cotă de piață, în timp ce ProTV înregistra un rating mediu de 5,7 puncte și o cotă de piață de 19 procente.

„Temptation Island – Insula iubirii” a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban când a înregistrat o audiență medie de 5,4 puncte de rating și o cotă de piață de 14,7%, în timp ce ProTV s-a situat abia pe locul al treilea, după Kanal D, cu 5 puncte de rating și 13,4 cotă de piață.

Antena 1 fost lider de audiență și la nivelul întregii zile, dar și în prime-time, surclasându-și concurența la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

După ce cu o seară în urmă, Antena 1 a difuzat reîntâlnirile dintre Sașa și Elena, respectiv Medana și Robi, aseară alte două cupluri s-au revăzut după două săptămâni de emoții puternice și trăiri intense. Deși în momentul în care au pășit pe insulă s-au despărțit cu greu unul de la celălalt, în momentul revederii, cele două cupluri păreau atât de înstrăinate, încât abia dacă s-au privit.

Prev1 of 2
Navigheaza intre pagini

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns