RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna IULIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. Cifrele sunt furnizate de ARMA/Kantar Media.
În luna IULIE 2015 clasamentul pentru publicul naţional este aproape neschimbat, Antena 1 a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile, în timp ce PRO TV a trecut pe locul 2. B1 TV a fost scos din top 10 de postul Disney.
La nivelul publicului din oraşe (Urban) PRO TV a fost lider, dar cu cifre mai mici faţă de luna iunie, Antena 3 se menţine pe locul 4 la fel şi România TV pe locul 5, iar B1TV intra în top pe poziţia 9. TVR 1 a prins locul 10, fiind în scădere pe publicul urban.
Cifrele de audienţă generale pentru lună IUNIE 2015, aici!
Cele mai mari scăderi le-au înregistrat posturile generaliste PRO TV şi Antena 1, în timp ce Kanal D inregistrează ce mai mare creștere. TVR 1 a cumulat cifre mai mari la nivelul publicului urban. Posturile de ştiri au înregistrat mici scăderi, iar în top 10 se afla: Antena 3, România TV şi B1TV (doar la nivelul publicului urban). Cifrele de audienta pentru luna mai, aici.
GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IULIE 2015 – RTG%, SHR%
GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IULIE 2015 – RTG000
GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA IULIE 2015 – RTG%, SHR%
GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA IULIE 2015- RTG000
Cifre detaliate pentru luna IUNIE 2015, AICI!
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: ARMA/Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA