HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE. Prima Semifinală LIVE ROMANII AU TALENT, lider de audienţă şi 2.8 milioane de telespectatori în fiecare minut! Cine sunt cei trei finalişti ai serii?

AUDIENŢE. Prima Semifinală LIVE ROMANII AU TALENT, lider de audienţă şi 2.8 milioane de telespectatori în fiecare minut! Cine sunt cei trei finalişti ai serii?

Prev1 of 2

Primii trei finalişti ai noului sezon Românii au talent au fost aleşi aseară, pe cea mai cunoscută scenă a talentelor, într-un decor spectaculos! Primul show live a pus în scenă momente de excepţie, de la dans contemporan sau oriental, magie, muzică populară sau pop, la numere incredibile de forţă, improvizaţie şi echilibristică.

Cei 12 semifinalişti au adus pe scenă momente incendiare şi au creat un show desăvârşit. În urma voturilor publicului şi a deciziei juraţilor, Ion Barbu  şi cei doi dansatori Oana Zara şi Alexandru Bordea intră în lupta pentru marele premiu de 120.000 de euro.

Ion Barbu s-a clasat pe primul loc în preferinţele publicului, iar melodia Ploaia a trupei Cargo, cântată perfect de acesta, i-a adus un loc în finală. Traian Constantin a impresionat şi sensibilizat cu interpretarea la pian a uneia dintre melodiile care compun coloana sonoră a filmului Piraţii din Caraibe. Oana Zara şi Alexandru Bordea au venit pe scenă cu un moment emoţionant de dans contemporan, care a transmis pasiune şi dragoste. Juraţii au fost impresionaţi de prestaţia celor doi şi au decis să-i trimită în lupta pentru titlul de erou naţional.

Tot aseară, juraţii au ales primul candidat la premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Andra, Mihaela, Andi şi Bebe au fost de acord că trupa Funny jumpers merită să intre în lupta pentru acest premiu.

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 24:42, peste 2.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, peste 4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment din România.

PUBLICUL COMERCIAL

Prima semifinală a noului sezon Românii au talent a înregistrat 17.5 puncte de rating și 46.3% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape şapte ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi Antena 1, care a obţinut 2.8 puncte de rating și 7.4% share.

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detaşat cu 15.5 puncte de rating și 36.3%  share, pe când următorul post clasat, Kanal D a înregistrat o audiență medie de 3.6 puncte de rating și 8.3% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider cu o audiență medie de 15.3 puncte de rating și 36.3% share, locul secund, Kanal D înregistrând 3.7 puncte de rating și 8.9% share.

Audiente TV ROMANII AU TALENT PRO TV 8 MAI 2015


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns