HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE PRIME TIME: Pe publicul naţional şi urban, Kanal D a fost lider de audienţă. Cum a debutat POFTIŢI LA MUNCĂ?

AUDIENŢE PRIME TIME: Pe publicul naţional şi urban, Kanal D a fost lider de audienţă. Cum a debutat POFTIŢI LA MUNCĂ?

Andreea Mantea si Madalin Ionescu
KANAL D

A 

Ieri, în Prime-Time, în intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu serialul “Ziua în care mi s-a scris destinul” şi late night show-ul „WOWBiz”. 

 

Pe acest tronson orar PRO TV a difuzat film artistic şi reality show-ul Supravieţuitorul, iar Antena 1 premiera POFTIŢI LA MUNCĂ. 

Aseară, în intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a înregistrat 8,2% rating şi 19,9% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 7,9% rating şi 17,8% cotă de piaţă, pe segmentul de public All Urban.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-24:00 Kanal D 8,2 19,9
  Pro TV 6,1 14,9
  Antena 1 5,5 13,5
  Antena 3 2,4 5,9
  Romania TV 1,9 4,5
 

 

PUBLICUL URBAN

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-24:00 Kanal D 7,9 17,8
  Pro TV 6,3 14,2
  Antena 1 5,7 12,9
  Antena 3 3,3 7,4
  Romania TV 2,4 5,4

 

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment