Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente record la ProTV. Un fost fotomodel de succes, Anca Ionescu, a fost ceruta in casatorie la “Frumusete pe muchie de cutit” (cifre&foto)

Published

on

 

Marti seara telespectatorii Pro Tv au asteptat cu sufletul la gura transformarea altor doua femei: pentru Anca si Felicia intalnirea cu “Frumusete pe muchie de cutit” a insemnat nu doar un nou look, ci si multe schimbari interioare. Aproape 1,7 milioane de romani la nivelul intregii tari au stat cu ochii pe emisiunea prezentata de Victor Slav si transformarile uluitoare la care au fost supuse cele doua femei, in minutul de aur 22.05, cand Pro Tv inregistra pe publicul sau comercial un varf de audienta de 11,9 puncte de rating si 29,6 % cota de piata, adica de aproape trei ori mai mult decat Antena 1 (4,4 puncte de rating si 10,9 % cota de piata).

Timp de o ora si jumatate cat a durat emisiunea, in intervalul 20.40-22.13, Pro Tv a fost lider absolut de audienta cu povestile emotionante si schimbarile de look ale Ancai si Feliciei. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, “Frumusete pe muchie de cutit” a intrecut toate celelalte posturi TV cu o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 21,2 procente din cota de piata, fiind urmata de programele Antenei 1 cu doar 4,1 puncte de rating si 11,5 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost de neintrecut cu o medie de 6,4 puncte de rating si 14,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se clasa abia pe locul al treilea cu numai 3,3 puncte de rating si 7,8 % cota de piata.

Pentru Anca Ionescu, fosta Miss Rotterdam, viata a capatat un alt curs la “Frumusete pe muchie de cutit”. Dupa interventiile miraculoase la care a fost supusa, Anca si-a recastigat frumusetea de odinioara. La intalnirea finala a radiat, iar iubitul ei, cu 10 ani mai tanar decat ea, venit din Olanda special pentru a-i fi aproape, a cerut-o in casatorie. “E femeia vietii mele si nu-mi imaginez o alta femeie langa mine. Cand am vazut-o am amutit”, a marturisit acesta, emotionat, echipei de la Pro Tv. La randul ei, extrem de fericita, Anca a declarat: “Ma uit in oglinda si ma vad pe mine cu multi ani in urma, in schimb cu un zambet mai sigur si cu mult mai multa speranta si experienta de viata.” Coplesita de bucurie, Anca spune ca de acum viata sa se va schimba: diferenta de varsta dintre ea si iubitul ei nu va mai conta, iar increderea in sine ii va da forta sa mearga cu curaj mai departe.

Povestea Ancai este intr-adevar emotionanta: in anii ’90 era un cunoscut fotomodel in Olanda, a fost Miss Rotterdam, a facut parte din trupe celebre de dans si si-a construit o cariera impresionanta in modelling. Imediat dupa Revolutie a plecat in Olanda pentru a-si face o cariera. Impreuna cu iubitul ei de la acea vreme a deschis o agentie de modelling, ea ocupandu-se de partea artistica, iar partenerul ei de viata de cea financiara. A castigat mai mult decat si-a inchipuit vreodata, muncind din greu, si a devenit in scurt timp si imaginea firmei. Timp de 10 ani viata ei a fost aproape perfecta, pana cand, intr-o zi, iubitul ei a parasit-o pentru o alta femeie. Si-a pierdut nu doar jumatatea, ci si toata afacerea, toti banii. Din acel moment Anca a cazut intr-o depresie grava si se gandea adesea ca ar trebui sa renunte la viata ei. Acum, dupa experienta de la ”Frumusete pe muchie de cutit”, Anca a lasat in urma femeia imbatranita inainte de vreme si si-a regasit frumusetea si stralucirea cu care acum multi ani cucerise publicul.

Si pentru Felicia, cea de-a doua femeie care si-a schimbat destinul marti seara la Pro Tv, transformarea a fost una benefica. Din femeia retrasa, care evita sa se priveasca in oglinda si se ascundea de ochii celor din jur, Felicia s-a transformat intr-o femeie increzatoare. Desi are o familie minunata, desi este un om foarte sensibil si inteligent, Felicia a trait multi ani cu drama femeii care nu si-a descoperit adevarata feminitate. Asta pana sa ajunga la ”Frumusete pe muchie de cutit”, unde totul s-a schimbat. ”Rapitor. Superb. Nu ma asteptam.” Acestea au fost primele cuvinte pe care sotul Feliciei le-a rostit la vederea jumatatii sale.

”Pot sa spun ca acum sunt fericita”, a incheiat zambitoare Felicia. Pentru ea, toate jignirile din copilarie au avut un cuvant greu de spus: au marcat-o atat de tare, incat nu a mai avut puterea in adolescenta sa se remarce in vreun fel. La 20 de ani devenise, spune ea, modelul banalitatii absolute, o tanara cu foarte multe frustrari, care nu stia sub nici o forma sa se puna in valoare. Purta haine inchise la culoare si cu cateva numere mai mari, nu se machia si nu se aranja niciodata.

De la 15 ani face baie cu lumina stinsa si se priveste in oglinda doar daca este strict necesar, pentru ca nu doreste sa-si vada nasul mare si ascutit, pleoapele cazute, asprimea fetei, rotunjimile corpului. Dupa ce a nascut, trasaturile Feliciei s-au inasprit si mai tare si nu a mai avut curajul sa apara in lume. S-a refugiat intr-un birou unde sa fie doar cu hartiile ei, cat mai departe de ochii critici ai oamenilor. Acum, toate aceste temeri si complexe au disparut.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

„Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul „Te cunosc de undeva!”, care le-a desemnat știgătoare pe Raluka și Ana Baniciu cu o transformare în Romică Țociu și Cornel Palade, a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.

Cea de-a treia gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.395.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 21.12.

            Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.10), o audiență medie de 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 18,2%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 4,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,4%.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6 %, urmată de Kanal D, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%.

Concurenții celui de-al 13-lea sezon al show-ului “Te cunosc de undeva!”, prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan, și-au pregătit cu multă atenție transformările pe care le-au avut de realizat sambata aceasta. Alexandra Velniciuc a fost extrem de sexy și provocatoare în rolul celebrei J.Lo, provocând “victime” în rândul colegilor ei de sex masculin, iar  Romică Țociu a cântat “Rise Up” și și-a etalat cu mândrie pletele demne de invidiat pe care le-a avut pentru transformarea sa în Jaba.

Lui Mihai Trăistariu i-a fost teamă să se dezbrace la bustul gol pentru rolul său, Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, însă a făcut-o, Jean de la Craiova a cântat în travesti și a însuflețit atmosfera precum Viorica de la Clejani, iar Alin Gheorghișan a interpretat o piesă de top, “Kisses Back”, în rolul lui Matthew Koma. Barbara Isasi, solista trupei Mandiga, a fost cântăreața britanică originară din Kovovo, Rita Ora, Connect-R ne-a întors pe toți în timp, în anii ’60, cu transformarea sa în Howard Kaylan, solistul trupei The Turtles, pe când Carmen Rădulescu a încercat primul său travesti, unul foarte dificil, căci a trebuit să-l imite pe juratul Aurelian Temișan, cu recenta sa piesă, “Cântă toată mahalaua”. Dacă rolul în travesti care i-a picat la ruletă nu a avantajat-o deloc pe Carmen, nu același lucru s-a întâmplat cu Ana Baniciu și Raluka. Și asta pentru că transformarea lor în cuplul umoristic Romică Țociu și Cornel Palade a fost desemnată, la finalul galei, cea mai bună transformare a serii.

Gala de sâmbăta aceasta a avut și un moment special, plin de emoție, căci pe scena de la “Te cunosc de undeva!” au urcat, cu ajutorul transformărilor, trei prieteni, trei artiști excepționali: Gheorghe Dinică, Ștefan Iordache și Nelu Ploieșteanu. Dacă juratul Cristi Iacob a intrat pentru câteva minute în rolul lui Gheorghe Dinică, iar Raluka în cel al lui Ștefan Iordache, celebrul interpret de muzică lăutărească Nelu Ploieșteanu și-a jucat propriul rol pe scena de la “Te cunosc de undeva!”.

Ca de fiecare dată, momentele coregrafice ale show-ului au fost susținute de Furnix Team, extraordinara trupă de balet condusă de Furnica. Iar imaginile și întâmplările de culise le-au fost arătate telespectatorilor de Gianina Corondan care, de altfel, în încheierea ediției, a ales cine vor fi protagoniștii momentului special de sâmbăta viitoare: prezentatorii show-ului, Alina Pușcaș și Cosmin Seleși. Cine sunt personajele pe care le vor imita Alina și Cosmin, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 29 septembrie, de la ora 20.00, într-o nouă ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!”.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                     

Perioada 22 septembrie 2018                       

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending