joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAnalize Audiente TVAUDIENŢE. ROMANII AU TALENT, cifre de şase ori mai mari faţă de...

    AUDIENŢE. ROMANII AU TALENT, cifre de şase ori mai mari faţă de locul 2 clasat. 3.6 milioane de telespectatori au urmărit show-ul de la PRO TV!

    Cea de-a şaptea ediţie Românii au talent a adus, vineri aseară spectacolul talentelor autentice în casele românilor. Momentele prezentate pe scenă au reuşit să-i impresioneze pe cei patru juraţi, Andra, Mihaela Rădulescu, Andi Moisescu şi Bebe Cotimanis, dar şi să stârnească reacţii incredibile în rândul publicului venit la preselecţii pentru a-şi susţine favoriţii.

    Telespectatorii au avut parte de o seară memorabilă, cu numere de excepţie, care au adus emoţie sau au sensibilizat, dar şi cu momente amuzante, care le-au stârnit imaginaţia gazdelor emisiunii, Smiley şi Pavel Bartoş.

    Pe întreaga durată de difuzare, 20:31-23:52, peste 3.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:36, aproape 4.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment din România.

    PUBLICUL COMERCIAL

    Cea de-a treia ediţie a noului sezon Românii au talent a înregistrat 21.5 puncte de rating și 47.6% share în intervalul de difuzare 20:31-23:52, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape şase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Kanal D,  care a obţinut 4.0 puncte de rating și 8.9% share.

    PUBLICUL URBAN

    La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detaşat, cu 18.2 puncte de rating și 36.3% share, pe când următorul post clasat, Kanal D a înregistrat o audiență medie de 6.0 puncte de rating și 12.0% share.

    PUBLICUL NATIONAL 

    La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider, cu o audiență medie de 19.6 puncte de rating și 38.5% share, locul secund, Kanal D înregistrând 5.7 puncte de rating și 11.3% share.

    Audiente 17 aprilie ROMANII AU TALENT PRO TV


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

    Foto Credit: PRO TV

    CITESTE SI:

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttp://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente