vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 1 februarie - Prime Time: Cifrele s-au schimbat radical în...

    Audienţe TV 1 februarie – Prime Time: Cifrele s-au schimbat radical în tronsonul orar de maximă audienţă! Cine e acum pe locul 1?

    Luni, 1 februarie, serialul turcesc “Bahar: Viata furata” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

    Aseara, serialul “Bahar: Viata furata” a strans in fata micilor ecrane peste doua milioane de romani din intreaga tara.

    Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc, pe targetul National si All Urban, si pe locul doi, pe segmentul 18-49 Urban, PRO TV fiind lider doar pe acest segment de public.

    In intervalul 20:00 – 22:30, “Bahar: Viata furata” a inregistrat 9,8 puncte de rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, 9,6 puncte de rating si 17,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,4 puncte de rating si 15,6% cota de piata, pe targetul Comercial.

    O medie de 1.798.000 de romani urmareau aseara serialul difuzat la Kanal D. in minutul de aur, atins la 21:06, peste doua milioane (2.063.000) de telespectatori vizionau serialul “Bahar: Viata furata”.

    Bahar - Viata furata, Kanal D
    Bahar – Viata furata, Kanal D

    PUBLICUL NATIONAL 

    Time Bands Channels Rtg% Shr%
    20:00-22:30 Kanal D 9,8 17,9
      Pro TV 9,3 16,9
      Antena 1 6,7 12,1
      Antena 3 2,7 4,9
      National TV 2,5 4,5

     

    PUBLICUL URBAN

    Time Bands Channels Rtg% Shr%
    20:00-22:30 Kanal D 9,6 17,9
      Pro TV 8,2 15,3
      Antena 1 5,5 10,2
      Antena 3 3,6 6,7
      Romania TV 2,3 4,3

     

    PUBLICUL COMERCIAL 

    Time Bands Channels Rtg% Shr%
    20:00-22:30 Pro TV 9,2 22,6
      Kanal D 6,4 15,6
      Antena 1 4,9 11,9
      Antena 3 1,2 2,9
      Prima TV 1,0 2,4

     

    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

     

    Roxana Voicu - Reporter Corespondent

    Reporter Corespondent | roxana.voicu@radardemedia.ro

    Roxana Voicu - Reporter Corespondenthttp://www.radardemedia.ro
    Reporter Corespondent | roxana.voicu@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente