Luni, 1 februarie, serialul turcesc “Bahar: Viata furata” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Aseara, serialul “Bahar: Viata furata” a strans in fata micilor ecrane peste doua milioane de romani din intreaga tara.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc, pe targetul National si All Urban, si pe locul doi, pe segmentul 18-49 Urban, PRO TV fiind lider doar pe acest segment de public.
In intervalul 20:00 – 22:30, “Bahar: Viata furata” a inregistrat 9,8 puncte de rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, 9,6 puncte de rating si 17,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,4 puncte de rating si 15,6% cota de piata, pe targetul Comercial.
O medie de 1.798.000 de romani urmareau aseara serialul difuzat la Kanal D. in minutul de aur, atins la 21:06, peste doua milioane (2.063.000) de telespectatori vizionau serialul “Bahar: Viata furata”.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-22:30 | Kanal D | 9,8 | 17,9 | |||
Pro TV | 9,3 | 16,9 | ||||
Antena 1 | 6,7 | 12,1 | ||||
Antena 3 | 2,7 | 4,9 | ||||
National TV | 2,5 | 4,5 | ||||
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-22:30 | Kanal D | 9,6 | 17,9 | |||
Pro TV | 8,2 | 15,3 | ||||
Antena 1 | 5,5 | 10,2 | ||||
Antena 3 | 3,6 | 6,7 | ||||
Romania TV | 2,3 | 4,3 | ||||
PUBLICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-22:30 | Pro TV | 9,2 | 22,6 | |||
Kanal D | 6,4 | 15,6 | ||||
Antena 1 | 4,9 | 11,9 | ||||
Antena 3 | 1,2 | 2,9 | ||||
Prima TV | 1,0 | 2,4 | ||||
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media