HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: 1,5 milioane de telespectatori au văzut cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE! Cifre detaliate, aici!

AUDIENŢE TV: 1,5 milioane de telespectatori au văzut cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE! Cifre detaliate, aici!

Chefi la cutite - antena 1

AUDIENTE TV: „Chefi la cuțite” a fost și marți seară lider de audiență, cu peste 1,5 milioane de telespectatori la nivelul țării care urmăreau show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 22.37, atunci când emisiunea obținea un vârf de audiență pe publicul comercial de 13,7 puncte de rating și 35,2 procente din cota de piață, adică mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea tot atunci 6 puncte de rating și 15,5 % cota de piață. 

CHEFI LA CUTITE ANTENA 1 SEZONUL 2 (4)

 

CHEFI LA CUTITE a fost lider de audiență marți seara, 13 septembrie, în intervalul orar 20.30-23.29.

PUBLICUL COMERCIAL Așa se face că la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a clasat pe locul întâi cu o medie de 8,8 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 7,4 puncte de rating și 20 % cota de piață.

PUBLICUL URBAN: Și la nivelul publicului din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 6,3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.

 

Cifre pentru toata ziua

Antena 1 a fost lider de piață marți, 13 septembrie, și la nivelul întregii zile: 3 puncte de rating și 19,5 procente din cota de piață a obținut în medie Antena 1, pe publicul comercial. Pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o medie pe toată ziua de 2,8 puncte de rating și 18,7 % cota de piață.

Cifre pentru Prime Time  

Și prime-time-ul, intervalul de timp între 19.00-23.00, a fost adjudecat tot de Antena 1, care a fost lider pe publicul comercial cu o medie de 7,2 puncte de rating și 21,4 % cota de piață, urmată pe locul al doilea de Pro Tv cu 7,1 puncte de rating și 21,1 procente din cota de piață.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: Antena 1

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns