RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, sambata 24 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).
Ziua de sambata a inregistrat un total (TTV) de 25,2% rating din totalul de 100% share, astfel PRO TV a ocupat prima pozitie cu 4.5% rating si o cota de piata de 17.8% share. Antena 1, a cumulat audiente mai mici fata de media zilei – 3.1% rating si o cota de piata de 12.4% share. Kanal D s-a clasat ca de obicei pe locul 3 cu 1.3% rating si 5.3% share, urmat de Prima TV si Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 24 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 23 ianuarie 2015
Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 23 ianuarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 24 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Mediafax
CITESTE SI:
-
Whiplash: de la Sundance la Oscar. Favoritul criticilor internaționali intră în cinematografele din România pe 6 februarie
-
„Sabbagh in actiune” la Kanal D: Cea mai ampla operatiune anticoruptie – sute de politisti si vamesi retinuti
-
Andreea Tonciu, colega de platou cu Daniela Crudu la Un show Pacatos!