Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 28 ianuarie – Prime Time: Bătălia s-a dat între PRO TV şi Kanal D! Cine a câştigat?

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi, 28 ianuarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul audientelor in intervalul 20:00 – 26:00, cu serialul „Bahar: Viata furata”, late night show-ul „WOWBiz” si Stirile noptii, inregistrand 6,3% Rating si 17, 4%, pe targetul National, si 5,8% Rating si 15,9 % cota de piata, pe targetul All Urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania.

La nivelul publicului comercial, Kanal D a inregistrat 4,1% Rating si 13,2% cota de piata, situandu-se astfel pe locul doi in top, in intervalul mai sus mentionat, pe primul loc s-a clasat PRO TV cu o medie de 4,7% rating si 15,1% share.

Serialul preferat al romanilor, „Bahar: Viata furata”, a plasat statia pe primul loc in top pe toate cele trei targeturi, inregistrand 9,1% Rating si 17,7% cota de piata la nivelul publicului de la orase, 9,7% Rating si 18,8% cota de piata la nivelul publicului National, si 6,1% Rating si 14,3% cota de piata pe targetul comercial.

1.782.000 de telespectatori din intrega tara urmareau Kanal D in intervalul 20:00 -23:00, minutul de aur, inregistrat la 21:30, adunand in fata micilor ecrane 2.138.000 de telespectatori.

De asemenea, „WOWBiz” a fost pe primul loc in preferintele romanilor in intervalul 23:00 -24:35 pe toate intervalele de public. Astfel, show-ul prezentat de Madalin Ionescu si Andreea Mantea a inregistrat 3,8% Rating si 14,2% Share pe targetul National, 3,4% Rating si 12,1% cota de piata pe publicul All Urban, si 2,7 Rating si 10,5% Share pe targetul 18-49 Urban.

696.000 de telespectatori din intreaga tara urmareau aseara dezvaluirile de la „WOWBiz”, in intervalul 23:00 – 24:35, minutul de aur, inregistrat la 23:00, tinand in fata micilor ecrane, la Kanal D, 1.443.000 de telespectatori.

Mai mult, Kanal D s-a plasat pe primul loc si cu show-ul matrimonial „Te vreau langa mine”, pe toate cele trei targeturi. Astfel, in intervalul 13:30 – 16:15, emisiunea prezentata de Gabriela Cristea a inregistrat 7,7% Rating si 27,0% cota de piata pe targetul National, 5,1% Rating si 20,4% Share, pe publicul All Urban, si 2,3% Rating si 15,6% Share la nivelul publicului comercial.

1.407.000 de telespectatori urmareau ieri Kanal D in intervalul 13:30 – 16:15, iar in minutul de aur, inregistrat la 15:33, 2.019.000 de telespectatori urmareau povestile de dragoste ale concurentilor de la paravan.

Gabriela Cristea Kanal D

Gabriela Cristea
Kanal D

PUBLICUL NATIONAL

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg (000)
20:00-26:00Kanal D6,317,41151
 Pro TV4,713,0860
 Antena 13,18,7573
 Antena 31,85,1339
 Romania TV1,84,9325

 

PUBLCUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg (000)
20:00-26:00Kanal D5,815,9582
 Pro TV4,311,7429
 Antena 13,08,2301
 Antena 32,46,6242
 Romania TV1,95,1188

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg (000)
20:00-26:00Pro TV4,715,1226
 Kanal D4,113,2197
 Antena 13,611,4171
 Antena 31,13,654
 AXN1,03,147

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. JUKAN

    29 ianuarie 2016 at 16:29

    SA FIM SERIOSI CU CAT VA PLATESTE KAKA D SA LE DA TI AUDIENTELE ASTEA SI MAI ALES PE PRIMUL LOC JALNIC 20 26

  2. Alice

    29 ianuarie 2016 at 13:27

    INTERVALUL 20-26? Cate ore are la voi ziua? :)))

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending