vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 29 iunie. În intervalul Acces, bătălia se dă între PRO...

    Audienţe TV 29 iunie. În intervalul Acces, bătălia se dă între PRO TV, Antena 1 şi Kanal D! Cine a fost lider?

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate luni, 29 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

    Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 18,4% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3% rating şi 18.5% share, urmat de principalul concurent Antena 1, locul 2 cu 2.9% rating şi 17.6% share. Kanal D, locul 3 cu 1.4% rating şi 8.4% share, iar postul acasă a obţinut locul 4 cu 0.7% rating şi 4.1% share. Antena 3 s-a clasat pe locul 5. 

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IUNIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

    Audiente TV 29 iunie 2015 - publicul comercial (2)

     

    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.8% rating. Pro TV cu „La Măruţa” s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi 17.7% share, în timp ce Antena 1 cu „Acces Direct” a obţinut locul 2 cu 3.7% rating şi 16.9% share, iar „Teo Show” de la Kanal D – 1.6% rating şi 7.1% share.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.6% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe prima poziţie cu 6.3% rating şi 22.8% share, iar postul Acasă cu serialul „Puterea Destinului” 4% rating şi 14.4% share. Observatorul de la Antena 1 a obţinut 3.6% rating şi 13.2% share, urmat de Ştirile Kanal D, locul 4.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 33.8% rating. PRO TV, locul 1 cu 8.7% rating şi 25.6% share, locul 2 Antena 1 – 5.7% rating şi 16.8% share. Kanal D, locul 3 – 3.1% rating şi 9.2% share, urmat de postul Acasă şi Naţional TV.

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IUNIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

    Audiente TV 29 iunie 2015 - publicul comercial (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttp://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente