RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate luni, 29 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 18,4% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3% rating şi 18.5% share, urmat de principalul concurent Antena 1, locul 2 cu 2.9% rating şi 17.6% share. Kanal D, locul 3 cu 1.4% rating şi 8.4% share, iar postul acasă a obţinut locul 4 cu 0.7% rating şi 4.1% share. Antena 3 s-a clasat pe locul 5.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IUNIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.8% rating. Pro TV cu „La Măruţa” s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi 17.7% share, în timp ce Antena 1 cu „Acces Direct” a obţinut locul 2 cu 3.7% rating şi 16.9% share, iar „Teo Show” de la Kanal D – 1.6% rating şi 7.1% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.6% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe prima poziţie cu 6.3% rating şi 22.8% share, iar postul Acasă cu serialul „Puterea Destinului” 4% rating şi 14.4% share. Observatorul de la Antena 1 a obţinut 3.6% rating şi 13.2% share, urmat de Ştirile Kanal D, locul 4.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 33.8% rating. PRO TV, locul 1 cu 8.7% rating şi 25.6% share, locul 2 Antena 1 – 5.7% rating şi 16.8% share. Kanal D, locul 3 – 3.1% rating şi 9.2% share, urmat de postul Acasă şi Naţional TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IUNIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA