Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 05 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 17.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, locul 1 cu 3.5% rating şi 20.4% share, în timp ce principalul concurent a obţinut 2.5% rating şi 14.4% share. Kanal D, locul 3 cu 1.4% rating şi 8.2% share, iar Antena 3 a scos din top Prima TV. Postul de ştiri a cumulat 0.6% rating şi 3.6% share, iar Naţional TV revine în clasament direct pe locul 5. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 05 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV pentru ziua de 4 octombrie 2015

Audiente TV 5 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 28.3% rating. PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu 3.9% rating şi 18.9% share, iar pe locul secund s-a clasat Acces Direct de la Antena 1 – 3.7% rating şi 17.8% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut cifre sub media staţiei – 1% rating şi 4.9% rating.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 30.9% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca, locul 1 cu 7.7% rating şi 25% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 prezentat de Andreea Berecleanu, potrivit cifrelor furnizat de Kantar Media, Antena 1 a totalizat cifre mai mari – 4.7% rating şi 15.3% share. Ştirile Kanal D au obţinut 2.1% rating şi 6.8% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 41.5% rating. PRO TV cu show-ul Masterchef a fost lider de audienţa cu 9.6% rating şi 23.2% share, iar pe locul secund Antena 1 cu reality show-ul Poftiţi de vă iubiţi, locul 2 – 5.2% rating şi 12.5% share. Kanal D cu premiera serialului Furtună pe Bosfor a înregistrat cifre peste media staţiei – 4.8% rating şi 11.7% share.

MASTERCHEF PRO TV

MASTERCHEF
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 28.3% rating. PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu 3.9% rating şi 18.9% share, iar pe locul secund s-a clasat Acces Direct de la Antena 1 – 3.7% rating şi 17.8% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut cifre sub media staţiei – 1% rating şi 4.9% rating.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 30.9% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca, locul 1 cu 7.7% rating şi 25% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 prezentat de Andreea Berecleanu, potrivit cifrelor furnizat de Kantar Media, Antena 1 a totalizat cifre mai mari – 4.7% rating şi 15.3% share. Ştirile Kanal D au obţinut 2.1% rating şi 6.8% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 41.5% rating. PRO TV cu show-ul Masterchef a fost lider de audienţa cu 9.6% rating şi 23.2% share, iar pe locul secund Antena 1 cu reality show-ul Poftiţi de vă iubiţi, locul 2 – 5.2% rating şi 12.5% share. Kanal D cu premiera serialului Furtună pe Bosfor a înregistrat cifre peste media staţiei – 4.8% rating şi 11.7% share.

Marin Barbu (Nea Marin), Poftiti pe la noi, Antena 1

Marin Barbu (Nea Marin), Poftiti pe la noi, Antena 1

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 05 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV pentru ziua de 4 octombrie 2015

Audiente TV 5 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending