RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni 9 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 22,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. Aşadar, PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 4,2% rating şi o cotă de piaţă de 19,1, în timp ce principalul competitor a cumulat 3,3% rating şi o cotă de piaţă 14,9% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 1,8% rating şi 8,3% share. Postul de ştiri Antena 3 s-a clasat pe locul 4 urmat de Acasă TV.
În intervalul 17:00-19:00, TTV – 34% rating, Pro TV a fost pe primul loc cu Ştirile de la ora 17 emisiunea La Măruţa, 7,4% rating şi 21,8% cota de piaţă. Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu emisiunea Acces Direct cu 6,2% rating şi 18,3% cota de piaţă. Antena 3 s-a clasat pe locul 3 cu 2,2% rating şi 6,4% share.
În intervalul 19:00-20:00, TTV – 44% rating, Ştirile PRO TV s-au clasat pe prima poziţie cu 9,8% rating şi 22,3% share, locul 2 a fost ocupat de serialul Puterea Destinului (19:00-20:30) de la Acasă TV cu 8.1% rating şi 18,3% cota de piaţă. Locul 3 a fost adjudecat de Observatorul de la Antena 1 cu 5.8% rating şi 13.2% share, în timp ce locul 4 a fost ocupat de Antena 3 cu 2.8% rating şi 6.4% share. Ultima poziţie din clasament pe intervalul orar menţionat a fost ocupat de Naţional TV cu serialul Mica Mireasa.
În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV- 50.3% rating, PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 12.1% rating şi 24% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a cumulat 5.7% rating şi 11.3% cota de piaţă. Kanal D s-a clasat pe locul 3 pe intervalul monitorizat, urmat de Acasă TV şi Antena 3.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 9 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 6 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 7 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 8 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 9 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA