HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Antena 1 a dat din nou lovitura cu IUMOR. Show-ul a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public!

AUDIENŢE TV: Antena 1 a dat din nou lovitura cu IUMOR. Show-ul a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public!

iumor-lider-de-audienta-antena-1-6

ADuminică seara, iUmor a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 20.48 de 2.187.000 de români.

 

PUBLICUL COMERCIAL

Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea iUmor difuzată între 19.59-22.10 a înregistrat o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 26,8% cota de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 10,6 puncte de rating și 23,5% cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 19,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 8,6 % puncte de rating și 16,4 % cotă de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat poziția fruntașă cu 9,2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, urmată de ProTv cu 8,4 puncte de rating și 16,6% cotă de piață.

 

iumor-lider-de-audienta-antena-1-3

 

FOLLOW UP

Fie că au făcut stand-up comedy, au prezentat numere de dresură, de magie sau au desenat caricaturi, concurenții din cea de-a șaptea ediție a emisiunii iUmor, difuzată duminică, 13 noiembrie, de la ora 20.00, au arătat că umorul  poate îmbrăca cele mai diverse forme.

Cristian Enoiu, supranumit și omul-orchestră, a avut un moment lung care i-a pus răbdarea la încercare lui Mihai Bendeac și care nu a reușit să-i impresioneze pe niciunul dintre cei trei jurați. La fel de neinteresant li s-a părut și momentul actorului Ovidiu Danci în rolul lui Carmen Luna, un personaj în travesti, care nu a primit voturile necesare pentru a merge mai departe, chiar dacă a stat în șpagat pe tot parcursul jurizării. Nici Gabriel Cocoș îmbrăcat în costum de broscuță nu a trecut mai departe, pe motiv că a avut un moment copilăresc.

 

Cătă Dum (Cătălin Dumitru) și Andrei Gădălean au făcut stand-up comedy și i-au cucerit pe jurați prin mesajul transmis și subtilitățile din momentele lor, în timp ce caricaturistul Adrian Bighei nu a reușit să  surprindă prea bine în desenele pregătite trăsăturile celor trei jurați. Mario Șandru a venit cu intenția declarată de a-l încânta pe Cheloo care a zis că nu crede în magie, ci în trucuri bine executate. Chiar dacă nu a impresionat, Mario Șandru a trecut mai departe pentru a putea fi votat în aplicația iUmor, la fel și Cătă Dum, Andrei Gădălean și Adrian Bighei.

iumor-lider-de-audienta-antena-1-11

 

Duminică seara, în timpul celei de-a șaptea ediții a emisiunii iUmor, a avut loc și o premieră: Cheloo s-a ridicat pentru prima dată în picioare și a apludat o concurentă. Maria Popovici a făcut un număr de stand-up comedy la care cei trei jurați au râs în hohote și au aplaudat frenetic. Când, la final, Cheloo s-a ridicat în picioare și i-a spus „BRAVO!”, Mihai Bendeac a fost de-a dreptul uluit. „Când l-am văzut pe Cheloo că se ridică aveam lacrimile aici, în gât. Aveam o bucurie imensă pentru ea. Pare un om foarte mișto. Am rămas mască. Îți jur!”, a spus Bendeac. „Îmi va fi foarte greu să uit acest moment. N-o să uit că ești primul concurent care l-a făcut pe Cătătlin să se ridice în picioare și să aplaude. Vreau să marchez acest moment, să rămână zi de sărbătoare”, va ține Bendeac să sublinieze.

 

„Excelent”, a catalogat Cheloo momentul ei și i-a promis că se va pregăti și el cu o variantă, ca replică la momentul ei. „O să mă pregătesc și pentru că eu nu țin minte ceea ce scriu, o să vin emoționat și o să-ți citesc varianta mea. Și sper să te bucuri la fel de tare cum ne-am bucurat noi astăzi”, a promis Cheloo.

 

iumor-lider-de-audienta-antena-1-10

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

leave a comment