Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Antena 1 a dat din nou lovitura cu IUMOR. Show-ul a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public!

Duminică seara, iUmor a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 20.48 de 2.187.000 de români.

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Duminică seara, iUmor a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 20.48 de 2.187.000 de români.

 

PUBLICUL COMERCIAL

Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea iUmor difuzată între 19.59-22.10 a înregistrat o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 26,8% cota de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 10,6 puncte de rating și 23,5% cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 19,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 8,6 % puncte de rating și 16,4 % cotă de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat poziția fruntașă cu 9,2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, urmată de ProTv cu 8,4 puncte de rating și 16,6% cotă de piață.

 

iumor-lider-de-audienta-antena-1-3

 

FOLLOW UP

Fie că au făcut stand-up comedy, au prezentat numere de dresură, de magie sau au desenat caricaturi, concurenții din cea de-a șaptea ediție a emisiunii iUmor, difuzată duminică, 13 noiembrie, de la ora 20.00, au arătat că umorul  poate îmbrăca cele mai diverse forme.

Cristian Enoiu, supranumit și omul-orchestră, a avut un moment lung care i-a pus răbdarea la încercare lui Mihai Bendeac și care nu a reușit să-i impresioneze pe niciunul dintre cei trei jurați. La fel de neinteresant li s-a părut și momentul actorului Ovidiu Danci în rolul lui Carmen Luna, un personaj în travesti, care nu a primit voturile necesare pentru a merge mai departe, chiar dacă a stat în șpagat pe tot parcursul jurizării. Nici Gabriel Cocoș îmbrăcat în costum de broscuță nu a trecut mai departe, pe motiv că a avut un moment copilăresc.

 

Cătă Dum (Cătălin Dumitru) și Andrei Gădălean au făcut stand-up comedy și i-au cucerit pe jurați prin mesajul transmis și subtilitățile din momentele lor, în timp ce caricaturistul Adrian Bighei nu a reușit să  surprindă prea bine în desenele pregătite trăsăturile celor trei jurați. Mario Șandru a venit cu intenția declarată de a-l încânta pe Cheloo care a zis că nu crede în magie, ci în trucuri bine executate. Chiar dacă nu a impresionat, Mario Șandru a trecut mai departe pentru a putea fi votat în aplicația iUmor, la fel și Cătă Dum, Andrei Gădălean și Adrian Bighei.

iumor-lider-de-audienta-antena-1-11

 

Duminică seara, în timpul celei de-a șaptea ediții a emisiunii iUmor, a avut loc și o premieră: Cheloo s-a ridicat pentru prima dată în picioare și a apludat o concurentă. Maria Popovici a făcut un număr de stand-up comedy la care cei trei jurați au râs în hohote și au aplaudat frenetic. Când, la final, Cheloo s-a ridicat în picioare și i-a spus „BRAVO!”, Mihai Bendeac a fost de-a dreptul uluit. „Când l-am văzut pe Cheloo că se ridică aveam lacrimile aici, în gât. Aveam o bucurie imensă pentru ea. Pare un om foarte mișto. Am rămas mască. Îți jur!”, a spus Bendeac. „Îmi va fi foarte greu să uit acest moment. N-o să uit că ești primul concurent care l-a făcut pe Cătătlin să se ridice în picioare și să aplaude. Vreau să marchez acest moment, să rămână zi de sărbătoare”, va ține Bendeac să sublinieze.

 

„Excelent”, a catalogat Cheloo momentul ei și i-a promis că se va pregăti și el cu o variantă, ca replică la momentul ei. „O să mă pregătesc și pentru că eu nu țin minte ceea ce scriu, o să vin emoționat și o să-ți citesc varianta mea. Și sper să te bucuri la fel de tare cum ne-am bucurat noi astăzi”, a promis Cheloo.

 

iumor-lider-de-audienta-antena-1-10

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending