Connect with us

ALL MEDIA

AUDIENTE TV ANUALE: Știrile PRO TV, lider incontestabil de audiență în 2017!

Published

on

Și în 2017, zi de zi, cele mai importante informații au fost urmărite de telespectatori la PRO TV, programele Știrilor PRO TV conducând detașat topul preferințelor acestora.

 

În peste 2700 de ore de transmisiuni în direct, echipa Știrilor a prezentat de fiecare dată cele mai bine documentate reportaje și a fost prezentă la cele mai importante evenimente atât din țară, cât și de peste hotare. Astfel, românii au fost în permanență conectați la realitatea care ne înconjoară și au primit întotdeauna informațiile complete și obiective.

 

Față de anul precedent, 2016, în anul 2017 Știrile PRO TV de la ora 19:00 au avut o creștere de cotă de piață de 4.3 puncte procentuale, PRO TV fiind televiziunea cu cea mai mare creștere pe acest segment orar.

În perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017, programul principal de Știri al PRO TV, de la ora 19:00, a obținut, pe segmentul publicului comercial, o medie de audiență de peste două ori mai mare decât televiziunea clasată pe locul secund. În minutul de maximă audiență, pe 8 februarie 2017, la ora 19:38, cota de piață a atins 45.7 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, iar la nivel național peste 3.2 milioane de români au urmărit Știrile PRO TV.

 

Medie Știrile PRO TV 19:00

Program știriShareRating
Știrile PRO TV 19:0031.38.8
Observator Antena 114.64.1

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Programele Știrilor PRO TV în 2017

 

Program știriShareRating
Știrile PRO TV de dimineață32.83.4
Știrile PRO TV 13:0019.32.3
Știrile PRO TV 17:00234.2
Știrile PRO TV 19:0031.38.8
Sport – Știrile PRO TV 19:0029.29.1
Vremea – Știrile PRO TV 19:0027.39
Știrile PRO TV 22:3020.54

 

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

România, te iubesc!, iLikeIT și Ce se întâmplă, doctore? le-au oferit românilor și în 2017 ediții în care au urmărit investigații care au schimbat legi și mentalități, de unde și-au cules toate informațiile necesare pentru un trai sănătos și pentru a fi la curent cu tot ce e nou în materie de tehnologie și gadgeturi.

 

România, te iubesc!, iLikeIT și Ce se întâmplă, doctore? în 2017

ProgramShareRating
România, te iubesc!19.85.7
Ce se întâmplă, doctore?203.8
iLikeIT223.5

 

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

PRO TV va continua și în 2018 să fie principala sursă de informație a românilor și să le aducă zilnic cele mai bune știri, anchete și reportaje și să prezinte obiectiv cele mai importante evenimente.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending