Connect with us

Creativitatea, tehnica, emoția și măiestria în bucătărie au fost elementele principale ale ediției de ieri seară, în care concurenții au trebuit să își dovedească priceperea în mânuirea ciocolatei. Ediția Bake Off România de aseară a adus în fața telespectatorilor rețete savuroase pe bază de ciocolată. Cel mai senzual ingredient, ciocolata, a scos la iveală emoții și a ridicat nivelul tensiunii pentru cei 9 concurenți rămași în concurs, aducând cu sine și o nouă eliminare: Carmen. 

Bake Off România a fost urmărit de aproximativ 1.3 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:30. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Bake Off România a fost lider de audiență, obținând 9.3 puncte de rating și 21.4% share.

Probă de semnătură le-a oferit concurenților libertatea creativă de a pregăti orice desert doresc ei pe bază de ciocolată, care să uimească jurații. Greșelile nu au mai fost trecute ușor cu vederea de Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu. Tartă cu ciocolată și zmeură, torturi de ciocolată, molleux au chocolat cu aromă de cimbrișor sau chiar caviar de zmeură, toate au fost pregătite cu pasiune, pentru a merge mai departe în competiție. Robert a reușit să impresioneze jurații folosind una dintre cele mai spectaculoase tehnici din bucătăria moleculară, sferificarea, pentru a crea caviarul de zmeură. Irina, cea care a câștigat insigna cofetarul săptămânii ediția trecută, a reușit să dezamăgească juriul la această probă, iar privirea lui Alex a intimidat-o până la lacrimi: „Mi-ai zis că sunt tot timpul nemulțumit. Ce ar trebui să mă mulțumească de aici?!”, i-a spus el. Cei care au reușit să se remarce la această probă au fost: Robert, Daniel și Mihaela.

 

Proba tehnică a fost oferită de Simona, care a ales să le testeze concurenților îndemânarea cu un tort format din blat și trei straturi de mousse: ciocolată neagră, cu lapte și albă: „Cea mai complicată este stratificarea mousse-ului. După fiecare strat trebuie introdus tortul la congelator. Eu abia aștept să jurizăm!”. La această probă, toți concurenții trebuie să livreze același produs, iar presiunea a început să crească din ce în ce mai mult la mesele de lucru. Temperarea ciocolatei a creat panică între concurenți: „Gata, am pierdut-o, a ajuns la 70 de grade, nu mai am ce sa îi fac!”. Lucrul contra timp i-a făcut pe concurenți să lase formele pe torturi, însă la nivel de aspect, aproape toți au reușit să prezinte un produs bun. Pe primele trei locuri s-au clasat Irina, Daniel și Erika.

 

Iulia Vantur la Bake off Romania

Iulia Vantur la Bake off Romania

Proba de creativitate a fost una plină de emoții și lacrimi de dor. Iulia Vântur le-a adus concurenților fotografii cu cei dragi și gânduri bune de acasă. Cu încurajările proaspete în minte, cei nouă au avut de preparat un desert pentru cei pe care îi iubesc. Ei s-au mobilizat și au încercat să pună în farfurii toată dragostea de care sunt capabili. Pe mesele de lucru au început să apară deserturi uimitoare, însă și o porție de spaghete cu bacon și sos de roșii, bineînțeles, reinterpretate din ciocolată: „Combinate toate, cu sos, au gust de spaghete!”, a spus Alex. Daniel a reușit să cucerească jurații prin preparatul său, câștigând și insigna de cofetarul săptămânii, pentru a doua oară: „Cel mai bun desert pe care l-am gustat de la începutul competiției!”, a spus Tudor impresionat.

 

Proba eliminatorie le-a pus la grea încercare pe Marinela, Ionela și Carmen, care au avut de reinterpretat amandina.

În doar două ore, ele au trebuit să dea o nouă formă unui clasic al cofetăriei. Cea care nu a reușit să impresioneze jurații, nici prin gust, nici prin aspect, a fost Carmen: „Nu văd nicio particularitate. Este o amandină cum găsim peste tot. Nu se simte nici piperul!”, a spus Tudor. Vestea a făcut-o pe Carmen să cedeze emoțiilor copleșitoare, însă și-a revenit rapid pentru a-și lua rămas bun de la colegii ei.

Săptămâna viitoare, luni, de la 20:30, numai la PRO TV, la Bake Off România, muzica și dansul își vor face loc între momentele tensionate, iar Oana Cuzino va fi alături de cei opt concurenți rămași pentru a le oferi o nouă provocare creativă.

Bake Off Romania (17) Bake Off Romania (9)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.17.41321.0
Kanal D13.14.6818.3
Antena 37.02.5439.9
Antena 16.82.4425.3
Romania TV5.72.0358.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV20.67.5724.9
Kanal D12.64.6442.2
Antena 39.03.3316.4
Antena 15.62.0197.2
Romania TV5.11.9178.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.58.0357.1
Kanal D10.82.9131.2
Antena 19.52.6114.9
Antena 34.11.149.0
TVR 12.90.835.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending