Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Batalia din timpul zilei se da intre PRO TV si KANAL D! Iata cum arata clasamentul zilei!

„Te vreau langa mine” isi reconfirma pozitia a doua in topul audientelor, pe toate segmentele de public monitorizate

 

Published

on

Foto Credit: KANAL D

„Te vreau langa mine”, emisiunea prezentata de Bianca Dragusanu la Kanal D, isi mentine si consolideaza pozitia de top in preferintele telespectatorilor, fiind una dintre cele mai apreciate productii din day time.

Editia de joi, 25 ianuarie, a pozitionat statia pe locul doi in clasamentul audientelor, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Astfel, „Te vreau langa mine” a inregistra pe targetul Comercial, 1,9% Rating si 14,9 cota de piata, pe publicul National – 4,0% Rating si 16,3% cota de piata, iar la nivelul publicului de la orase, statia a inregistrat in intervalul difuzarii emisiunii, 3,0% Rating si 14,2% cota de piata.  Minutul de aur (13:34) a strans in fata micilor ecrane, la Kanal D, aproape un milion de telespectatori (909.000).

Emisiunea a avut rezultate excelente intreaga saptamana, plasandu-se pe locul pe toate targeturile monitorizate. De luni pana joi inclusiv, emisiunea a inregistrat in intervalul 13:00 – 15:00, o medie de 2,0% Rating, si 12,6% cota de piata la nivelul publicului Comercial, 4,3% Rating si 16,1 cota de piata, in ceea ce priveste publicul National, si 2,9% Rating si 12,4% cota de piata la nivelul publicului de la orase.

 

Audiente TV toate segmentele de public: Comercial, National si Urban:

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,620,8119
 Kanal D1,914,985
 Antena 11,29,453
TE VREAU LANGA MINEDisney Junior0,64,425
13:00-15:00Romania TV0,53,721
 DigiSport 10,43,118
 Antena 30,43,118
 Eurosport 10,42,916
 Nat Geo Wild0,42,816
 Digi 240,32,716
Source: Kantar Media Romania
Date: 25.01.2018

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,819,2849
 Kanal D4,016,3721
 Antena 12,911,6511
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,77,0308
13:00-15:00Antena 31,14,6203
Disney Junior0,62,3100
TVR 10,52,087
AXN0,51,984
Boomerang0,41,777
Disney0,41,776

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,215,1308
 Kanal D3,014,2290
 Antena 12,210,2208
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,78,1166
13:00-15:00Antena 31,67,4152
 Disney Junior0,62,960
 Digi 240,52,348
 TVR 10,52,246
 Nat Geo Wild0,42,041
 Eurosport 10,42,040

 

 

Audiente Te vreau langa mine – 22.01 – 25.01.2018: 

 

Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%
13:00-15:00Pro TV1453,220,7
Kanal D892,012,6
Antena 1751,710,7
Disney Junior300,74,2
Romania TV270,63,9
Target: 18-49 Urban
Data: 22.01-25.01.2018
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%
13:00-15:00Pro TV3343,514,6
Kanal D2842,912,4
Antena 12292,410,0
Antena 31902,08,3
Romania TV1721,87,5
Target: All Urban
Data: 22.01-25.01.2018
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%
13:00-15:00Pro TV8614,818,0
Kanal D7704,316,1
Antena 15513,111,5
Romania TV3191,86,7
Antena 32481,45,2
Target: National
Data: 22.01-25.01.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Penultima semifinală „Românii au talent” a fermecat telespectatorii! Vezi aici topul televiziunilor vineri seară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Magia talentului autentic a intrat vineri în casele telespectatorilor care au fost alături de cei 10 semifinaliști din cea de-a patra gală live Românii au talent! A fost un spectacol vibrant, în care concurenții au dat totul pentru a impresiona și pentru a ajunge la sufletele românilor, iar bucuria și emoțiile acestora s-au simțit în întreaga sală prin fiecare număr prezentat pe scenă. Tot aseară, Alex Magala, omul care a uimit o lume întreagă cu talentul său unic și periculos, a adus la Românii au talent un moment extrem de riscant, plin de suspans, care le-a tăiat tuturor răsuflarea, iar trupa VUNK a interpretat, susținută de orchestră, piesa Pleacă într-o variantă simfonică. La finalul unei seri senzaționale, publicul și jurații au ales încă doi finaliști, Bianca Badea și Duo Romance, iar juriul a nominalizat și cel de-al patrulea candidat la premiul de originalitate, Natalia Duminică.

Cea de-a patra gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.2 puncte de rating și 34.4% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 14.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

10 semifinaliști și un show electrizant

Concurenții au urcat aseară pe scenă încrezători în talentul lor și în capacitatea de a face spectacol și de a surprinde publicul cu reprezentații complexe. Cei 10 semifinaliști s-au transpus în momentele pe care le-au pregătit pentru această etapă a competiției și au reușit să-și transmită perfect mesajele cu ajutorul aptitudinilor lor incredibile. Pavel Sfera, Corul de copii Unison, Bianca Ceaușescu, Ștefan Glăvănescu, Natalia Duminică, 7 Klase, ADNEU, Rareș Florescu, Duo Romance și Bianca Badea au adus o explozie de bucurie și energie prin numerele de canto, dans flamenco, musical, bellydance, rock experimental moldovenesc, rap, vioară, acrobație cu chingi și balet neo-clasic, pe care le-au prezentat plini de entuziasm.

După o seară incendiară și un show cu trăiri intense, au fost aleși încă doi finaliști. Telespectatorii și-au susținut preferații și au trimis cele mai multe voturi pentru micuța balerină Bianca Badea, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între reprezentația uluitoare de acrobație, prezentată de Duo Romance, și momentul muzical inedit adus pe scenă de Corul de copii Unison. Juriul s-a gândit foarte bine și a decis să trimită în marea finală grupul Duo Romance.

Jurații au ales aseară și cel de-al patrulea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Aceștia au fost cuceriți iremediabil de talentul Nataliei Duminică și de expresivitatea cu care l-a pus în scenă.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu ultimii 10 semifinaliști din acest sezon și cu un show senzațional.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 18 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.51880.2
Kanal D14.95.61007.3
Antena 16.72.5454.2
Romania TV5.52.1370.3
Antena 34.71.8320.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.410.3995.7
Kanal D14.55.5527.6
Antena 15.52.1199.0
Antena 35.01.9180.6
DigiSport 14.61.7167.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.410.3458.5
Kanal D14.54.3193.1
Antena 17.62.3101.4
DigiSport 13.91.252.5
Prima TV2.50.834.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending