Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Bogdan Vandici este câştigătorul CHEFI LA CUŢITE. Show-ul a fost lider de audienţă!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala “Chefi la cuțite”, care l-a desemnat câștigător pe Bogdan Vandici (21 de ani), din Oradea, a fost aseară lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Finala celui de-al cincilea sezon al celui mai iubit show culinar a adunat în fața micilor ecrane 1.912.000 de de telespectatori la nivelul publicului din toata țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 22.33.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 22.52), o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 27,1 % cota de piață, urmată de Pro TV, cu 7,2 puncte de rating și 19,9% cota de piață și TVR 1, cu 6,3 puncte de rating și 17,7% cota de piață.

Și la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 8,8 puncte de rating și 20,3% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,5 puncte de rating și 14,9% cota de piață și de TVR 1, cu 6,1 puncte de rating și 14% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 8,1 puncte de rating și 18,6%  cotă de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating și 15,4% cota de piață și de TVR 1, cu doar 5,8 puncte de rating și 13,3% cota de piață.

Așadar, marți seară, cel mai iubit show culinar și-a desemnat câștigătorul. Bogdan Vandici (21 de ani), din echipa albastră condusă de chef Florin Dumitrescu, și-a adjudecat titlul sezonului de poveste „Chefi la cuțite” și premiul de 30.000 de Euro. Deși parcursul său în competiție nu a fost deloc ușor, prin ambiție, determinare și mult talent, cel mai tânăr bucătar din platou a demonstrat unui întreg juriu de chefi cunoscuți și apreciați că merită să strângă la piept trofeul.

Bogdan s-a calificat în finală cu un preparat excepțional. Celelalte două finaliste au fost Marlena Botezatu și Cristina Pavel, din echipa verde a lui chef Sorin Bontea. De altfel, Marlena Botezatu și Cristina Pavel  sunt primele două femei calificate într-o finală a acestui show. Deși Cătălin Scărlătescu a rămas fără un om în finală, foștii concurenți ai sezonului au avut și de această dată misiunea de a-i ajuta pe cei trei calificați în ultima, dar și cea mai importantă provocare culinară a show-ului. Dacă Bogdan a făcut echipă cu ștrumfii jedi, Marlena și Cristina au ales și colegi din echipa adversă, care au purtat banderole bicolore pe ambii umeri, semn că galbenul și verdele aveau să lupte împreună pentru marele premiu.

Ca de obicei, ultima probă a sezonului le-a testat finaliștilor abilitatea de a sincroniza o întreagă echipă, în presiunea unei competiții dure. Fiecare dintre cei trei finaliști a pregătit un meniu complet care a inclus un starter, un main course și un desert semnătură, iar farfuriile au fost jurizate de o serie de invitați speciali. Chefi de renume, cu studii și multă experiență în domeniu, au notat plating-ul, savoarea, textura preparatelor și nota de creativitate a bucătarilor, căutând gusturi care să se evidențieze. După zeci de minute în care au gătit la foc continuu, după un lung șir de emoții care păreau să scape de sub control, după o serie de farfurii impecabile puse pe banda ce le-a măcinat nervii timp de opt confruntări, numele câștigătorului avea să fie anunțat.

Momentul culminant al serii a fost acela în care Gina Pistol i-a înmânat trofeul lui Bogdan Vandici și a lăsat frâu liber bucuriei tuturor concurenților din echipa albastră. Mândru peste măsură, chef Florin Dumitrescu a sărit peste masa de jurizare pentru a-și îmbrățișa câștigătorul, iar tatăl lui Bogdan, care a fost lângă fiul său în toată această aventură culinară, s-a alăturat momentului. Cu lacrimi în ochi, Bogdan a mărturisit că visul lui cel mai mare a fost să câștige războiul după multele bătălii pierdute în confruntările pe echipe. Pe lângă titlul de învingător, Bogdan este și concurentul care a reușit să supraviețuiască celor mai numeroase dueluri.

Titlul “Chefi la cuțite” este al ștrumfilor jedi ! Cred că am reușit să ies victorios prin ambiție, multe ore peste program, creativitate și realism. Avantajul meu a fost echipa, care prin comunicare și profesionalism a reușit să lucreze la unison.  În momentul în care mi-am auzit numele, mi-a luat ceva timp să realizez că noi suntem la jurizarea finală, dar am reușit să ajung cu picioarele pe pământ. Pe lângă emoțiile extreme care m-au încercat, am explodat de fericire știind că am reușit să câștigăm războiul greu pe care l-am purtat”, spune Bogdan Vandici, câștigătorul celui de-al cincilea sezon “Chefi la cuțite”.

 

Sursa: Kantar Media                          

Copyright: ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                         

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                

Perioada 26 iunie 2018                     

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Calificarea Croaţiei în Finala Mondialului rusesc, lider absolut de audienţă, la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider absolut de audienţă şi cu a doua semifinală de la CM FIFA Rusia 2018. Partida Croaţia – Anglia, încheiată cu 2-1, după prelungiri, a calificat pentru prima dată Croaţia în finala CM şi a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, pe toate categoriile de public.

Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat o medie de aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel naţional. Finala mică şi Finala CM FIFA Rusia sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD sâmbătă, 14 iulie şi duminică, 15 iulie.

A doua semifinală a Campionatului Mondial a stârnit un interes şi mai mare pentru telespectatori decât prima, astfel că a doua semifinală a avut 127.000 de telespectatori peste  prima partidă a acestei faze. Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum devine semifinala Croaţia – Anglia, disputată pe 11 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Meciul care, după prelungiri, a calificat Croaţia pentru prima dată în finala CM, a fost vizionat în medie, la TVR 1, de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* de 12,8% şi unei cote de piaţă** de 29,4%. Ca şi la nivel naţional, pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la semifinala Croaţia-Anglia, scor final 2-1: mai exact 1.349.000 de telespectatori din oraşe au urmărit jocul determinat al Croaţiei până în ultimul minut (rating 14% şi cotă de piaţă 32,1%). 625.000 reprezintă cifra corespunzătoare publicului comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă de 39,6%.

Finalul partidei care a decis a doua finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal a adus şi cel mai vizionat minut la nivel naţional: 23.28, când 2.932.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1, unde croaţii şi englezii duceau încrâncenata luptă de calificare în ultimul act al Mondialului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending