Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Cea de-a doua rundă de confruntări, VOCEA ROMÂNIEI, lider de audienţă pe toate categoriile de public. Cât a obţinut X FACTOR?

Published

on

Prev1 of 2

Cea de-a doua rundă de confruntări de la Vocea României a adus bătălii vocale memorabile, pline de emoție, suspans și tensiune, dar și salvări în ultimul moment. Concurenții au făcut tot posibilul să demonstreze că merită să meargă mai departe, însă antrenorii au decis care dintre ei rămân în competiție.

 

Vocea Romaniei, lider de audienta 

Cea de-a noua ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 12.4 puncte de rating și 32.6% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu X Factor,  care a obţinut 6.6 puncte de rating și 17.4% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:53, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor peste 1.9 milioane de români.

miruna-vizeteu-stefan-roscovan

 

Concurenți determinați și voci extraordinare

Vineri seara au continuat confruntările la Vocea României, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol grandios în care Tudor, Loredana, Smiley și Moga au ales cele mai bune voci cu care vor merge mai departe către marele trofeu. Concurenții au creat duete de excepție și, chiar dacă au avut emoții, au arătat că sunt adevărați artiști și au adus pe scenă momente complexe în care au îmbinat muzica cu coregrafiile gândite de ei. Ca de obicei, Pavel Bartoș a fost responsabil cu voia bună.

 

Primul duel al serii a fost cel dintre Lavinia Ștefan și Ionuț Trif din echipa Moga. Cei doi concurenți au cântat în forță melodia House of the rising sun, iar vocile lor puternice s-au completat perfect. Ei au reușit să creeze un moment foarte frumos apreciat de antrenori. Moga a fost mândru de amândoi, dar la final a fost nevoit să ia o decizie și a spus: ”Amândoi sunteți oameni cu voci bune. Momentul vostru a ieșit bine. Sunteți două voci puternice în concursul ăsta și o să merg mai departe cu Ionuț”. Ionuț Trif merge mai departe la Vocea României.

Echipa Tudor a fost reprezentată vineri de Teodora Buciu și Camelia Crișan, care s-au duelat pentru a merge mai departe în competiție. Fetele au cântat melodia de musical Dont rain on my parade și au creat un moment extraordinar, lăudat și aplaudat de antrenori. Vocile lor au sunat senzațional și au dovedit că sunt perfecte pentru acest gen muzical. La final, chiar dacă i-a fost foarte greu să aleagă cu cine va merge mai departe, Tudor a decis: ”Meseria asta nu se poate face fără atașament între antrenori și concurenți. Este valabil pentru toți antrenorii. Orice decizie aș lua este oribilă. O să merg mai departe cu Teodora.”. Teodora Buciu continuă lupta la Vocea României și ne vom reîntâlni cu ea în etapa următoare.

ana-balmus-andreea-ioncea

 

Zinaida Cojocaru și Alexandru Mușat, din echipa Smiley, au adus pe scenă un moment special și au reușit să impresioneze cu timbrele lor vocale incredibile și cu interpretarea fără greșeală. Cei doi au cântat piesa Lost on you și au transmis foarte multă bucurie și energie. Antrenorii au apreciat interpretarea, dar Smiley a decis: ”Voi merge mai departe cu Alex.”. Alexandru Mușat continuă în echipa Smiley, însă nici pentru Zinaida lupta nu s-a încheiat. Ea și-a dorit foarte mult să rămână în competiție și i-a convins pe Tudor și Moga să o salveze, fiind nevoită să aleagă alături de care dintre cei doi antrenori va merge în etapa următoare. În cele din urmă, decizia ei a fost să continue drumul la Vocea României în echipa Moga.

Miruna Vizeteu și Ștefan Roșcovan, din echipa Loredana, au cântat vineri melodia Lângă inima mea, vine inima ta și au adus în runda a doua de confruntări un moment plin de prospețime și fericire. Chiar dacă au avut emoții, s-au bucurat pe scenă, au dansat și le-au transmis tuturor foarte multă voie bună. Lori a fost încântată de cei doi, iar la final le-a spus: ”Emoțiile au farmecul lor până la urmă. Cu siguranță amândoi meritați să mergeți mai departe, dar, din păcate, în această seară trebuie să-l aleg doar pe unul dintre voi. Voi merge mai departe cu Ștefan.”. Ștefan Roșcovan merge mai departe în echipa Loredana.

adelina-borsan-eliza-avramescu

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Aproape două milioane de români au simţit gustul dulce al câştigului Faimoşilor de la “Exatlon”

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Competitia din Arena intre cele doua tabere de la “Exatlon” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivelul populatiei din intreaga tara.

Peste un milion si jumatate de romani urmareau aseara cea mai iubita competitie sportiva televizata, in fiecare minut al difuzarii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV, care a difuzat filmul „Jack Ryan: Agentul din umbra”  a obținut primul loc in targeturile urban si comercial. Antena 1 ocupa locul trei, inregistrand audiente stabile cu cel de-al doilea episod din serialul romanesc „Fructul Oprit.”

 

Aseara, in intervalul “Exatlon”, Kanal D a inregistrat 8,9% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 7,1% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,9% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Aproape doua milioane de romani (1.976.000) vizionau aseara in minutul de aur (21:47) momentul de tensiune maxima in duelul lui Vladimir Draghia din Echipa Faimosilor si Alex din Echipa Razboinicilor. Acesta a fost inscris punctul decisiv castigat de vedeta din tabara Faimosilor.  Indemanarea si precizia lui Vladimir Draghia au desemnat castigatoare Echipa Faimosilor.

Aseara, in cadrul show-ului “Exatlon”, telespectatorii au putut afla cine sunt cei trei nominalizati spre eliminare din Echipa Razboinicilor; Radu, Diana si Bogdan au avut posibilitatea de a fi salvati de cei din fata micilor ecrane, in urma votului deschis timp de o ora, in care fanii si-au putut sustine favoritii pentru ca acestia sa ramana in competitia care le poate aduce 100.000 de Euro.

Norocul nu a fost de partea Razboinicilor aseara, nici in momentul probei pentru castigarea imunitatii; dupa ratari succesive, la popice, Mariana a pierdut in fata rivalei sale si a cedat emotional. Coplesita, concurenta si-a plans esecul in fata tuturor.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.78.91582.8
Pro TV16.57.81400.9
Antena 114.26.71199.3
Antena 35.72.7480.9
Romania TV5.62.6472.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.47.9766.7
Kanal D15.67.1688.0
Antena 112.05.5529.2
Antena 37.73.5340.6
Romania TV6.22.8274.9

PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.49.7436.9
Kanal D17.96.9308.8
Antena 115.86.1272.4
Romania TV3.41.358.0
Prima TV3.01.251.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending