HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Cele două episoade, LAS FIERBINŢI, lider de audienţă pe toate segmentele de public. Cine trecut pe locul 2?

AUDIENŢE TV: Cele două episoade, LAS FIERBINŢI, lider de audienţă pe toate segmentele de public. Cine trecut pe locul 2?

Miercuri și joi, cele două episoade din Las Fierbinți au fost pe primul loc în preferințele telespectatorilor și le-au arătat acestora că fierbințenii știu să se distreze la maximum! Daniel Perrone, Consulul General al Statelor Unite ale Americii la București, a găsit locul perfect pentru organizarea petrecerii de Ziua Independenței… în Fierbinți!

 

AMiercuri și joi, cele două episoade din Las Fierbinți au fost lider de audiență pe toate categoriile de public!

 

Miercuri, episodul serialului a obținut, pe segmentul publicului comercial, 9.6 puncte de rating și 30.3% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, KANAL D a obținut 6.6 puncte de rating și 20.9% share.

Episodul de joi seară a adunat, de asemenea, cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor, cu 9.0 puncte de rating și 30.1% share, spre deosebire de următorul post TV, KANAL D, care a obținut numai 4.6 puncte de rating și 15.5% share.

 

 

Scenariul celor două episoade de săptămâna aceasta i-a aparținut în totalitate lui Mihai Bobonete, care a pus pe foaie toate peripețiile, desfășurările de forțe și încercările de a-l impresiona pe invitatul lor de seamă. Cum primarului Vasile nu îi scapă nicio oportunitate și fondurile se găsesc pentru a pune în practică cele mai trăsnite idei, și de data aceasta tot satul a lucrat pentru a face din Fierbinți următoarea capitală culturală a Europei.

Săptămâna viitoare, noi aventuri vor avea loc în Fierbinți, iar umorul va fi din nou prezent în casele telespectatorilor.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada: 17 -18 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns