Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite, a fost lider de audienţă! Chef Scărlătescu rămâne cu 5 bucătari: ,,Am un nod în gât!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Războiul nu a fost deloc ușor luni seară la “Chefi la cuțite”, iar tensiunea dintre concurenți și dintre chefi a atins cote maxime. Deși a avut avantajul de a stabili ingredientul de bază al fiecărei trupe de bucătari, norocul nu a fost de partea lui Cătălin Scărlătescu.

Juratul nu doar că a avut patru oameni din echipa sa în proba de baraj, dar a rămas și fără unul din bucătarii de bază din formula aleasă pentru sezonul de poveste. Așa se face că Mikloș Tolnai a părăsit competiția și a destabilizat moralul echipei galbene: ,,Am un nod în gât. Mikloș mi-a rupt o bucată din echipă.”, afirma chef Scărlătescu la finalul serii.

Ediția de marți, 4 iunie, a fost lider de piață pe publicul comercial și la orașe, în intervalul 20.00-23.10 în care a fost difuzată. Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 8.9 puncte de rating și 26,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 8,6 puncte de rating și 26,2 % cota de piață. La orașe Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 19,6 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 7,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 22.35, aproape 1.900.000 de telespectatori la nivel național urmăreau desfășurarea celui de-al treilea battle din sezonul de poveste, „Chefi la cuțite”.

După o confruntare “la cuțite” în bucătărie, probă în care cele trei echipe au gătit pulpă de rață, piept de rață și foie gras, chef Dumitrescu și chef Scărlătescu au intrat alături de echipele lor la duel. Dacă primul s-a confruntat în battle cu un ingredient mult prea rafinat pentru tema tradițional românească de aseară, ficatul de rață, al doilea s-a lovit de dezorganizarea propriei echipe. Astfel, jurizarea făcută de oaspeții speciali „Chefi la cuțite”, localnicii din zona rurală, a ținut cont de savoarea autentică a preparatelor puse pe bandă. Farfuria echipei verzi a fost pe placul celor mai mulți, iar chef Bontea a sărbătorit alături de trupa sa o altă victorie în confruntările din acest sezon: „Păi credeți că mă lasă pe mine oltenii mei? Fu pe placul lor..o făcui ca în Oltenia! L-am făcut și pe Fernando oltean!”.

Bătălia probei individuale a pus mese conceptul BIO, iar concurenții au tras la sorți și au stabilit ce au de gătit colegii de la celălalte bancuri de lucru. Castravetele, roșiile cherry, dovlecelul, bananele și lămâia au fost ingredientele vedetă din farfuriile finale, iar fiecare concurent din echipa galbenă și albastră și-a pus la bătaie creativitatea pentru a le servi chefilor un autograf culinar savuros și sănătos. După degustarea preparatelor individuale, Gina Pistol a dat un verdict neașteptat: patru dintre concurenți au obținut cel mai mic număr de voturi, aflându-se la egalitate. Spre surprinderea lui Cătălin Scărlătescu, toate farfuriile ce nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor au fost din echipa sa, motiv pentru care Mikloș, Antoanela, Amedeo și Răzvan au intrat la proba de baraj.

Ultima încercare din ediția de luni seară a fost un preparat final care să aibă la bază cartoful. În doar 45 de minute, cei 4 bucătari din echipa galbenă s-au luptat crâncen pentru a-și păstra locul în competiție, iar prietenia sudată în tot acest timp s-a transformat subit în rivalitate. Risotto-ul cu cartofi pregătit de Mikloș Tolnai a fost ultimul în preferințele chefilor, motiv pentru care concurentul a părăsit aseară competiția: ,,Mă simt trist, dar și împlinit. Am avut o zi proastă care și-a spus cuvântul. A fost o experiență.. Echipa galbenă rămâne de astăzi în 5 bucătari, iar prima eliminare pare să îi dea de gândit lui chef Cătălin“La cât de tare și puternic l-am văzut pe Mikloș..s-a stins mai repede decât credeam.

Lupta continuă în această seară cu o altă confruntare pe echipe ce va restabili rândurile în bucătăria “Chefi la cuțite. Ce echipă va câștiga, care este tema probei de astăzi, ce invitați speciali vor sta la masa jurizării, dar și cine va iesi din competiție, telespectatorii vor afla diseară, de la 20:00 pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 4 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

TVR 1 pe primele poziţii în topul audienţelor cu transmisiunile meciurilor de la Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018

Published

on

Credit foto: Getty Images / TVR

După primele 7 zile, 20 de partide din faza grupelor Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 s-au încheiat. Toate partidele de până acum, transmise de TVR 1 şi TVR HD în direct şi în exclusivitate, au fost urmărite de numeroşi telespectatori, fani ai fotbalului sau doar pasionaţi de spectacolul sportiv de clasă mondială.

Mai mult de jumătate dintre meciurile de până acum, din faza grupelor, au plasat TVR 1 în poziţia de lider de audienţă (12) la nivel naţional, restul aducând principalul post al televiziunii publice între primele trei clasate pe intervalul de difuzare a transmisiunilor CM. Minim 3 partide de fotbal pe zi au transmis în direct TVR 1 şi TVR HD până acum, unele partide fiind desfăşurate şi difuzate în timpul zilei. Chiar şi în aceste condiţii, fotbalul a fost de mare interes pentru telespectatori.

Confruntările dintre naţionalele de fotbal prezente la Mondial devin mai palpitante în runda a doua a grupelor deoarece se decid echipele care se califică în optimi din fiecare grupă a CM. Până în acest moment este clar: ţara gazdă, Rusia şi Uruguay sunt calificate în optimile competiţiei fotbalistice desfăşurate în acest an în Rusia.

Luând în calcul numărul de telespectatori care au vizionat meciurile la nivel naţional, clasamentul audienţelor înregistrate de TVR 1 cu primele 20 de partide de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018 arată astfel:

Locul 1: Brazilia – Elveţia (17 iunie, ora 21.00) – 1.640.000 de telespectatori (9,2 rating* şi 16,5% cotă de piaţă**) – lider de audienţă

Locul 2: Portugalia-Spania (15 iunie, ora 21.00) – 1.577.000 de telespectatori (8,8% rating şi 21,3% share) – lider de audienţă

Locul 3: Germania – Mexic (17 iunie, ora 18.00) – 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 4: Rusia – Egipt (19 iunie, ora 21.00) – 1.220.000 (6,8% rating şi 14% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Tunisia – Anglia (18 iunie, ora 21.00) – 1.191.000 (6,6 rating şi 14,8% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 6: Iran – Spania (20 iunie, ora 21.00) – 1.188.000 (6,6% rating şi 15,4% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 7: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 8: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 9: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 10: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 11: Belgia – Panama (18 iunie, ora 18.00) – 926.000 (5,2% rating şi 17.2% share) – lider de audienţă

Locul 12: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 13: Polonia – Senegal (19 iunie, ora 18.00) – 792.000 (4,4 rating şi 17,4% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 14: Uruguay – Arabia Saudită (20 iunie, ora 18.00) – 712.000 (4% rating şi 14,3% cotă de piaţă) – poziţia a treia în topul audienţelor

Locul 15: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 16: Portugalia – Maroc (20 iunie, ora 15.00) – 703.000 (3,9% rating şi 16,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 17: Suedia – Coreea de Sud (18 iunie, ora 15.00) – 696.000 (3,9% rating şi 16,5% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 18: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 19: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă

Locul 20: Columbia – Japonia (19 iunie, ora 15.00) – 599.000 (3,3% rating şi 16,5% share) – lider de audienţă.

 

În următoarele zile, TVR 1 şi TVR HD transmit tot meciuri din faza grupelor. Programul lor:

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) 

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) 

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) 

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) 

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) 

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad)

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak)

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci)

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov)

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod)

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg)

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) 

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audienţã pe toate categoriile de public: numele semifinaliștilor a fost dezvăluit

Published

on

Credit foto: ANTENA 1

Seara de marți a fost una cu emoții intense pentru cei 10 bucătari care s-au luptat pentru un loc în semifinala sezonului 5 Chefi la cuțite.

Pe ultima sută de metri, concurenții și-au jucat cartea cea mai importantă, iar ultima confruntare pe echipe a fost și cea mai dificilă pentru ei. După un duel în care ștrumfii jedi și echipa verde au vrut să demonstreze că pot condimenta competiția cu talentul culinar, verdictul a fulminat cu o veste neașteptată pe chef Sorin Bontea, care și-a pierdut un om de bază din trupă. Liviu Morărescu a părăsit competiția în aplauzele tuturor, lăsând un mare gol în echipa sa: “Este imposibil! Eu îl vedeam în finală, mă așteptam săștig cu el. Îmi explodează capul de nervi.”, a afirmat chef Bontea.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și cu ediția de marți seară. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.01, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 4,9 puncte de rating și 12 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,9 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în semifinală, în minutul de maximă audiență de la 22:42.

Din nou, Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.2 puncte de rating și 17,6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,1 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață.

Tema ultimului battle a provocat echipele să pregătească un meniu de eveniment cu 5 startere, calde și reci, care să le impresioneze papilele gustative invitaților speciali- trupa de dans COBO. Poate că cele mai mari emoții au fost marți seară pentru chef Florin Dumitrescu, pentru că acesta a lucrat cu numai doi oameni, însă cu toate acestea ștrumfii jedi au fost primii care au terminat de gătit, în presiunea unei probe contracronometru. Deși chef Sorin Bontea a încercat să-și țină oamenii uniți și să evite duelul, farfuria ce a reușit să impresioneze definitiv jurații a fost cea pregătită de bucătarii lui chef Cătălin Scărlătescu. Aceștia au câștigat detașat ultima confruntare pe echipe, cu un total de 8 voturi, motiv pentru care s-au calificat în semifinală, dar nu înainte de a se dezlănțui de fericire în platou.

Cu presiunea finalei care bate la ușă, proba individuală de aseară i-a provocat pe bucătarii cu tunici verzi și albastre să gătească o mâncare “ca la mama acasă”. Dacă tema impusă a fost pentru unii motiv să gătească cu suflet, avându-i în gând pe cei dragi, pentru concurenții care stăpânesc mai bine fine dining-ul s-a dovedi a fi un ultim test solicitant. Jurizarea farfuriilor a fost o misiune grea pentru Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, care în ciuda rivalităților au căzut de acord asupra unui aspect: că toți bucătarii din proba duelului ar merita un loc în semifinală. Cu toate acestea, seara a adus dezamăgirea în echipa verde, întrucât Liviu Morărescu a obținut cel mai mic punctaj și a ratat șansa de a continua experiența Chefi la cuțite. Nivelul competiției a ajuns atât de ridicat încât farfuria cu 9 puncte nu s-a calificat, în ciuda faptului că a fost savuroasă. Vestea a venit ca un șoc pentru toată lumea, inclusiv pentru Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu: “Nu îmi vine să cred. I-a plecat un om lui Bontea, e ca și cum mi-a plecat mie. E prima dată în viața mea când îmi pare rău, după Florian Lazăr, că cineva pleacă!”, afirma chef Cătălin.

Săptămâna viitoare, luni, 25 iunie, Antena 1 difuzează de la 20.00 semifinala, iar marți, 26 iunie, marea finală a show-ului „Chefi la cuțite”, atunci când doar un singur bucătar va ridica trofeul sezonului de poveste

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending