Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă pe segmentul comercial şi urban

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Românii și-au făcut un obicei în a-și petrece începutul de săptămână alături de cei mai iubiti jurați, astfel încât emisiunea ,,Chefi la cuțite” a fost aseară în topul preferințelor telespectatorilor.

Aproape 1.800.000 de telespectatori urmăreau ce-a de-a treia ediție de poveste, în minutul de maximă audiență de la 21.50. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-22.59, „Chefi la cuțite” a fost lider pe publicul comercial, dar și la nivel urban. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 21.9 % cota de piață, fiind urmată de Kanal D cu 7 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață. Și la orașe cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,3 puncte de rating și 16,6 % cota de piață, în vreme ce Kanal D se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6,7 puncte de rating și 15,4 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 21.5% cotă de piață, în timp ce ProTV se situa pe locul al doilea cu 6.3 puncte de rating și 18.7 % cotă de piață. Și la orașe telespectatorii au urmărit Antena 1, iar postul a înregistrat 6,6 puncte de rating și 15,9 % cotă de piață, în vreme ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.2 puncte de rating și 14,9 % cotă de piață.

Seara de luni a fost una de poveste la ,,Chefi la cuțite”, unde cei mai inediți concurenți și-au făcut apariția în platoul celui mai iubit show culinar. O nouă ediție a marcat noi provocări în farfurie pentru jurații Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu ce nu au fost surprinși doar de alegerile gastronomice ale bucătarilor, ci și de cele mai marcante experiențe de viață. Voia bună și zâmbetele nu au lipsit, iar degustările i-au provocat pe chefi să improvizeze versuri în funcție de preparate, astfel încât jurizarea s-a desfășurat în ritmuri muzicale.

Invitatul special al serii a fost Horia Moculescu, o adevărată surpriză pentru cei trei jurați. Maestrul a acceptat provocarea ,,Chefi la cuțite” și s-a prezentat în fața trioului imbatabil cu o farfurie simplă, dar extrem de savuroasă, pregătind mușchiuleț de porc în unt și coniac, cu o garniture de piure de cartofi. Apariția sa a demonstrat că mâncarea bună merge de minune acompaniată de muzică, pentru că chefii l-au provocat la o sesiune de cântat la pian, chiar în culise.

Zâmbetele au fost asigurate de filipinezul Julius, zis și Iulică, ce și-a încercat iar norocul în acest show. După ce în sezonul 4 a fost eliminat chiar înainte de formarea echipelor, concurentul s-a întors mai dornic ca niciodată să ajungă cât mai departe în competiție: ,,Nu vreau să ajung doar în finală, vreau să o și câștig.”. Energia pozitivă, pasiunea cu care a gătit la bancul de lucru și savoarea preparatului i-au garantat toate cele trei cuțite, și deși a fost apreciat de jurați, a mărturisit că tot în echipa lui Cătălin Scărlătescu și-ar dori să ajungă. Un alt concurent care a impresionat în ediția de luni seară este David, un bucătar de doar 12 ani ce a demonstrat că experiența poate fi compensată de pasiune. Cu un desert al copilăriei inspirat din rețeta lui chef Florin Dumitrescu, lapte de pasăre cu sos de cafea, juniorul i-a cucerit pe jurați și a obținut foarte ușor votul lor de încredere.

Seara a fost una a aparițiilor surprinzătoare, a poveștilor de viață și a demonstrațiilor din fața mesei de jurizare. Ana Onofrei, o concurentă cu multe diplome și calități, i-a făcut lui chef Bontea „fizioterapie cu bioptronul”, iar jurnalista Roxana Gabor Ionescu nu doar că le-a propus chefilor o salată complexă, ce a avut și un ingredient secret, ,,dragostea”, dar a și explicat cu ajutorul unor carduri magice care sunt lucrurile de care aceștia au nevoie pentru a avea succes în viitor. Pentru telespectatorii Antena 1, spectacolul continuă și în seara aceasta la ,,Chefi la cuțite”, cu o altă ediție de poveste ce va pune pe masa jurizării printre cele mai spectaculoase preparate.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 16 aprilie 2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Penultima semifinală „Românii au talent” a fermecat telespectatorii! Vezi aici topul televiziunilor vineri seară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Magia talentului autentic a intrat vineri în casele telespectatorilor care au fost alături de cei 10 semifinaliști din cea de-a patra gală live Românii au talent! A fost un spectacol vibrant, în care concurenții au dat totul pentru a impresiona și pentru a ajunge la sufletele românilor, iar bucuria și emoțiile acestora s-au simțit în întreaga sală prin fiecare număr prezentat pe scenă. Tot aseară, Alex Magala, omul care a uimit o lume întreagă cu talentul său unic și periculos, a adus la Românii au talent un moment extrem de riscant, plin de suspans, care le-a tăiat tuturor răsuflarea, iar trupa VUNK a interpretat, susținută de orchestră, piesa Pleacă într-o variantă simfonică. La finalul unei seri senzaționale, publicul și jurații au ales încă doi finaliști, Bianca Badea și Duo Romance, iar juriul a nominalizat și cel de-al patrulea candidat la premiul de originalitate, Natalia Duminică.

Cea de-a patra gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.2 puncte de rating și 34.4% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 14.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

10 semifinaliști și un show electrizant

Concurenții au urcat aseară pe scenă încrezători în talentul lor și în capacitatea de a face spectacol și de a surprinde publicul cu reprezentații complexe. Cei 10 semifinaliști s-au transpus în momentele pe care le-au pregătit pentru această etapă a competiției și au reușit să-și transmită perfect mesajele cu ajutorul aptitudinilor lor incredibile. Pavel Sfera, Corul de copii Unison, Bianca Ceaușescu, Ștefan Glăvănescu, Natalia Duminică, 7 Klase, ADNEU, Rareș Florescu, Duo Romance și Bianca Badea au adus o explozie de bucurie și energie prin numerele de canto, dans flamenco, musical, bellydance, rock experimental moldovenesc, rap, vioară, acrobație cu chingi și balet neo-clasic, pe care le-au prezentat plini de entuziasm.

După o seară incendiară și un show cu trăiri intense, au fost aleși încă doi finaliști. Telespectatorii și-au susținut preferații și au trimis cele mai multe voturi pentru micuța balerină Bianca Badea, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între reprezentația uluitoare de acrobație, prezentată de Duo Romance, și momentul muzical inedit adus pe scenă de Corul de copii Unison. Juriul s-a gândit foarte bine și a decis să trimită în marea finală grupul Duo Romance.

Jurații au ales aseară și cel de-al patrulea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Aceștia au fost cuceriți iremediabil de talentul Nataliei Duminică și de expresivitatea cu care l-a pus în scenă.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu ultimii 10 semifinaliști din acest sezon și cu un show senzațional.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 18 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.51880.2
Kanal D14.95.61007.3
Antena 16.72.5454.2
Romania TV5.52.1370.3
Antena 34.71.8320.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.410.3995.7
Kanal D14.55.5527.6
Antena 15.52.1199.0
Antena 35.01.9180.6
DigiSport 14.61.7167.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.410.3458.5
Kanal D14.54.3193.1
Antena 17.62.3101.4
DigiSport 13.91.252.5
Prima TV2.50.834.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending