Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite a fost lider de piaţă. Rivalități, schimbări de situație și un alt concurent eliminat din echipa mov!

Published

on

„Chefi la cuțite” și-a adjudecat seara de luni, 13 noiembrie, astfel că un nou battle i-a ținut în fața televizoarelor pe cei mai mulți români. Ciocnirile de orgolii, emoțiile inflamate și tensiunea de la bancurile de lucru i-au ținut pe cei din fața micilor ecrane cu sufletul la gură, iar show-ul a fost lider de piață pe publicul comercial, dar și la orașe.

 

Așa se face că în intervalul orar 19.59-23.00, emisiunea de la Antena 1 a fost prima alegere a celor de acasă, căci 2.130.000 de telespectatori din toată țara și-au urmărit echipa și cheful preferat în minutul de aur de la 21.14.

În intervalul orar în care a fost difuzată, 19.59-23.00, cea mai iubită emisiune culinară a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12.2 puncte de rating și 29.1 % cotă de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 10 puncte de rating și 23.9 % cotă de piață. Iar la orașe, ,,Chefi la cuțite” a condus cu 9.6 puncte de rating și 19.8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul al doilea, cu o medie de 8.6 puncte de rating și 17.7 procente din cota de piață.

Și la nivelul Prime-Time-ului, Antena1  a fost lider de audiență  pe publicul comercial. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 10.8 puncte de rating și 26,8% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 10.2 puncte de rating și 25,2% cotă de piață.

 

Cea de-a cincea confruntare pe echipe a început cu o surpriză de proporții pentru cei aflați la bancurile de lucru, iar invitatul special al serii, chef Henrik Sebok a dezvăluit specificul probei. În testul de foc de aseară, bucătarii au reprodus preparate de fine dining, iar lupta a scos la iveală rivalități și multe nemulțumiri. Echipa mov, condusă de chef Scărlătescu a fost descalificată pentru că a depășit timpul impus, dar au fost salvați de verdictul celor de la masa de jurizare, care au stabilit un punctaj de egalitate.

 

Dacă echipa lui chef Scărlătescu a primit un vot de încredere, chef Bontea și Dumitrescu au obținut câte cinci, iar regulile jocului impuneau ca toate echipele să intre la duel. Cu toate acestea, Henrik Sebok a degustat și el preparatele stabilind un clasament în ceea ce privește farfuriile finale ale echipelor: ,,Mi se pare normal că el are ultimul cuvânt, este ultima șansă să se mai facă dreptate”, afirma chef Dumitrescu. Chef Sebok a considerat că ,,portocala mecanică” a reprodus îndeaproape atât aspectul, cât și savoarea și i-a salvat de la duel, iar cei trei bucătari au marcat o altă victorie în fața unor echipe cu un avantaj numeric.

 

Bucătarii cu tunici verzi și mov au intrat la proba duelului, care a avut la bază un singur ingredient vedetă: cartoful. Cei trei chefi au jurizat în funcție de creativitatea cu care concurenții au inclus elementul principal în farfuriile finale: ,,la acest nivel, detaliile fac diferența”, a mărturisit chef Bontea. Trioul a avut o misiune destul de dificilă, iar pentru doi dintre ei emoțiile au fost și mai mari, căci notele acordate preparatelor au stabilit ce concurent părăsește competiția. Echipa mov a mai pierdut un bucătar și a rămas în arenă doar cu patru oameni. Loredana Ene și-a luat rămas bun de la coechipieri în lacrimi, iar eliminarea sa l-a emoționat foarte tare pe chef Scărlătescu, mentorul său: ,,nu poți să îți dai seama cât de rău îmi pare că te-am pierdut”. Războiul culinar devine din ce în ce mai greu, iar finalul fiecărei probe individuale restabilește clasamentul la bancurile de lucru.

 

Pe Antena 1 de la ora 20:00 echipa verde va lupta în formulă completă, echipa mov în patru oameni, iar cea portocalie în trei, într-o altă confruntare tensionată  la ,,Chefi la cuțite”.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 13 noiembrie 2017

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending