HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE, a fost lider pe publicul comercial şi urban. Cum arată cifrele pe intervalul orar de difuzare a cooking show-ului?

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE, a fost lider pe publicul comercial şi urban. Cum arată cifrele pe intervalul orar de difuzare a cooking show-ului?

audiente-tv-chefi-la-cutite-antena-1-1

Ediția de aseară a fost din nou lider de audiență, cu un vârf pe publicul comercial, atins la 22.24, de 12,7 puncte de rating și 33,7 % cota de piață.

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.30-23.28, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,1 puncte de rating și 26,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 8 puncte de rating și 20,8 % cota de piață.

 

La orașe, Antena 1 a condus cu o audiență medie de 8 puncte de rating și 17,9 % cota de piață și a fost urmată de data aceasta de Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea cu 5,9 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.

audiente-tv-chefi-la-cutite-antena-1-2

 

Follow up

Ediția de luni, 31 octombrie, a fost ediția surprizelor la „Chefi la cuțite. Nimeni nu se aștepta ca după proba câștigată de echipa roșie condusă de chef Bontea, în urma duelului să se ajungă la un nou baraj foarte dureros pentru chef Dumitrescu: doi dintre cei mai buni oameni ai săi, pe care el se baza pentru finală, au ajuns la baraj.

Extrem de nervos, Florin Dumitrescu a înțeles că unul dintre ei este pierdut și a fost astfel pus în fața celei mai grele decizii de până acum. Și chef Scărlătescu a oferit surprize aseară la „Chefi la cuțite” pentru că la confruntarea jurizată de copii și adolescenți a ales ca echipa sa, echipa neagră, să gătească clătite. Nu mai e niciun secret faptul că chef Scărlătescu nu suportă clătitele. An de an, concurenții care vin la preselecțiile show-urilor în care este jurat evită să se prezinte cu acest preparat tocmai pentru că chef-ului i s-a dus vestea că nu agreează acest desert. Astfel că luni seara decizia sa i-a uimit pe toți.

audiente-tv-chefi-la-cutite-antena-1-3

 

„Cred că au trecut 20 de ani de când nu am mai făcut clătite”, a mărturisit chef Cătălin în show. „Am avut odată de gătit atât de multe, încât nu mai vreau să aud de ele. Aveam vreo 12-15 tigăi înșirate una lângă alta și am lucrat încontinuu la clătite”, își amintește acesta. „Este însă o rețetă proprie, nu e o clătită clasică, veți vedea”, a spus încrezător chef Scărlătescu. Numai că toată încrederea i-a fost spulberată în momentul în care puștii sosiți la jurizare au votat: dintre clătita lui Scărlătescu, mărul lui Dumitrescu – rețetă inventată de chef pentru soția sa – și burgerul lui Bontea, copiii au preferat ultima varianta. Echipa roșie s-a salvat, în vreme ce echipa neagră și gri au intrat la duel.

Duelul a adus însă clipe extrem de grele pentru chef Dumitrescu. Proba dată – brunch – le-a pus probleme, exact așa cum bănuia acesta, celor mai buni concurenți ai lui: Mihali și Nistor, Franța și Belgia, bucătăriile fine au intrat la baraj. Iar farfuriile pe care le-au oferit spre jurizare i-au impresionat extrem de tare pe cei trei chefi, care au regretat că unul dintre doi concurenți atât de buni trebuie eliminat. „La proba asta s-a dat finala”, a spus Florin Dumitrescu, aproape cu lacrimi în ochi că trebuie să piardă un concurent al cărui loc era în ultima probă a concursului. Iar decizia, deloc ușoară, a fost ca George Mihali să părăsească platoul, în aplauzele tuturor.

 

 

Marți seara la „Chefi la cuțite”: farfurii în alb și negru

 

Azi la proba confruntării cele trei echipe au provocarea de a găti numai în alb și negru. Farfuriile lor trebuie să se încadreze în aceste cerințe cromatice și să fie cu adevărat fine și elegante, pentru că la jurizare sosesc artiști, stiliști, arhitecți, oameni cu un simț și ochi artistic foarte dezvoltat. Cum se vor descurca chefii și echipele lor rămâne de văzut azi de la 20.30, la Antena 1. 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment