CHEFI LA CUTITE: Primele două ediții ale sezonului al doilea, difuzate pe 5 și 6 septembrie, au înregistrat audiențe cu mult peste cele obținute în primul sezon al emisiunii, „Chefi la cuțite” având în această toamnă o creștere de 28% la nivelul cotei de piață (comparativ cu primele două ediții din sezonul trecut).
Așa se face că ediția din 5 septembrie a înregistrat o creștere de 17 procente a cotei de piață față de prima ediție a primului sezon.
Ediția din 6 septembrie a avut o creștere de 40 % față de a doua ediție din sezonul 1, o creștere de 28 % față de media primului sezon și este totodată ediția cu cea mai bună cotă de piață din istoria emisiunii „Chefi la cuțite”.
În minutul de aur al ediției din 6 septembrie, atins la 21.40, „Chefi la cuțite” obținea un vârf de audiență de 12,1 puncte de rating și 31,7 % cota de piață, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Totodată, la nivel național, primele două ediții ale sezonului 2 au fost urmărite în medie cel puțin un minut de peste 3,5 milioane de români.
Sursa cifre: Kantar Media
Follow up pe urmatoarea pagina
MINCIUNI GOGONATE . SA VEDEM LUNI SI MARTI CU SUPRAVIETUITORUL