Connect with us
 

Cel mai nou show de cooking și-a deschis luni seara porțile la Antena 1. Preparate savuroase, farfurii arătoase, concurenți emoționați, talentați și jurați cu mult umor, toate au dat sare și piper emisiunii „Chefi la cuțite”.

Show-ul a fost lider de audiență în intervalul său de difuzare (20.28 – 22.58), cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 8,3 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,5 procente din cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață la nivelul întregii zile de luni, 7 martie, pe toate categoriile de public, cu o medie pe publicul comercial de 3,4 puncte de rating și 18,8 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o audiență medie pe toată ziua de 2,8 puncte de rating și 15,7 % cota de piață. 

Chefi la cutite, premiera, Antena 1 (2)

Ce s-a intamplat in prima editie?

Deși nu au trecut pe toți concurenții mai departe, jurații Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au avut cuvinte de laudă pentru câțiva dintre ei. De la povești emoționante, bucătari talentați, gospodine savuroase, la sexy concurenta, „Chefi la cuțite” le-a avut pe toate.

Alexandru Popa este un tânăr de 25 de ani, emotionat, care nu-și arată vârsta. Pare un puști abia ieșit de pe băncile liceului. Lucrează ca bucătar, meserie despre care spune că îl motivează cel mai mult. S-a prezentat la „Chefi la cuțite” cu o rețetă inspirată de Gordon Ramsey, o supă cremă de broccoli cu brânză cu mucegai și pară caramelizată. A așteptat cu mâinile tremurându-i pe lângă corp verdictul chefilor, care îi gustau preparatul fără să știe cine l-a gătit.

„Tare-s curios să vedem cui i-a trecut prin cap să gătească așa ceva”, a spus chef Bontea. Cu două voturi DA, Alex a trecut mai departe, iar când chefii l-au văzut, l-au felicitat pentru dăruirea cu care gătește și l-au sfătuit să nu renunțe la visul lui de a ajunge un mare bucătar, pentru că are toate datele necesare. Alex le-a povestit acestora că la numai 1 an a fost dus într-un centru de plasament, pentru că mama sa nu putea să-l cească, centru unde a stat până la 18 ani. Alex a povestit cu lacrimi în ochi că mama lui s-a stins recent din viață, iar de câțiva ani nu își mai vorbeau pentru că aceasta nu fusese de acord cu plecarea lui pe litoral, la muncă, moment în care i-a spus că pentru ea e un copil mort.

Multă pasiune pentru gătit s-a văzut luni seară la „Chefi la cuțite” pe chipul lui Cătălin Banu, un tânăr simpatic care lucrează la un  cunoscut restaurant din București. Preparatul său exotic, numit Nikujaka, i-a incitat pe chefi și i-a făcut să inspecteze cu mare interes farfuria. Rețeta japoneză i-a surprins plăcut pe cei trei atunci când au gustat din ea, atsfel că autorul ei a fost trecut mai departe. Cătălin este un tip sigur pe sine, optimist și cu umor, deși viața nu i-a surâs mereu. Părinții au divorțat când el avea numai 12 ani, iar norocul lui a fost ocazia de a pleca în Cipru, unde s-a angajat ca ajutor de bucătar. Acolo a învățat meserie și, întors în țară, spune că vrea să se perfecționeze și să ajungă cât mai sus.

Și Daniel Zinke, un român stabilit în Germania acum 15 ani, unde lucrează ca bucătar, a adus cu sine o poveste de viață impresionantă. „În 2012 m-am trezit că nu mai văd cu ochiul stâng. Ușor, ușor, s-a accentuat și la ochiul drept. M-am operat pe creier. Și mi-am pierdut gustul. Nu mai simțeam… dulce, sărat… nimic”, a povestit acesta. Deși pentru un bucătar gusutl și mirosul sunt vitale, Daniel nu s-a dat bătut: a continuat să gătească și, treptat, și-a recăpătat simțurile. A povestit că a venit în țară special pentru această emisiune și că un succes în acest concurs l-ar face să rămână aici definitiv. Înainte de a fi bucătar, Daniel a fost măcelar. Acum lucrează în Berlin într-un restaurant. Chefii au identificat mai multe greșeli în platingul lui Daniel, ceea ce l-a făcut pe chef Dumitrescu să remarce că farfuria aparține probabil unui amator. Cu toate acestea, Daniel a trecut de preselecții și merge în etapa următoare a show-ului.

Măiestria lui Wang Bin, un bucătar chinez, dragonul său cioplit în legume și sarmalele chinezesti au primit un  premiu: cutitul și un selfie cu chefii. Lucrează în bucătărie de la 16 ani și vrea să facă impresie în concurs, nu neapărat să câștige premiul. „Eu vreau, mai târziu, face un restaurant chinezesc în România. Așa un vis”, a spus acesta într-o română stângace. Reacția juraților când au văzut farfuria acestuia a fost de uimire totală: „Măi, omul din spatele ușii e un tip migălos”, a spus Florin Dumitrescu.

Chef Scărlătescu a avut parte de amintiri din copilărie când în scenă a intrat Ali Enise, o simpatică tătăroaică de la malul mării, care a trecut mai departe cu o vânătă umplută cu legume. La vederea ei, chef Bontea s-a ridicat, a îmbrățișat-o și a sărutat-o pe obraz. „Turcii nu folosesc păstârnac și țelină, deci e de origine tătărească rețeta”, a punctat Ali Enise, care este asistent medical în viața de zi cu zi. Are un pic peste 60 de ani și a copilărit în Techirghiol, la fel ca chef Scărlătescu, căruia Iman Baildt i-a reamintit de copilărie și de perioada în care mergea la mesele prietenilor.

Voluptoasă și încrezătoare, Cristina Pană, o fostă asistentă TV, vrea să arate că poate merge mai departe în show chiar și de la înălțimea tocurilor sale de 12 centimetri. Cristina are 31 de ani, un decolteu generos si o pasiune pentru gătit pe care i-a ascuns-o iubitului ei până de curând, pentru că îi place prea mult să iasă la restaurant. A gătit ton în crustă de susan cu piure de morcovi, a cărui textură a fost apreciată de chefi. Gustul bun al preparatului i-a adus calificarea în următorea etapă a show-ului, iar apariția sa în fața juraților a dat naștere unui lung șir de glume.

Chefi la cutite, premiera, Antena 1 (1)
Chefi la cutite, premiera, Antena 1 (3)

 

 „Chefi la cuțite” este și marți, 8 martie, de la 20.30, la Antena 1

Emisiunea „Chefi la cuțite” este diferită de toate formatele de cooking show care s-au produs până acum în România. Pentru prima oară chefii nu sunt față în față cu concurenții atunci când jurizează farfuriile, astfel că degustarea se face pe nevăzute, fără ca ei să știe cine e autorul preparatului. Ceea ce dă naștere celor mai amuzante replici ale acestora. „Cred că-n spatele ușilor este o femeie cu experiență în ale gătitului”, a spus chef Florin Dumitrescu la un moment dat. „Eu zic că e băiat tânăr, care apreciază mâncarea asiatică”, a fost de părere chef Bontea. „Nu, în spatele ușilor este o tatuată”, a completat chef Scărlătescu.

Marți, 8 martie, la Antena 1, de la 20.30, chefii sunt impresionați până la lacrimi de povestea unui concurent la „Chefi la cuțite”. Tudor Nicolescu are 33 de ani și o poveste incredibilă. Pasionat de bucătăria pe care a învățat-o de la mama și de la bunica, iubitor al gustului mâncării neaoșe, gătite cu dragoste în casă, Tudor a decis să-și încerce norocul la „Chefi la cuțite”. Optimist din cale afară și un adevărat luptător, în ciuda defectului fizic pe care îl are, Tudor a reușit să îi impresioneze pe cei trei chefi cu atitudinea sa pozitivă. Cu o poveste de viață demnă de un film, Tudor a venit încrezător la preselecții.

A povestit că acum opt ani a suferit un accident de tren, în urma căruia și-a pierdut un picior. Se afla pe peronul gării din Brașov și a fost agățat sub șinele unui vagon. Ajuns pe masa de operație, nu a stat pe gânduri și le-a cerut medicilor să îi amputeze piciorul și să-i salveze astfel viața, deși el era dansator. Cu o tărie demnă de eroii din filme, Tudor nu s-a lăsat descurajat, ci a continuat să privească viața cu optimism. Chiar dacă nu a mai putut dansa, pasiunea pentru muzică l-a făcut să se îndrepte către meseria de DJ și dorința de a-i face pe alții să danseze. O altă mare pasiunea a sa, bucătăria, i-a fost insuflată de mic în familie: a crescut la țară și a învățat tainele bucătăriei românești încă de când avea opt ani, prima mâncare făcută doar de el fiind o fasole bătură. E de părere că gustul pe care poate să îl dea mâncării este de-a dreptul cuceritor și, mai mult, vrea să devină un susținător al gastronomiei românești.

Dacă a reușit sau nu să îi convingă pe cei trei chefi că merită să meargă mai departe, în condițiile în care aceștia jurizează doar farfuria, fără să audă povestea, telespectatorii Antena 1 vor afla în ediția „Chefi la cuțite” de marți, 8 martie, de la 20.30.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

CHEFII LA CUTITE ANTENA 1

CHEFII LA CUTITE ANTENA 1

 

Aplicația „Chefi la cuțite”

Emisiunea de la Antena 1 a lansat de ieri și o aplicație pentru mobil, în cadrul căreia se pot vedea momente din emisiune, rețete sau galerii foto speciale. Aplicația este disponibilă atât pentru Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=net.mready.chefilacutite), cât și pentru iOS (https://itunes.apple.com/us/app/chefi-la-cutite/id1086945994?ls=1&mt=8). Aplicația oferă și șansa participării la un concurs: în secțiunea Concurs Chef-ul Rețetelor, cei care vor să participe trebuie să vizioneze rețeta săptămânii făcută de chef Florin Dumitrescu, apoi să răspundă la cele trei întrebări ale quiz-ului. Cine răspunde corect, va intra automat în tragerea la sorți pentru premiile săptămânale (vouchere de 100 RON oferite de Lidl, sponsorul principal al emisiunii).

Marele premiu, care se va anunța la finalul show-ului, este un curs de gătit gratuit oferit de chef Florin Dumitrescu.   

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. JUKAN

    8 martie 2016 at 15:03

    SUNTETI VOI PROSTI LUNGESC MIZERIILE CA SA AIBA AUDIENTA NU AU FOST PESTE BAKE OFF

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending