HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: În supremaţia pentru publicul comercial, Antena 1 cu Chefi la Cuţite a fost peste PRO TV cu Uite cine dansează!

AUDIENŢE TV: În supremaţia pentru publicul comercial, Antena 1 cu Chefi la Cuţite a fost peste PRO TV cu Uite cine dansează!

ALuni seara „Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul său de difuzare, 20.29-23.31, pe publicul comercial, cu o medie de 10,3 puncte de rating și 24,6 % cota de piață, fiind urmat de Pro Tv  (Uite cine danseaza) cu 9,1 puncte de rating și 21,6 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 23.01, Antena 1 obținea pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani un vârf de 12,7 puncte de rating și 34,2 % cota de piață.

 

 

Un primar oltean vrea la „Chefi la cuțite” – marți de la 20.30

Marți seara, de la 20.30, comuna Șopârlița e la putere la „Chefi la cuțite”. Primarul vine să concureze în show-ul de la Antena 1, dar nu singur, ci însoțit de mamaia Didina, o bătrânică simpatică și vorbăreață, dar și de Ghiță a lu’ Porumbelu’, maestru călușar în sat. Mâncarea românască va trona pe farfuriile pregătite de aceștia, mai ales că mamaia Didina vine înarmată cu sosul ei de roșii și legume din grădina sa. Ea e cea care gătește la nunțile și înmormântările din sat, iar la „Chefi la cuțite” va face spectacol. Și Ghiță a lu’ Porumbelu’ este o reală apariție, îmbrăcat în costum de călușar, plin de viață și cu povești interesante despre Călușul pe care îl joacă de 54 de ani, de când avea numai 8 ani. Iar primarul din Șopârlița are și o soluție în cazul în care cei trei chefi nu îi vor da cuțitele. Despre ce este vorba rămâne de văzut azi de la 20.30 la „Chefi la cuțite”. Tot atunci, jurații vor primi din partea unui concurent nu doar mâncare italienească, ci și caricaturi făcute chiar de acesta.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

RAPORT AUDIENŢE TV PRIME TIME: PRO TV a fost lider 6 zile din 7. Cât au obţinut producţiile săptămânii: Uite cine dansează, Chefil la Cuţite, Las Fierbinţi, Iumor sau Bravo ai stil?

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

No comments

Lasă un răspuns