Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: ,,Chefi la cuțite” lider detașat de audiență pe toate segmentele de public si peste 2 milioane de telespectatori

Published

on

Emisiunea “Chefi la cuțite” a fost marți seara lider detașat de audiență la nivelul publicului din mediul comercial, cât și la nivel urban. Noua rundă de surprize la masa jurizării a celor trei chefi, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, a adunat în fața micilor ecrane 2.112.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 21.12.

 

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.00), o audiență medie de 10,4 puncte de rating și o cotă de piață de 28,3%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 8,7 puncte de rating și o cotă de piață de 23,5 %.

Și la nivelul publicului urban emisiunea culinară a dominat concurența cu 9,2 puncte de rating și 20,2 % cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat Pro Tv, care a înregistrat 8,6 puncte de rating și 19 % cotă de piață.

 

Și la nivelul Prime- Time- ului, ,,Chefi la cuțite”de pe Antena 1 a fost lider de audiență  pe publicul comercial, demonstrând că este cea mai îndrăgită emisiune culinară. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 25,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 8,6 puncte de rating și 25,3% cotă de piață.

 

În ediția de marți a emisiunii „Chefi la cuțite cei trei jurați au ales cât mai atent candidații viitoarelor echipe. Bucătari profesioniști, amatori care s-au bazat pe talent și imaginație, preparate exotice din Nigeria, sau mâncăruri rafinate din bucătăria Coastei de Azur, toate și-au găsit locul aseară la Antena 1.

 

Seara a fost spectaculoasă atât în ceea ce privește farfuriile, cât și concurenții. Alexandra Dumescu, în vârstă de șaisprezece ani, a venit în fața chefilor cu un preparat tradițional și a uimit prin determinare și seriozitate. I-a impresionat pe jurați prin modul matur în care tratează gastronomia și deși a obținut un singur cuțit la masa de jurizare, poate păși cu zâmbetul pe buze spre etapa următoare. Chef Bontea a decis să-i acorde o a doua șansă, alături de cuțitul câștigător după ce a urmat-o în culise, convins că experiența ,,Chefi la cuțite” o poate forma: ,,Ești fenomen! Toți îmi spun că ești mică, dar eu sunt convins că probele următoare te vor ajuta!”.

 

După zile întregi de audiții, cei trei chefi au avut de parte de o altă premieră, căci în timpul jurizării unei concurente din Arad logodnicul său a intrat în platou și i-a oferit inelul de căsătorie. A acceptat înlăcrimată, iar scena emoționantă nu l-a lăsat fără reacție nici pe chef Scărlătescu, care deși este un burlac declarat a apreciat mai mult ca oricine gestul romantic din fața mesei de jurizare. Așa se face că cei doi candidați la cuțite au plecat acasă atât cu votul de încredere al chefilor, cât și cu planuri de viitor în ceea ce privește nunta lor.

 

O altă concurentă din Nigeria a reușit să-i surprindă pe chefii Bontea, Dumitrescu și Scarlătescu printr-o supă de legume atipică, tradițional africană. Deși cei trei jurați nu au înțeles foarte bine ce ingredient conține preparatul ,,Efo Riro”, au rămas impresionați de savoare și au avut încredere că studenta poate realiza farfurii la fel de unice și în etapa următoare a concursului.  Din farfurii nu au lipsit nici rețetele dulci, combinații de arome, culoare și textură ce au făcut deliciul celor trei degustători. Para în vin roşu cu înghețată de vanilie și șofran a impresionat atât prin plating, cât și prin numele concurentului din spatele farfuriei. Virgil Mănescu, somelier și profesor de etichetă, dar și prieten cu cei trei jurați și-a testat aseară abilitățile culinare. A obținut toate cele trei cuțite, iar talentul său de la bancul de lucru a fost printre surprizele ediției de marți.

 

Chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu încep să împartă ultimele cuțite, iar tensiunea devine din ce în ce mai mare la masa jurizării, căci edițiile următoare ale jurizărilor pe nevăzute vor încheia prima etapă de eliminări din concurs.

 

Săptămâna viitoare alți concurenți talentați își vor încerca norocul, iar umorul va fi din nou la înlțime, căci contrele juraților nu se opresc în niciun moment. Picanterii, talent și spectacol, de asta vor avea parte telespectatorii Antenei 1 în edițiile de luni și marți, de la ora 20:00.

 

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 10 octombrie  2017

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Cove si „baietii mamei” in lupta cu superproductiile TV. Vezi cum s-a impartit audienta in seara premierelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 12 februarie, premiera “ MA INSOARA MAMA!” a clasat Pro TV pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Cove a infruntat doua superproductii cu vedete desfasurate pe alte continente.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:0323:081961830401
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2822:311458728354
ASIA EXPRESSAntena 119:5822:491152621354
PE BUNE?!Pro TV22:3123:38723440267
Kanal D a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu emisiunea „Exatlon Romania” in care echipa unita a Romaniei a intalnit pentru a doua oara reprezentativa Mexicului. Pro TV, a obținut locul 2 în targeturile național si urban cu „Ma insoara mama!”. Super productia Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obtinut locul doi in target comercial pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Emisunea “Ma insoara mama!” a fost urmărita in medie pe minut de 1.458.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:34, a adunat in fata televizoarelor 2.029.700 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.511.32023.0
Pro TV15.58.21458.0
Antena 112.36.51157.3
Antena 35.83.0544.2
Romania TV3.92.0364.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.08.9857.0
Pro TV14.47.5727.6
Antena 112.56.6633.6
Antena 38.04.2405.6
DigiSport 14.12.2208.2

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.49.1407.6
Antena 118.18.1360.9
Pro TV17.87.9354.3
Pro Cinema3.51.569.1
DigiSport 13.31.565.5

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending