HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE, lider la pe publicul comercial şi urban! Câţi romani au văzut show-ul?

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE, lider la pe publicul comercial şi urban! Câţi romani au văzut show-ul?

chefi-la-cutite-audiente-tv-2

AEdiția „Chefi la cuțite” de luni seara, 7 noiembrie, care a fost din nou lider de piață, a adus multe surprize: chef Bontea a încheiat proba în exclamații de bucurie, pentru că meniul de nuntă propus la confruntare de echipa sa a fost declarat câștigător, în vreme ce pentru chef Scărlătescu orele în bucătărie sunt cu adevărat negre, proba serii terminându-se cu încă o eliminare în echipa sa.

Ionela, cea care de câteva probe încoace s-a aliat cu Filip și împreună și-au sabotat propria echipă, neascultând sfaturile chefului lor, a fost cea care a părăsit competiția, după ce a gătit același desert ca la un duel precedent.

 

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață luni seara în intervalul orar 20.30-23.35, cu o medie pe publicul comercial din mediul uran cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,1 puncte de rating și 26,2 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7 puncte de rating și 18,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 18 procente din cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 5,2 puncte de rating și 11,8 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 23.05, „Chefi la cuțite” obținea pe publicul comercial un vârf de 12,3 puncte de rating și 34,7 % cota de piață, mai mult decât triplu față de Pro Tv care era atunci pe locul al treilea, după Kanal D, cu doar 3,4 puncte de rating și 9,6 % cota de piață.

chefi-la-cutite-audiente-tv-3

 

Antena 1, lider la nivelul întregii zile și în prime time

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul întregii zile de 7 noiembrie, pe toate targeturile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 21 procente din cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, avea 3,4 puncte de rating și 18,9 % cota de piață. Antena 1 a condus și prime time-ul (intervalul dintre 19.00-23.00), cu o medie la nivelul publicului comercial de 8,7 puncte de rating și 22,6 % cota de piață, urmată fiind de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 21,5 % cota de piață. 

 

Marți seara la „Chefi la cuțite” se aleg semifinaliștii

Seara de marți, 8 noiembrie, aduce la Antena 1 ultima confruntare între chefi, urmând ca săptămâna viitoare să se difuzeze semifinala și marea finală a show-ului. Așa se face că surprizele nu vor lipsi din această ediție.

Dacă chef Scărlătescu se află în fața ultimei probe pe care o mai poate câștiga, chef Bontea se gândește deja la finală și speră să ducă acolo cât mai mulți concurenți, în vreme ce chef Dumitrescu are parte de o surpriză care îl aduce în genunchi, la propriu. Despre ce este vorba rămâne de văzut azi de la 20.30.

Ultima confruntare între cele trei echipe va fi una plină de emoție pentru că la această probă cei trei chefi trebuie să scotocească prin sertarele cu amintiri pentru a pune în farfurii mâncare ca la bunica. Prilej numai bun de depănat amintiri cu bunici, cu mâncăruri tradiționale și aventuri din copilărie. Cu ochii în lacrimi, chef Bontea își va aminti nu numai despre bunica, dar și depre tatăl lui, iar chef Dumitrescu va povesti că atunci când spune copilărie își amintește de tocănița de pipote a buncii. Chef Scărlătescu chiar va găti un preparat exact așa cum îl făcea bunica sa, o ciorbă de perișoare foarte dragă lui. Cine câștigă proba, dar și cine merge în semifinală, telespectatorii află azi, de la 20.30.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

Latest comment
  • Ne poate spune cineva cat a avut protv ul pe comercial intre 22:45 si 00:00 cand a fost supravietuitorul?

leave a comment