Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE, lider la pe publicul comercial şi urban! Câţi romani au văzut show-ul?

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Ediția „Chefi la cuțite” de luni seara, 7 noiembrie, care a fost din nou lider de piață, a adus multe surprize: chef Bontea a încheiat proba în exclamații de bucurie, pentru că meniul de nuntă propus la confruntare de echipa sa a fost declarat câștigător, în vreme ce pentru chef Scărlătescu orele în bucătărie sunt cu adevărat negre, proba serii terminându-se cu încă o eliminare în echipa sa.

Ionela, cea care de câteva probe încoace s-a aliat cu Filip și împreună și-au sabotat propria echipă, neascultând sfaturile chefului lor, a fost cea care a părăsit competiția, după ce a gătit același desert ca la un duel precedent.

 

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață luni seara în intervalul orar 20.30-23.35, cu o medie pe publicul comercial din mediul uran cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,1 puncte de rating și 26,2 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7 puncte de rating și 18,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 18 procente din cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 5,2 puncte de rating și 11,8 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 23.05, „Chefi la cuțite” obținea pe publicul comercial un vârf de 12,3 puncte de rating și 34,7 % cota de piață, mai mult decât triplu față de Pro Tv care era atunci pe locul al treilea, după Kanal D, cu doar 3,4 puncte de rating și 9,6 % cota de piață.

chefi-la-cutite-audiente-tv-3

 

Antena 1, lider la nivelul întregii zile și în prime time

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul întregii zile de 7 noiembrie, pe toate targeturile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 21 procente din cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, avea 3,4 puncte de rating și 18,9 % cota de piață. Antena 1 a condus și prime time-ul (intervalul dintre 19.00-23.00), cu o medie la nivelul publicului comercial de 8,7 puncte de rating și 22,6 % cota de piață, urmată fiind de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 21,5 % cota de piață. 

 

Marți seara la „Chefi la cuțite” se aleg semifinaliștii

Seara de marți, 8 noiembrie, aduce la Antena 1 ultima confruntare între chefi, urmând ca săptămâna viitoare să se difuzeze semifinala și marea finală a show-ului. Așa se face că surprizele nu vor lipsi din această ediție.

Dacă chef Scărlătescu se află în fața ultimei probe pe care o mai poate câștiga, chef Bontea se gândește deja la finală și speră să ducă acolo cât mai mulți concurenți, în vreme ce chef Dumitrescu are parte de o surpriză care îl aduce în genunchi, la propriu. Despre ce este vorba rămâne de văzut azi de la 20.30.

Ultima confruntare între cele trei echipe va fi una plină de emoție pentru că la această probă cei trei chefi trebuie să scotocească prin sertarele cu amintiri pentru a pune în farfurii mâncare ca la bunica. Prilej numai bun de depănat amintiri cu bunici, cu mâncăruri tradiționale și aventuri din copilărie. Cu ochii în lacrimi, chef Bontea își va aminti nu numai despre bunica, dar și depre tatăl lui, iar chef Dumitrescu va povesti că atunci când spune copilărie își amintește de tocănița de pipote a buncii. Chef Scărlătescu chiar va găti un preparat exact așa cum îl făcea bunica sa, o ciorbă de perișoare foarte dragă lui. Cine câștigă proba, dar și cine merge în semifinală, telespectatorii află azi, de la 20.30.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. c++

    8 noiembrie 2016 at 17:16

    Ne poate spune cineva cat a avut protv ul pe comercial intre 22:45 si 00:00 cand a fost supravietuitorul?

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending