Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE, lider la pe publicul comercial şi urban! Câţi romani au văzut show-ul?

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Ediția „Chefi la cuțite” de luni seara, 7 noiembrie, care a fost din nou lider de piață, a adus multe surprize: chef Bontea a încheiat proba în exclamații de bucurie, pentru că meniul de nuntă propus la confruntare de echipa sa a fost declarat câștigător, în vreme ce pentru chef Scărlătescu orele în bucătărie sunt cu adevărat negre, proba serii terminându-se cu încă o eliminare în echipa sa.

Ionela, cea care de câteva probe încoace s-a aliat cu Filip și împreună și-au sabotat propria echipă, neascultând sfaturile chefului lor, a fost cea care a părăsit competiția, după ce a gătit același desert ca la un duel precedent.

 

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață luni seara în intervalul orar 20.30-23.35, cu o medie pe publicul comercial din mediul uran cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,1 puncte de rating și 26,2 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7 puncte de rating și 18,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 18 procente din cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 5,2 puncte de rating și 11,8 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 23.05, „Chefi la cuțite” obținea pe publicul comercial un vârf de 12,3 puncte de rating și 34,7 % cota de piață, mai mult decât triplu față de Pro Tv care era atunci pe locul al treilea, după Kanal D, cu doar 3,4 puncte de rating și 9,6 % cota de piață.

chefi-la-cutite-audiente-tv-3

 

Antena 1, lider la nivelul întregii zile și în prime time

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul întregii zile de 7 noiembrie, pe toate targeturile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 21 procente din cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, avea 3,4 puncte de rating și 18,9 % cota de piață. Antena 1 a condus și prime time-ul (intervalul dintre 19.00-23.00), cu o medie la nivelul publicului comercial de 8,7 puncte de rating și 22,6 % cota de piață, urmată fiind de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 21,5 % cota de piață. 

 

Marți seara la „Chefi la cuțite” se aleg semifinaliștii

Seara de marți, 8 noiembrie, aduce la Antena 1 ultima confruntare între chefi, urmând ca săptămâna viitoare să se difuzeze semifinala și marea finală a show-ului. Așa se face că surprizele nu vor lipsi din această ediție.

Dacă chef Scărlătescu se află în fața ultimei probe pe care o mai poate câștiga, chef Bontea se gândește deja la finală și speră să ducă acolo cât mai mulți concurenți, în vreme ce chef Dumitrescu are parte de o surpriză care îl aduce în genunchi, la propriu. Despre ce este vorba rămâne de văzut azi de la 20.30.

Ultima confruntare între cele trei echipe va fi una plină de emoție pentru că la această probă cei trei chefi trebuie să scotocească prin sertarele cu amintiri pentru a pune în farfurii mâncare ca la bunica. Prilej numai bun de depănat amintiri cu bunici, cu mâncăruri tradiționale și aventuri din copilărie. Cu ochii în lacrimi, chef Bontea își va aminti nu numai despre bunica, dar și depre tatăl lui, iar chef Dumitrescu va povesti că atunci când spune copilărie își amintește de tocănița de pipote a buncii. Chef Scărlătescu chiar va găti un preparat exact așa cum îl făcea bunica sa, o ciorbă de perișoare foarte dragă lui. Cine câștigă proba, dar și cine merge în semifinală, telespectatorii află azi, de la 20.30.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
1 Comment

1 Comment

  1. c++

    8 noiembrie 2016 at 17:16

    Ne poate spune cineva cat a avut protv ul pe comercial intre 22:45 si 00:00 cand a fost supravietuitorul?

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Cove si „baietii mamei” in lupta cu superproductiile TV. Vezi cum s-a impartit audienta in seara premierelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 12 februarie, premiera “ MA INSOARA MAMA!” a clasat Pro TV pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Cove a infruntat doua superproductii cu vedete desfasurate pe alte continente.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:0323:081961830401
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2822:311458728354
ASIA EXPRESSAntena 119:5822:491152621354
PE BUNE?!Pro TV22:3123:38723440267
Kanal D a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu emisiunea „Exatlon Romania” in care echipa unita a Romaniei a intalnit pentru a doua oara reprezentativa Mexicului. Pro TV, a obținut locul 2 în targeturile național si urban cu „Ma insoara mama!”. Super productia Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obtinut locul doi in target comercial pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Emisunea “Ma insoara mama!” a fost urmărita in medie pe minut de 1.458.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:34, a adunat in fata televizoarelor 2.029.700 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.511.32023.0
Pro TV15.58.21458.0
Antena 112.36.51157.3
Antena 35.83.0544.2
Romania TV3.92.0364.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.08.9857.0
Pro TV14.47.5727.6
Antena 112.56.6633.6
Antena 38.04.2405.6
DigiSport 14.12.2208.2

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.49.1407.6
Antena 118.18.1360.9
Pro TV17.87.9354.3
Pro Cinema3.51.569.1
DigiSport 13.31.565.5

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending