HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: În bătălia din bucătărie, CHEFI LA CUŢITE vs MASTERCHEF, premiera de la Antena 1 a câştigat! Grafice, aici!

AUDIENŢE TV: În bătălia din bucătărie, CHEFI LA CUŢITE vs MASTERCHEF, premiera de la Antena 1 a câştigat! Grafice, aici!

Dragi cititori, RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă cu grafice înregistrate de ANTENA 1 şi PRO TV, pe toate categoriile de public. 

 

ACele mai aşteptate cooking show-uri au revenit aseară la PRO TV, respectiv Antena 1.

MASTERCHF şi CHEFI LA CUŢITE au debutat la aceeaşi oră, 20:30, show-ul de la PRO TV a fost difuzat în intervalul orar 20:30-22:30, iar ce la de la Antena 1 a fost mai lung, până la ora 23:23.

În ceea ce priveşte audienţele înregistrate, CHEFI LA CUŢITE a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public pe intervalul orar monitorizat (20:30-23:23), conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

În intervalul de maximă audienţă, la nivelul publicului comercial, Antena 1 a obţinut 14,1 puncte de rating și 33,6 % cota de piață, în timp ce PRO TV a totalizat 3,9 puncte de rating și 9,4 % cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.29-23.23, „Chefi la cuțite” a fost lider absolut de piață pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 11,1 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a fost lider de audiență cu o medie de 8,3 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al patrulea, după Kanal D și Antena 3, cu o medie de 4,8 puncte de rating și 9,9 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a condus topul cu o medie de 7,4 puncte de rating și 15,9 % cota de piață, în timp ce Pro Tv ocupa locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 5,3 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

 

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Astăzi, in Chefi la Cuţite: Dragostea e în bucate exotice 

În ediția de marți, 14 februarie, de la 20.30, dragostea plutește printre aburii bucatelor la „Chefi la cuțite”. Chef Scărlătescu are parte, din nou, de toată admirația doamnelor care vin la preselecții și care îi răsfață pe cei trei jurați fie cu macarons pudrați cu aur, fie cu combinații inedite de fructe și carne.

Surprizele vin pe bandă și azi la „Chefi la cuțite”, astfel că jurații au parte de farfurii care nu îi lasă indiferenți: Popa Ioan este un bucătar care a lucrat mult în străinătate și vrea să surprindă cu un preparat inedit pe bază de mămăligă neagră, în vreme ce Anne Ampawan, cunoscut chef la un restaurant din București, are o surpriză mai mult decât exotică pentru cei trei și le aduce scorpioni pe farfurie.

 

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns