Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: În bătălia din bucătărie, CHEFI LA CUŢITE vs MASTERCHEF, premiera de la Antena 1 a câştigat! Grafice, aici!

MASTERCHF şi CHEFI LA CUŢITE au debutat la aceeaşi oră, 20:30, show-ul de la PRO TV a fost difuzat în intervalul orar 20:30-22:30, iar ce la de la Antena 1 a fost mai lung, până la ora 23:23.

Published

on

Dragi cititori, RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă cu grafice înregistrate de ANTENA 1 şi PRO TV, pe toate categoriile de public. 

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Cele mai aşteptate cooking show-uri au revenit aseară la PRO TV, respectiv Antena 1.

MASTERCHF şi CHEFI LA CUŢITE au debutat la aceeaşi oră, 20:30, show-ul de la PRO TV a fost difuzat în intervalul orar 20:30-22:30, iar ce la de la Antena 1 a fost mai lung, până la ora 23:23.

În ceea ce priveşte audienţele înregistrate, CHEFI LA CUŢITE a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public pe intervalul orar monitorizat (20:30-23:23), conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

În intervalul de maximă audienţă, la nivelul publicului comercial, Antena 1 a obţinut 14,1 puncte de rating și 33,6 % cota de piață, în timp ce PRO TV a totalizat 3,9 puncte de rating și 9,4 % cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.29-23.23, „Chefi la cuțite” a fost lider absolut de piață pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 11,1 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a fost lider de audiență cu o medie de 8,3 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al patrulea, după Kanal D și Antena 3, cu o medie de 4,8 puncte de rating și 9,9 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a condus topul cu o medie de 7,4 puncte de rating și 15,9 % cota de piață, în timp ce Pro Tv ocupa locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 5,3 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

 

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Astăzi, in Chefi la Cuţite: Dragostea e în bucate exotice 

În ediția de marți, 14 februarie, de la 20.30, dragostea plutește printre aburii bucatelor la „Chefi la cuțite”. Chef Scărlătescu are parte, din nou, de toată admirația doamnelor care vin la preselecții și care îi răsfață pe cei trei jurați fie cu macarons pudrați cu aur, fie cu combinații inedite de fructe și carne.

Surprizele vin pe bandă și azi la „Chefi la cuțite”, astfel că jurații au parte de farfurii care nu îi lasă indiferenți: Popa Ioan este un bucătar care a lucrat mult în străinătate și vrea să surprindă cu un preparat inedit pe bază de mămăligă neagră, în vreme ce Anne Ampawan, cunoscut chef la un restaurant din București, are o surpriză mai mult decât exotică pentru cei trei și le aduce scorpioni pe farfurie.

 

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending