Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE şi-a ales semifinaliştii şi a fost lider de audienţă! Lunea viitoare Antena 1 va difuză prima semifinală!

Marți seară Antena 1 a difuzat ultima confruntare de la „Chefi la cuțite”, la finalul căreia s-au ales semifinaliștii acestui sezon. Seara a fost una plină de surprize, pentru unii plăcute, pentru alții mai puțin plăcute.

Published

on

Marți seară Antena 1 a difuzat ultima confruntare de la „Chefi la cuțite”, la finalul căreia s-au ales semifinaliștii acestui sezon. Seara a fost una plină de surprize, pentru unii plăcute, pentru alții mai puțin plăcute.

Cert este că chef Dumitrescu a avut parte de o mare bucurie, care l-a lăsat în genunchi, la propriu: acesta a fost mut de uimire și nu a mai putut avea nicio reacție în clipa în care a primit 10 farfurii a jurizarea gospodinelor venite în platou. Cu alte cuvinte, echipa gri a câștigat confruntarea și a scăpat de duel, astfel că toți cei patru concurenți ai lui Florin, Voicu, Nistor, Cristina și Valentina, merg în semifinală. Acestora li se vor alătura Robert Niculae din echipa lui chef Scărlătescu, echipă din care aseară au fost eliminați Filip și Dumbo, dar și Alex Bălan, Podosu și „americanul” Gabi Botezan din echipa roșie condusă de chef Bontea.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] „Chefi la cuțite” a fost lider de piață marți seara în intervalul orar 20.30-23.32, cu o medie pe publicul comercial din mediul uran cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11,2 puncte de rating și 27,8 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 9,3 puncte de rating și 23,2 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu o medie de 8,6 puncte de rating și 18,6 procente din cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea, cu 7,4 puncte de rating și 16 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 22.39, „Chefi la cuțite” obținea pe publicul comercial un vârf de 14,1 puncte de rating și 35,2 % cota de piață, aproape triplu față de Pro Tv care înregistra doar 4,9 puncte de rating și 12,1 % cota de piață.

semifinala-chefi-la-cutite-lider-de-audienta-6 semifinala-chefi-la-cutite-lider-de-audienta-7

 

Fallow UP

Emoțiile au atins cote maxime după duelul de marți seară, mai ales că toți fuseseră avertizați că seara se va încheia cu trei eliminări. Jurații au degustat toate cele șapte preparate și au punctat: cel mai mare punctaj a fost onținut de Cristi din echipa roșie, care s-a salvat, în vreme ce Dumbo și Filip au fost depunctați și au părăsit competiția.

Iar chef Bontea a fost pus în fața unei situații foarte dificile: doi dintre concurenții săi au fost la egalitate, iar chef Sorin a fost cel care a trebuit să aleagă cine pleacă acasă și cine merge în semifinală. Gabi sau Loredana? Cu părere de rău, liderul echipei roșii și-a luat rămas bun de la aceasta din urmă.

 

Antena 1 va difuza lunea viitoare, pe 14 noiembrie, semifinala „Chefi la cuțite”, în care se vor întrece Marius Nistor, Cristi Voicu, Valentina Rausche, Cristina Ioniță din echipa gri, Robert Niculae din echipa neagră și Alex Bălan, Gabi Botezan și Cristi Podosu din echipa roșie. Iar marți, 15 noiembrie, are loc finala „Chefi la cuțite”, când telespectatorii află cine este marele câștigător al celui de-al doilea sezon.

semifinala-chefi-la-cutite-lider-de-audienta-9 semifinala-chefi-la-cutite-lider-de-audienta-13 semifinala-chefi-la-cutite-lider-de-audienta-14

Foto Credit: ANTENA 1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending