Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE a trecut pe primul loc în audienţe! Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit show-ul!

Published

on

Aseară, cea de-a noua ediţie a emisiunii “Chefi la cuţite”, de la Antena 1, s-a impus ca lider de piaţă, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

 

Astfel, în intervalul său de difuzare,  19.59-23.05, emisiunea culinară de la Antena 1 a condus clasamentul audienţelor pe publicul comercial, cu o medie de 10,8 puncte de rating și 29,1 % cotă de piață, fiind urmat de Pro Tv cu 9,4 puncte de rating și 25,4 % cotă de piață.

Și la nivelul publicului urban emisiunea culinară a dominat concurența cu 8,9 puncte de rating și 19,7 % cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat Pro Tv, care a înregistrat 8,7 puncte de rating și 19,1 % cotă de piață.

Telespectatorii  Antena 1 s-au distrat alături de cei trei chefi, iar minutul de maximă audiență de la 22:11 a adunat în fața micilor ecrane 1.969.000 de telespectatori din toată țara, care au avut parte de momente extrem de savuroase.

 

 

Trioul de jurați a avut parte de noi candidați talentați, ce i-au lăsat fără cuvinte, dar și de invitați speciali, așa cum au fost Giani Kiriță și fiica sa, Roxana. Seara a fost una completă, astfel că chefii Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au degustat preparate atipice, au cântat pe ritmuri indiene și s-au amuzat când burlacul convins al juriului a fost iar înconjurat de pretendente curajoase.

 

Elias Liagkos a demonstrat aseară că experiența și curajul în ceea ce privește combinarea ingredientelor pot obține votul de încredere. Grecul născut în Australia a gătit crocodil cu spaghete și savoarea farfuriei sale complet surprinzătoare l-a trecut în următoarea etapă a concursului. Și Delia Păduraru, un administrator de restaurant, a reușit să obțină două cuțite. Printr-o pizza reinterpretată în oală de lut, în care se regăseau ingredientele preferate ale fiecărui membru din familie, i-a impresionat pe chefi și i-a convins că merită să meargă mai departe în competiție.  La fel de determinat a intrat în concurs și Cristian Bota, un bucătar care a venit din Dublin ca să își demonstreze că experiența și determinarea sa vor fi un atu în fața competiției. A început prin a spăla vase, dar ambiția l-a făcut să vrea mereu mai mult, așa că aseară a reușit să obțină și aprecierea celor trei chefi prin gustul unei farfurii din mușchi de vită în crustă de ciuperci.

 

Ionuț Zamfir a venit din Bacău, iar luni seară la Antena 1 a demonstrat că dragostea pentru arta culinară nu trebuie neapărat să fie complementară cu meseria aleasă. Este salvator în situații speciale de urgență și l-a uimit pe chef Scărlătescu prin abilitățile sale la bancul de lucru. Porția sa de piept de rață cu sos de postocale și dovlecel i-a garantat două cuțite, iar aprecierile chefilor i-au conferit destulă încredere să pășească curajos în această aventură gastronomică.

 

Dragostea a stat sub savoarea unui preparat afrodisiac, pe bază de saint Jacques cu cremă de conopidă și busuioc. Denisa Voicu este o studentă simpatică, ce s-a înscris în competiție pentru a-l cuceri pe juratul său preferat, pe care a și reușit să-l impresioneze: atât vizual, dar și prin gustul preparatului său complex. Glumele s-au ținut lanț la masa de jurizare, iar chefii Bontea și Dumitrescu au pregătit aseară cu ajutorul lumânărilor parfumate și al șampaniei scena perfectă a unei declarații de dragoste și cereri în căsătorie. ,,Este un domn deosebit, are un loc special în inima mea”, declara Denisa care nu a fost intimidată de intervențiile Ginei Pistol. Concurenta a obținut și cele trei cuțite și speră ca viitorul său în acest concurs să o plaseze în echipa chefului preferat.

 

Pariurile pierdute, glumele savuroase și varietatea preparatelor au fost printre ingredientele ediției de luni seară. Și astăzi, alți concurenți talentați își fac curaj să pășească în experiența unică ,,Chefi la cuțite, dornici să-i câștige pe cei trei chefi de partea lor, prin gustul preparatelor. Cine va lua cuțitele și cine va merge acasă, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară într-o nouă ediție, de la ora 20:00.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 octombrie  2017

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending