HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Comedia a fost supremă la PRO TV! Serialele Las Fierbinţi şi Atletico Textila au fost lider de audienţă!

AUDIENŢE TV: Comedia a fost supremă la PRO TV! Serialele Las Fierbinţi şi Atletico Textila au fost lider de audienţă!

atletico-textila

ALas Fierbinți a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 1.9 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 21:29.

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:11, a reunit peste 2.3 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 11.2 puncte de rating și 29.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.2 puncte de rating și 13.4% share.

 

Pe ulițele din Las Fierbinți, ideile de afaceri au fost mai dese ca firele de iarbă în episodul de joi seară, toate având un scop clar stabilit: de a aduce câștiguri rapide și ușoare! De la 21:30, jucătorii din Atletico Textila au avut și ei un obiectiv comun, de a demonstra cât sunt de puternici sunt. În stilul specific, atât fierbințenii, cât și fotbaliștii s-au „împiedicat ” chiar de ambiția lor de a-și atinge scopul.

Celentano s-a informat bine și și-a dat seama că își dorește să devină proprietarul întregului pământ! Nici nu îl costa mult, doar “5 milioane de miliarde de dolari”. Firicel a intrat și el repede în combinație, astfel cei doi au găsit și modalitatea prin care să facă rost de bani: să se împrumute de la primărie. Spre uimirea lor, primarul Vasile le-a demontat ușor visul, pentru că nici chiar el nu este atât de bogat.

Firicel & Celentano, LAS FIERBINTI, PRO TV

Firicel & Celentano, LAS FIERBINTI, PRO TV

 

AEpisodul Atletico Textila de joi seara a fost urmărit de aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:29 – 22:35. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 9.3 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 17 % share.

 

Echipa de mare succes a avut parte de noi provocări, însă băieții tot băieți rămân! Ahmed și Adrian au avut parte de o discuție băiețească la o bere, sub privirea nepăsătoare a Pușei. Teoria simulării a fost dezbătută, iar talentul lui Adrian la minciuni nu a fost deloc apreciat de Livia, care și-a dat seama că trebuie să fie mereu atentă atunci când vorbește cu el.

Săptămâna viitoare, telespectatorii vor vedea prin ce întâmplări haioase mai trec personajele din Las Fierbinți și aventurile jucătorilor de la Atletico Textila.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment