Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Comedia a fost supremă la PRO TV! Serialele Las Fierbinţi şi Atletico Textila au fost lider de audienţă!

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 1.9 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 21:29.

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:11, a reunit peste 2.3 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 11.2 puncte de rating și 29.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.2 puncte de rating și 13.4% share.

 

Pe ulițele din Las Fierbinți, ideile de afaceri au fost mai dese ca firele de iarbă în episodul de joi seară, toate având un scop clar stabilit: de a aduce câștiguri rapide și ușoare! De la 21:30, jucătorii din Atletico Textila au avut și ei un obiectiv comun, de a demonstra cât sunt de puternici sunt. În stilul specific, atât fierbințenii, cât și fotbaliștii s-au „împiedicat ” chiar de ambiția lor de a-și atinge scopul.

Celentano s-a informat bine și și-a dat seama că își dorește să devină proprietarul întregului pământ! Nici nu îl costa mult, doar “5 milioane de miliarde de dolari”. Firicel a intrat și el repede în combinație, astfel cei doi au găsit și modalitatea prin care să facă rost de bani: să se împrumute de la primărie. Spre uimirea lor, primarul Vasile le-a demontat ușor visul, pentru că nici chiar el nu este atât de bogat.

Firicel & Celentano, LAS FIERBINTI, PRO TV

Firicel & Celentano, LAS FIERBINTI, PRO TV

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Episodul Atletico Textila de joi seara a fost urmărit de aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:29 – 22:35. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 9.3 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 17 % share.

 

Echipa de mare succes a avut parte de noi provocări, însă băieții tot băieți rămân! Ahmed și Adrian au avut parte de o discuție băiețească la o bere, sub privirea nepăsătoare a Pușei. Teoria simulării a fost dezbătută, iar talentul lui Adrian la minciuni nu a fost deloc apreciat de Livia, care și-a dat seama că trebuie să fie mereu atentă atunci când vorbește cu el.

Săptămâna viitoare, telespectatorii vor vedea prin ce întâmplări haioase mai trec personajele din Las Fierbinți și aventurile jucătorilor de la Atletico Textila.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending