HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENTE TV: Comedia captivează România! Peste 2.3 milioane de români au fost părtași la dispariția Dalidei!

AUDIENTE TV: Comedia captivează România! Peste 2.3 milioane de români au fost părtași la dispariția Dalidei!

Dalida a lipsit trei zile de la primărie și toată administrația locală din Fierbinți a fost dată peste cap. După ce „și-a prins urechile” într-un morman de hârtii, chitanțe și plicuri de la prefectură, primarul Vasile a decis că trebuie să o caute, să afle ce s-a întâmplat cu angajata lui.

 

Marți seara, serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând 11.1 puncte de rating și 28.7% share, pe targetul comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 10.4 puncte de rating și 26.8% share.

 

La nivel național, peste 2.3 milioane de români urmăreau deznodământul dispariției Dalidei de la primăria din Fierbinți și aflau că lipsa unei familii și a unui copil au împins-o pe secretară într-o depresie cruntă. În minutul de aur de la ora 21:25, peste 3 milioane de telespectatori se distrau împreună cu personajele din serial.

 

Comedia continuă mâine, de la 20:30, cu un nou episod Las Fierbinți, în care Vasile, primarul satului, vrea să îi întindă o mână de ajutor femeii care e de fapt stâlpul instituției pe care o conduce și încearcă să găsească o soluție la dorința ei de a fi mamă. Dacă singura idee a acestuia e ca Dalida să înfieze un copil, Robi și Rață au gânduri mai năstrușnice pentru acest scop nobil, dar cu mențiunea ca ”ceea se întâmplă în familie, să rămână în familie”. Cum se va închiea aceasta poveste vedem mâine seară, la PRO TV.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns