AUDIENŢE TV: Comedia de la PRO TV, urmărită de milioane de români! Ce audienţă a înregistrat Las Fierbinţi şi Atletico Textila! - RADAR DE MEDIA
HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Comedia de la PRO TV, urmărită de milioane de români! Ce audienţă a înregistrat Las Fierbinţi şi Atletico Textila!

AUDIENŢE TV: Comedia de la PRO TV, urmărită de milioane de români! Ce audienţă a înregistrat Las Fierbinţi şi Atletico Textila!

Aseară, telespectatorii au putut urmări noi episoade ale celor mai bune seriale de comedie românești: Las Fierbinți și Atletico Textila! 

 

LAS FIERBINTI

Cel mai de succes serial de comedie din România, Las Fierbinți, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 1.9 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 21:28.Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 20:58, a reunit peste 2.2 milioane de telespectatori.

 

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 12.3 puncte de rating și 31.4% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 6.2 puncte de rating și 16% share.

 

În episodul de aseară, Bobiță a făcut tot posibilul pentru a îi îndepărta pe Giani și Dorel de lumea fotbalului. După câteva întâlniri cu oameni influenți ai sportului local, Bobiță a reușit să-i convingă pe cei doi să se apuce de curling, un sport foarte popular peste hotare.

 

În același episod, Primarul Vasile a reușit să o convingă pe Dalida să-l ajute să publice o lucrare științifică. Soluția, extrem de rapidă în viziunea acestuia, a constat în obținerea jurnalului ținut de secretară. Deși la început i s-a părut o idee bună să publice un astfel de document, Vasile a început să lectureze pagină cu pagină, realizând că publicarea lui i-ar aduce numai prejudicii.

 

 

Atletico Textila 

Imediat după, telespectatorii Pro TV au fost martorii unei relații sentimentale periculoase în Atletico Textila. Idila dintre Leonard și o divă blondă a făcut deliciul a peste 1.2 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:28 – 22:26. Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:28, a reunit aproape 1.7 milioane de telespectatori.

 

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 9.3 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1, a înregistrat 8.3 puncte de rating și 21.3% share.

Atletico Textila

Telespectatorii au fost martorii unei încercări de transformare fizică a Pușei. De teamă că Bogdan Stelea ar putea să o părăsească din pricina unor kilograme în plus, Pușa s-a pus pe antrenamente fizice și diete. Fără prea mari rezultate, aceasta s-a dat bătută, realizând că dragostea nu are nevoie de sacrificii de acest gen.

Episodul a adus telespectatorilor și o relație cu năbădăi. Îndrăgostit până peste cap de o blondă senzațională, Leonard a încercat să-i facă geloși pe colegii de echipă. Fără prea mai rezultate, întregul colectiv fiind deranjat de copia fidelă, în variantă feminină, a lui Leonard.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns