HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Comedia, milioane de telespectatori la PRO TV! Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţă!

AUDIENŢE TV: Comedia, milioane de telespectatori la PRO TV! Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţă!

bobo-dorel-las-fierbinti

Las Fierbinti

ALas Fierbinți a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 2.1 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 21:32.

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:14, a reunit peste 2.5 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 12.5 puncte de rating și 31.5% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 7.0 puncte de rating și 17.7% share.

 

Celentano i-a dat o lecție de omenie prizonierei adusă de jandarmerie, dar și prietenilor săi Firicel și Ardiles. Cinstea și onoarea sunt calități de bază pentru Celentano, iar să te mulțumesti cu ce ai este o mare calitate. Bobiță, Giani și Dorel au reușit să câștige concursul de modă cu creația inedită a Gianinei. După ce au încercat să facă împărțeala banilor, norocosul câștigător al celor 5.000 de euro a fost Dorel.

 

Atletico Textila

AEpisodul Atletico Textila a fost urmărit de aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:32 – 22:29.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 9.7 puncte de rating și 24.7% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.8 puncte de rating și 17.1% share.

 

Raluca și Pușa au primit și ele o lecție – cheful de muncă este pedepsit de karma. Cele două au rămas blocate în depozit încercând să caute tiparele pentru a revoluționa moda din România. Jucătorii au găsit soluții inedite pentru a câștiga meciurile și și-au dat seama unde au greșit până acum.

Săptămâna viitoare telespectatorii vor vedea prin ce întâmplări haioase mai trec personajele din Las Fierbinți și aventurile jucătorilor de la Atletico Textila.

 

atletico-textila

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

contact[@] radardemedia.ro

No comments

leave a comment