Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Confruntările s-au încheiat! 32 de concurenți se pregătesc pentru live-urile de la Vocea României!

Published

on

Vineri seară, telespectatorii au trăit intens ultimele Confruntări de la Vocea României și ultimele duete din această etapă formate de de Tudor, Smiley, Lori și Despot. Spectacolul a fost incendiar aseară, emoțiile au fost uriașe, iar totul a fost condimentat cu schimburi de replici savuroase între cei patru antrenori.

 

După această etapă a competiției, câte 8 concurenți din fiecare echipă se pregătesc de show-urile LIVE, unde românii își pot susține și vota preferații.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români.

 

Ultima ediție de confrunări de la Vocea României a fost lider de audiență și a înregistrat 8.9 puncte de rating și 25.1 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.9 puncte de rating și 16.6% share.

 

Concurenții au trecut de emoțiile confruntărilor și trec într-o nouă etapă

Aseară, ultima etapă a confruntărilor de la Vocea României a adus fericire pe chipul concurenților care au obținut un loc în show-rile live, dar și dezamăgire în rândul celor care au fost nevoiți să părăsească, de această dată, competiția. Ultimele dueluri s-au trăit la intensitate maximă și în steal room, unde Răzvan Marcuci – echipa Smiley, Tudor Bilețchi – echipa Lori, Robert Pița – echipa Despot și Laurențiu Mihaiu – echipa Tudor au răsuflat ușurați și vor merge mai departe în live-uri.

 

Echipa Smiley a dat startul confruntărilor, oferind două momente extraordinare. Primul duel i-a avut ca protagoniști pe Ioana Barbă și Dima Trofim, ale căror voci au reușit să sensibilizeze publicul pe acordurile piesei Somebody that i used to know. Cei doi și-au surprins plăcut antrenorul, care n-a ezitat să-i felicite pentru prestația cu adevărat emoționantă. În cel de-al doilea moment al echipei, vocile puternice ale Olgăi Roman și Laurei Voinu au fascinat publicul în timp ce au interpretat melodia Iubirea schimbă tot, singura piesă în limba română aleasă de Smiley pentru echipa sa. Ioana și Olga au fost cele care l-au convins pe antrenorul lor că merită să meargă mai departe.

 

Deciziile lui Tudor au fost la fel de dificile. În ultima rundă a Confruntărilor, acesta a trimis în ring încă patru concurenți extrem de bine pregătiți. Primul moment al echipei le-a aparținut Axeniei Șova și Lidiei Isac. Vocile celor două au fost puse la încercare de piesa The Story, care le-a determinat să traverseze, la extremă, registrul grav, dar și cel acut. Mai departe, Teodora Rotaru și Amedeo Chiriac au oferit un spectacol de neuitat, oferind o interpretare originală a piesei Stitches. Presiunea a fost, din nou, pe umerii lui Tudor, care și-a respectat principiile și s-a raportat strict la momentul prezentat pe scenă, nu și la repetiții. Acesta a ales în cele din urmă să meargă mai departe cu Lidia și cu Amedeo.

 

Echipa Lori a fost și ea la înățlime și a oferit aseară două confruntări care au surprins plăcut publicul și l-au determinat pe Despot să o felicite pe colega sa pentru modul în care și-a pregătit concurenții. Primul duet al echipei le-a aparținut lui Mihail Tirică și Rareș Popa, care au interpretat într-o manieră sclipitoare piesa Every You Every me. De cealaltă parte, Zsuzsana Cerveni și Lavinia Lăcătuș au acaparat scena și au dat tot ce au avut mai bun în interpretarea melodiei Billie Jean. Chiar dacă energia Zsuzsanei a ieșit mai mult în evidență, momentul celor două a fost apreciat de către toți cei patru antrenori. În final, Lori a decis să continue competiția cu Mihail și cu Zsuzsana.

 

Despot le-a pregătit concurenților săi o piesă specială, Woman in chains, în tip ce a dezvăluit că aceasta este una dintre melodiile sale preferate. Ramona Dimu și Botond Mano Raduly au completat spectacolul de vineri seară cu o piesă rock, în stilul caracteristic al antrenorului lor. Chiar dacă au timbre vocale diferite, cei doi s-au completat perfect și au reușit să stârnească ropote de aplauze atât din public, cât și din partea antrenorilor. După o decizie grea, Despot l-a ales pe Mano pentru etapa live-urilor.

 

Vinerea viitoare, de la 20:30, vom da sunetul mai tare în primul show live din sezonul șapte Vocea României!

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending