Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Confruntările s-au încheiat! 32 de concurenți se pregătesc pentru live-urile de la Vocea României!

Published

on

Vineri seară, telespectatorii au trăit intens ultimele Confruntări de la Vocea României și ultimele duete din această etapă formate de de Tudor, Smiley, Lori și Despot. Spectacolul a fost incendiar aseară, emoțiile au fost uriașe, iar totul a fost condimentat cu schimburi de replici savuroase între cei patru antrenori.

 

După această etapă a competiției, câte 8 concurenți din fiecare echipă se pregătesc de show-urile LIVE, unde românii își pot susține și vota preferații.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români.

 

Ultima ediție de confrunări de la Vocea României a fost lider de audiență și a înregistrat 8.9 puncte de rating și 25.1 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.9 puncte de rating și 16.6% share.

 

Concurenții au trecut de emoțiile confruntărilor și trec într-o nouă etapă

Aseară, ultima etapă a confruntărilor de la Vocea României a adus fericire pe chipul concurenților care au obținut un loc în show-rile live, dar și dezamăgire în rândul celor care au fost nevoiți să părăsească, de această dată, competiția. Ultimele dueluri s-au trăit la intensitate maximă și în steal room, unde Răzvan Marcuci – echipa Smiley, Tudor Bilețchi – echipa Lori, Robert Pița – echipa Despot și Laurențiu Mihaiu – echipa Tudor au răsuflat ușurați și vor merge mai departe în live-uri.

 

Echipa Smiley a dat startul confruntărilor, oferind două momente extraordinare. Primul duel i-a avut ca protagoniști pe Ioana Barbă și Dima Trofim, ale căror voci au reușit să sensibilizeze publicul pe acordurile piesei Somebody that i used to know. Cei doi și-au surprins plăcut antrenorul, care n-a ezitat să-i felicite pentru prestația cu adevărat emoționantă. În cel de-al doilea moment al echipei, vocile puternice ale Olgăi Roman și Laurei Voinu au fascinat publicul în timp ce au interpretat melodia Iubirea schimbă tot, singura piesă în limba română aleasă de Smiley pentru echipa sa. Ioana și Olga au fost cele care l-au convins pe antrenorul lor că merită să meargă mai departe.

 

Deciziile lui Tudor au fost la fel de dificile. În ultima rundă a Confruntărilor, acesta a trimis în ring încă patru concurenți extrem de bine pregătiți. Primul moment al echipei le-a aparținut Axeniei Șova și Lidiei Isac. Vocile celor două au fost puse la încercare de piesa The Story, care le-a determinat să traverseze, la extremă, registrul grav, dar și cel acut. Mai departe, Teodora Rotaru și Amedeo Chiriac au oferit un spectacol de neuitat, oferind o interpretare originală a piesei Stitches. Presiunea a fost, din nou, pe umerii lui Tudor, care și-a respectat principiile și s-a raportat strict la momentul prezentat pe scenă, nu și la repetiții. Acesta a ales în cele din urmă să meargă mai departe cu Lidia și cu Amedeo.

 

Echipa Lori a fost și ea la înățlime și a oferit aseară două confruntări care au surprins plăcut publicul și l-au determinat pe Despot să o felicite pe colega sa pentru modul în care și-a pregătit concurenții. Primul duet al echipei le-a aparținut lui Mihail Tirică și Rareș Popa, care au interpretat într-o manieră sclipitoare piesa Every You Every me. De cealaltă parte, Zsuzsana Cerveni și Lavinia Lăcătuș au acaparat scena și au dat tot ce au avut mai bun în interpretarea melodiei Billie Jean. Chiar dacă energia Zsuzsanei a ieșit mai mult în evidență, momentul celor două a fost apreciat de către toți cei patru antrenori. În final, Lori a decis să continue competiția cu Mihail și cu Zsuzsana.

 

Despot le-a pregătit concurenților săi o piesă specială, Woman in chains, în tip ce a dezvăluit că aceasta este una dintre melodiile sale preferate. Ramona Dimu și Botond Mano Raduly au completat spectacolul de vineri seară cu o piesă rock, în stilul caracteristic al antrenorului lor. Chiar dacă au timbre vocale diferite, cei doi s-au completat perfect și au reușit să stârnească ropote de aplauze atât din public, cât și din partea antrenorilor. După o decizie grea, Despot l-a ales pe Mano pentru etapa live-urilor.

 

Vinerea viitoare, de la 20:30, vom da sunetul mai tare în primul show live din sezonul șapte Vocea României!

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending