Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV de Paşte, PRO TV: Slujba de înviere, România, te iubesc, Concertul Andrei şi filmele PRO TV – lider de audienţă!

Published

on

De Paște, Pro TV a pregătit zile de sărbătoare, în care acțiunea, tărâmurile mitice, credința și muzica bună au fost preferate de telespectatori! Sâmbătă și duminică, programele speciale oferite de Pro TV au condus topul audiențelor!

 

Sâmbătă, telespectatorii au ales Noe și Slujba de Înviere de la Mănăstirea Curtea de Argeș

 

Russell Crowe, Anthony Hopkins și Emma Watson au adus la viață povestea lui Noe, sâmbătă, de la ora 20:30. Pe durata difuzării filmului artistic, Pro TV a fost lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 9.7 puncte de rating și 29.8% share, spre deosebire de postul TV de pe locul al doilea, ANTENA 1,  care a înregistrat 5.7 puncte de rating și 17.4% share.

 

Imediat după filmul Noe, Alex Dima a adus spiritul și tradițiile în casele românilor, cu Slujba de Înviere de la Mănăstirea Curtea de Argeș! Lider de audiență pe fiecare segment de public, programul a obținut pe targetul comercial 5.1 puncte de rating și 24.3% share, spre deosebire de următorul post TV, ANTENA 1,  care a înregistrat numai 2.2 puncte de rating și 10.6% share.

 

Prima zi de Paște a fost sărbătorită cu Pro TV!

 

Prima zi de Paște a fost sărbătorită la Pro TV cu primul concert Andra de la Sala Palatului, de la 13:30! Cele mai îndrăgite piese ale artistei, dar și momentele din culisele concertului au fost alese de telespectatori, filmul concertului fiind lider de audiență pe toate segmentele de public! La nivelul targetului comercial, concertul Andra a obținut 2.8 puncte de rating și 14.1% share, spre deosebire de postul TV de pe locul al doilea, ANTENA 1, cu 2.0 puncte de rating și 10.2% share.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică seara ne-a spus tuturor că Oamenii sunt lumină!. Smerenia, credința și dedicarea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care Alex Dima, corespondent special Știrile Pro TV, le-a descoperit la părintele Valerian, fostul actor Dragoș Pâslaru. România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe targetul comercial a obținut 3.6 puncte de rating și 14.9% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund, ANTENA 1,  a înregistrat 1.7 puncte de rating și 7.2% share.

 

Imediat după Știrile Pro TV de la 19:00, Tom Cruise și Cameron Diaz au avut o Întâlnire explozivă! Pro TV a fost, din nou, lider de audiență pe toate targeturile, iar la nivelul publicului comercial a obținut 8.9 puncte de rating și 24.6% share, iar televiziunea clasată pe locul doi a înregistrat, ANTENA 1 –  6.3 puncte de rating și 17.4% share.

 

Foto Credit: PRO TV

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre PRO TV

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban

Perioada 15-16 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Chefi la cuțite, lider de piață în a doua zi de Paște! Şi alte producţii Antena 1 au înregistrat cifre de lider!

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending