Connect with us

Topuri lunare

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

Published

on

Prev1 of 4
 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

 

Cifre de audienţă pentru luna noiembrie 2016, aici.  
Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Noiembrie 2016 – pag. 4

PUBLICUL NATIONAL

 

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului naţional cu o medie de 806.000 telespectatori faţă de 752.000 de telespectatori pe minut cât a acumulat în luna noiembrie, in timp ce Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 656.000 de telespectatori, faţă de luna noiembrie cand a inregistrat 673.000 telespectatori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 445.000 de telespectatori (492.000 de telespectatori pe minut, în luna noiembrie), iar topul continuă cu România TV (238.000), care a fost peste Antena 3 (224.000), iar Prima TV s-a clasat, la nivelul publicului naţional obţine poziţia a 6-a cu o medie de 124.000 de telespectatori. 

 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2016 – RTG%, SHR%

audiente-tv-lunare-decembrie-2016-2

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2016 – RTG000

audiente-tv-lunare-decembrie-2016-3

 

Sursa cifre: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

Prev1 of 4

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

PRO TV anunță cifrele de audiență înregistrate în al doilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Știrile, filmele, emisiunile și serialele difuzate de grupul PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018 au fost prima alegere a telespectatorilor români! În al doilea trimestru al acestui an, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național).

Așa cum i-am obișnuit deja pe români, ne-am ținut promisiunea de a le oferi știri obiective, divertisment de top și conținut de calitate, iar cifrele de audiență înregistrate în această perioadă vorbesc de la sine. Ne-am concentrat pe angajamentul de a aduce formate noi, experiențe noi pentru telespectatori, de a dezvolta și îmbunătăți în continuare formatele pe care ei le urmăresc deja. Le mulțumim tuturor partenerilor pentru colaborarea de lungă durată și ne gândim la viitor cu entuziasm, pentru că pregătim show-uri foarte puternice în această toamnă.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018?

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe timpul zilei, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.8 puncte de rating și 25.8% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.9 puncte de rating și 19.9% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 27.2% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, INTACT, care a înregistrat 6.1 puncte de rating și 20.2% share.

 

Canalul PRO TV conduce topul audiențelor, așa cum și-a obișnuit telespectatorii de peste 22 de ani. La nivelul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.1% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 2.2 puncte de rating și 14.8% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu 7.2 puncte de rating și 23.9% share, spre deosebire de televiziunea secundă, ANTENA 1, care are 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018?

În top 50 filme difuzate în trimestrul 2, toate au fost difuzate de PRO TV! Cea mai urmărită producție a fost Cartelul Ucigaș (Close Range), care a obținut 10.8 puncte de rating și 29.3% share.

Știrile PRO TV de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România și au condus topul în perioada aprilie-iunie cu o medie de 6.4 puncte de rating și 27.3% share.

În top 3 programe de divertisment din prime time*, toate sunt producții PRO TV! Cea mai urmărită emisiune TV, Românii au talent, conduce topul, cu o medie de 10.5 puncte de rating și 34.9% share, urmată de Las Fierbinți cu sezonul 13 (10.4 puncte de rating și 32.4% share) și sezonul 11 (8.0 puncte de rating și 25.2% share).

Pe parcursul zilei, topul este condus de emisiunea Ce spun românii, care a obținut o medie de 4.4 puncte de rating și 23.5% share. Pe locul secund este Campionatul Mondial de Fotbal (TVR 1 – 4.4 puncte de rating și 21.9% share), urmat de emisiunea de investigație România, te iubesc!, care a obținut o medie de 3.8 puncte de rating și 17.7% share.

 


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

*Au fost luate în considerare numai producțiile cu un număr mai mare de 3 difuzări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV, lider de audiență în primul trimestru din 2018!

PRO TV anunță rezultatele de audiență pentru perioada ianuarie – martie 2018.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În primul trimestru al anului 2018, grupul PRO TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public (comercial, urban, național).

Rezultatele primului trimestru din acest an ne arată faptul că reprezentăm un partener pe termen lung de încredere atât pentru telespectatori, cât și pentru partenerii noștri de business. Vom continua să ne concentrăm eforturile pentru a livra conținut de calitate în grilele noastre și pregătim constant formate și experiențe noi pentru toți românii, alături de programele pe care aceștia le aleg de fiecare dată, printre care se află Românii au talent, Vocea României, Las Fierbinți și multe altele.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Top programe în perioada ianuarie – martie 2018

În top 5 programe din prime time preferate de telespectatorii din România, toate sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de Românii au talent, cel mai urmărit show de divertisment din România, cu o medie de 18.3 puncte de rating și 47.8% share. Urmează meciurile din Europa League, sezonul 13 Las Fierbinți, meciurile amicale de fotbal de la PRO TV și meciurile din UEFA Champions League.

 

ProgramTVRatingShare
Românii au talentPRO TV18.347.8
Fotbal – Europa LeaguePRO TV15.038.4
Las Fierbinți (XIII)PRO TV12.830.6
Fotbal – amicalPRO TV12.930.2
Fotbal – UEFA Champions LeaguePRO TV9.123.2

 

 

Știrile PRO TV reprezintă este cel mai urmărit program de știri din România! Jurnalul de la ora 19:00 le aduce tuturor telespectatorilor, în fiecare seară de luni până duminică, informații relevante la nivel național și internațional. La nivelul publicului comercial, Știrile PRO TV au obținut o medie de 11.0 puncte de rating și 30.7% share.

Filmele și blockbusterele difuzate de PRO TV reprezintă întotdeauna prima alegere a telespectatorilor din România! Din top 50 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie, toate cele 50 de producții au fost difuzate de PRO TV. Cel mai urmărit film din această perioadă este Spy (Spioana), care a obținut 15.1 puncte de rating și 33.5% share, la nivelul publicului comercial.

Pe timpul zilei, românii preferă să urmărească producții PRO TV! În top 5 emisiuni/producții difuzate pe parcursul zilei, la nivelul publicului comercial, patru sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de emisiunea Ce spun românii, prezentată de Cabral, cu o medie de 6.7 puncte de rating și 23.9% share la nivelul publicului comercial.

 

ProgramTVRatingShare
Ce spun româniiPRO TV6.723.9
Lecții de viațăPRO TV3.523.5
iLikeITPRO TV4.022.9
Acces DirectAntena 15.120.6
România, te iubesc!PRO TV6.718.9

 

Rezultatele PRO TV în primul trimestru din 2018

 

Pe parcursul întregii zile, grupul PRO TV conduce topul audiențelor în primul trimestru al anului 2018, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 27.2% share la nivelul publicului comercial. În prime time, grupul PRO TV ocupă prima poziție, cu 11.9 puncte de rating și 30.4% share.

În primul trimestru al acestui an, canalul PRO TV este liderul televiziunilor atât la nivelul întregii zile, cu o medie de 4.5 puncte de rating și 23.3% share, cât și în prime time, cu 10.4 puncte de rating și 26.5% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Emisiunea “Acces Direct”, lider de audienţã şi în luna martie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Emisiunea „Acces Direct”, prezentată de Simona Gherghe, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17.00, la Antena 1, a fost lider de audienţã şi  în luna martie 2018, la nivelul publicului din toată țara, cu un procent de leadership de 91%.

Încã de la începutul anului, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a condus topul audienţelor, în intervalul sãu de difuzare.

Așadar, în cea de-a treia lunã a anului 2018, “Acces Direct” se află pe primul loc în slotul sãu de difuzare, cu 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.1%, la nivel national. În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.498.000 de români. Poziţia secundã a clasamentului este ocupatã de ProTv, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi public înregistreazã 7.1 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 19,6%, cu producţiile “Ce spun românii” şi “Ştirile ProTV 17”, în vreme ce a treia poziţie este ocupatã de Kanal D, care înregistreazã 2.6 puncte de rating şi 7.1 cotã de piaţã.

 

Sursa: Kantar Media                        

Copyright:ARMADATA SRL              

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending