Connect with us

Topuri lunare

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

Published

on

Prev1 of 4

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

 

Cifre de audienţă pentru luna noiembrie 2016, aici.  
Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Noiembrie 2016 – pag. 4

PUBLICUL NATIONAL

 

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului naţional cu o medie de 806.000 telespectatori faţă de 752.000 de telespectatori pe minut cât a acumulat în luna noiembrie, in timp ce Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 656.000 de telespectatori, faţă de luna noiembrie cand a inregistrat 673.000 telespectatori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 445.000 de telespectatori (492.000 de telespectatori pe minut, în luna noiembrie), iar topul continuă cu România TV (238.000), care a fost peste Antena 3 (224.000), iar Prima TV s-a clasat, la nivelul publicului naţional obţine poziţia a 6-a cu o medie de 124.000 de telespectatori. 

 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2016 – RTG%, SHR%

audiente-tv-lunare-decembrie-2016-2

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2016 – RTG000

audiente-tv-lunare-decembrie-2016-3

 

Sursa cifre: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

Prev1 of 4

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV, lider de audiență în primul trimestru din 2018!

PRO TV anunță rezultatele de audiență pentru perioada ianuarie – martie 2018.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În primul trimestru al anului 2018, grupul PRO TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public (comercial, urban, național).

Rezultatele primului trimestru din acest an ne arată faptul că reprezentăm un partener pe termen lung de încredere atât pentru telespectatori, cât și pentru partenerii noștri de business. Vom continua să ne concentrăm eforturile pentru a livra conținut de calitate în grilele noastre și pregătim constant formate și experiențe noi pentru toți românii, alături de programele pe care aceștia le aleg de fiecare dată, printre care se află Românii au talent, Vocea României, Las Fierbinți și multe altele.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Top programe în perioada ianuarie – martie 2018

În top 5 programe din prime time preferate de telespectatorii din România, toate sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de Românii au talent, cel mai urmărit show de divertisment din România, cu o medie de 18.3 puncte de rating și 47.8% share. Urmează meciurile din Europa League, sezonul 13 Las Fierbinți, meciurile amicale de fotbal de la PRO TV și meciurile din UEFA Champions League.

 

ProgramTVRatingShare
Românii au talentPRO TV18.347.8
Fotbal – Europa LeaguePRO TV15.038.4
Las Fierbinți (XIII)PRO TV12.830.6
Fotbal – amicalPRO TV12.930.2
Fotbal – UEFA Champions LeaguePRO TV9.123.2

 

 

Știrile PRO TV reprezintă este cel mai urmărit program de știri din România! Jurnalul de la ora 19:00 le aduce tuturor telespectatorilor, în fiecare seară de luni până duminică, informații relevante la nivel național și internațional. La nivelul publicului comercial, Știrile PRO TV au obținut o medie de 11.0 puncte de rating și 30.7% share.

Filmele și blockbusterele difuzate de PRO TV reprezintă întotdeauna prima alegere a telespectatorilor din România! Din top 50 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie, toate cele 50 de producții au fost difuzate de PRO TV. Cel mai urmărit film din această perioadă este Spy (Spioana), care a obținut 15.1 puncte de rating și 33.5% share, la nivelul publicului comercial.

Pe timpul zilei, românii preferă să urmărească producții PRO TV! În top 5 emisiuni/producții difuzate pe parcursul zilei, la nivelul publicului comercial, patru sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de emisiunea Ce spun românii, prezentată de Cabral, cu o medie de 6.7 puncte de rating și 23.9% share la nivelul publicului comercial.

 

ProgramTVRatingShare
Ce spun româniiPRO TV6.723.9
Lecții de viațăPRO TV3.523.5
iLikeITPRO TV4.022.9
Acces DirectAntena 15.120.6
România, te iubesc!PRO TV6.718.9

 

Rezultatele PRO TV în primul trimestru din 2018

 

Pe parcursul întregii zile, grupul PRO TV conduce topul audiențelor în primul trimestru al anului 2018, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 27.2% share la nivelul publicului comercial. În prime time, grupul PRO TV ocupă prima poziție, cu 11.9 puncte de rating și 30.4% share.

În primul trimestru al acestui an, canalul PRO TV este liderul televiziunilor atât la nivelul întregii zile, cu o medie de 4.5 puncte de rating și 23.3% share, cât și în prime time, cu 10.4 puncte de rating și 26.5% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Emisiunea “Acces Direct”, lider de audienţã şi în luna martie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea „Acces Direct”, prezentată de Simona Gherghe, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17.00, la Antena 1, a fost lider de audienţã şi  în luna martie 2018, la nivelul publicului din toată țara, cu un procent de leadership de 91%.

Încã de la începutul anului, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a condus topul audienţelor, în intervalul sãu de difuzare.

Așadar, în cea de-a treia lunã a anului 2018, “Acces Direct” se află pe primul loc în slotul sãu de difuzare, cu 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.1%, la nivel national. În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.498.000 de români. Poziţia secundã a clasamentului este ocupatã de ProTv, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi public înregistreazã 7.1 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 19,6%, cu producţiile “Ce spun românii” şi “Ştirile ProTV 17”, în vreme ce a treia poziţie este ocupatã de Kanal D, care înregistreazã 2.6 puncte de rating şi 7.1 cotã de piaţã.

 

Sursa: Kantar Media                        

Copyright:ARMADATA SRL              

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Kanal D, cresteri spectaculoase in audienta, intreaga luna martie

#Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 81%, la nivelul publicului Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, in raport cu anul precendent

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In luna martie a acestui an, emisiunile, serialele si filmele difuzate de Kanal D au fost in primele optiuni ale telespectatorilor, fapt ce a propulsat statia in in topurile audinetelor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in Prime Time, atat pe intervalul orar 18:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 20:00 – 24:00, inregistrand cresteri spectaculoase in audienta, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe targetul Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost pe locul doi toata luna martie, cu 18,2% cota de piata. Kanal D este singura televiziune care a inregistrat cea mai mare crestere cotei de piata in luna martie (81%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00, cota de piata a statiei a inregistrat o crestere spectaculoasa de 62 de procente, fata de luna martie a anului 2017.

Pe targetul All Urban, in intervalul 20:00 – 24:00, cresterea cotei de piata a statiei supuse discutiei a fost de 30%, adica o diferenta de 3,7 puncte procentuale in raport cu luna  martie a anului precedent. Emisiunea fenomen “Exatlon”, late night show-ul “WOWBiz”, Gala “Bravo, ai stil! All Stars”, emisiunea “Ochii din umbra”, dar si serialul turcesc “Dragoste si ura” au pozitionat Kanal D pe locul doi in intervalul orar mai sus mentionat, pe intreaga perioada a lunii martie, cu o cota de piata de 16,3%.

O cota de piata de 13,3% si o crestere semnificativa de 23% s-a inregistrat in randul populatiei de la orase, in intervalul 18:00 – 24:00, Kanal D mentinandu-si locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Pe targetul National, grila diversificata de programe a postului Kanal D a propulsat statia pe locul doi, atat pe intervalul 20:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00. Cu o cota de piata de aproape 20% si o crestere de 35 de procente in raport cu rezultatele obtinute in 2017, Kanal D a fost pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00), intreaga luna martie. O cota de piata de 15,5% si o crestere de 27% a acesteia, pe tronsonul 18:00 – 24:00, a inregistrat Kanal D, in randul populatiei din intreaga tara.

 

Audiente TV luna Martie (1-31 martie 2018), comparativ cu luna martie 2017

Data :Mar-1     Up until:31-Mar
Units >>18:00-24:00Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18GrowthChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV28,626,1-9%Pro TV28,125,5-9%
Antena 117,015,4-10%Kanal D10,018,281%
Kanal D9,415,362%Antena 117,814,7-17%
Prima TV3,83,0-22%Prima TV3,92,9-26%
National TV1,92,954%National TV1,72,545%
Pro Cinema1,32,165%Pro Cinema1,42,158%
Antena 32,12,0-7%Antena 32,01,9-8%
Romania TV2,21,8-19%DigiSport 13,11,7-46%
DigiSport 12,61,7-37%Romania TV2,21,7-24%
TVR 11,41,3-5%TVR 11,61,4-15%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV20,719,4-6%
Kanal D10,813,323%Kanal D12,616,330%
Antena 113,012,2-6%Antena 113,111,2-14%
Antena 36,35,7-10%Antena 36,36,0-4%
Romania TV5,64,9-12%Romania TV5,74,9-14%
National TV2,83,733%National TV2,12,938%
Prima TV3,43,0-12%Prima TV3,52,9-18%
TVR 11,92,03%TVR 12,32,2-4%
Pro Cinema1,01,877%Realitatea TV1,41,939%
Realitatea TV1,21,845%TVR 21,41,832%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV21,219,9-6%
Kanal D12,215,527%Kanal D14,319,335%
Antena 113,713,4-2%Antena 112,811,3-12%
Romania TV5,14,8-6%Antena 35,14,8-6%
National TV3,74,523%Romania TV5,14,7-8%
Antena 35,14,5-11%National TV3,03,617%
Prima TV4,03,3-18%Prima TV4,33,3-23%
TVR 12,22,20%TVR 12,62,5-5%
Pro Cinema1,32,061%Pro Cinema1,31,845%
Pro 21,61,61%TVR 21,41,723%

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending