Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Echipa Visuri la cheie a transformat un apartament distrus într-o locuință de vis, iar show-ul a fost lider de audienţă!

Published

on

Prev1 of 2

Fiecare dintre noi se află în căutarea fericirii, dar fericirea nu este o destinație, ci o călătorie în sine. Miercuri, echipa Visuri la cheie a adus fericirea în casa unei familii care nici nu bănuia cât de aproape era de îndeplinirea unui vis.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Cea de-a noua ediție a noului sezon Visuri la cheie a înregistrat 11.4 puncte de rating și 27% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.1 puncte de rating și 19% share. 

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 22:29, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor aproape 2 milioane de români.

familia-tudorache

O familie frumoasă a primit o șansă la o viață mai bună

Viața familiei Tudorache, formată din Cristina, Bogdan și cei doi copii, Costi și Adrian, nu a fost niciodată ușoară, dar boala de care suferă băiatul cel mic i-a făcut traiul și mai greu.

Cu doi ani în urmă, Adrian a fost diagnosticat cu o boală gravă, în urma căreia structurile osoase i se distrugeau, iar din acel moment copilul nu și-a mai putut folosi piciorul stâng. De atunci, viața familiei s-a schimbat complet, mama a renunțat la serviciu pentru a avea grijă de băiat și toate resursele financiare merg către tratamentele specializate pentru Adrian și pentru educația copiilor. În momentul în care echipa Visuri la cheie a ajuns la Ploiești, apartamentul familiei Tudorache arăta deplorabil, tencuiala cădea de pe pereți, era umiditate în toată locuința, mobila și parchetul erau putrezite, iar instalația electrică era complet compromisă.

 

Dragoș Bucur, Alina Vîlcu, Adela Pârvu și Omid Ghannadi au mers miercuri la Ploiești pentru a împlini încă un vis și a le oferi unor oameni frumoși șansa la o viață mai bună. Momentul în care ei au ajuns la ușa familiei Tudorache a fost unul extrem de emoționant, părinților nu le venea să creadă că în scurt timp vor locui într-un apartament complet renovat și utilat. Cei patru au avut la dispoziție numai câteva minute pentru a se pregăti de o vacanță de neuitat la munte. Adrian a fost la kinetoterapie, a jucat fotbal, fiind pasionat de acest sport, au mers într-un parc de distracții, au tras cu arcul, au avut parte de o experiență inedită pe munte cu o mașină de off-road și s-au bucurat de momente incredibile împreună.

În tot acest timp, la Ploiești, constructorii, voluntarii și echipa Visuri la cheie au început treaba. Lucrurile vechi au fost scoase din apartament, dar au fost păstrate cele dragi familiei, iar Dragoș, Alina, Adela și Omid au discutat planul și și-au împărțit sarcinile.

apartamentul-familiei-tudorache-dupa-renovare-3 apartamentul-familiei-tudorache-dupa-renovare-6 apartamentul-familiei-tudorache-dupa-renovare-1

 

Sursa cifre: Kantar Media

Continuare pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 2

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Chefi la cuțite” lider de audiență a doua zi de Paști! Vezi aici clasamentul televizunilor ieri seară!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 09 aprilie, a doua zi de Paști, Antena 1 a lansat cu succes al cincilea sezon de ”Chefi la cuțite”, prima ediție înregistrând valori de top în target urban si comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc în target național cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul trei în toate targeturile de referință cu filmul „Cod roșu la Casa Albă” și reality show-ul „Mă însoară mama”.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din Liga I FCSB – CSU Craiova și Prima TV cu filmul românesc „Astă seară dansăm în familie” urmat de sitcomul”Trăsniții”.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:2623:041633727346
CHEFI LA CUTITEAntena 119:5922:591092698385
COD ROSU LA CASA ALBAPro TV20:2922:50912451234
SUPER POTRIVEALAKanal D23:0524:25771341159
MA INSOARA MAMA!Pro TV22:5025:03502234141
IUMOR (reluare)Antena 122:5925:11426267184

Reîntâlnirea cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu care își pregătesc echipele pentru confruntările din „Chefi la Cuțite” au fost urmărite in medie pe minut de 1.092.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:55, a adunat în fața televizoarelor 1.479.000 de români.

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Chefi la cuțite”, ieri 09 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.08.71555.1
Antena 113.46.11093.7
Pro TV11.55.2938.3
DigiSport 16.12.8502.6
Romania TV5.62.6460.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 116.07.2698.8
Kanal D15.77.1684.9
Pro TV11.05.0478.6
DigiSport 18.73.9380.8
Antena 35.22.4228.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 122.88.6385.1
Kanal D19.27.2323.7
Pro TV14.45.4242.9
DigiSport 18.63.3145.6
Prima TV2.61.043.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. Productiile locale românești capitulează în fața EXATLON! Vezi aici topul televiziunilor de ieri seară!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, 04 aprilie, Pro TV și Antena 1 au părut fără soluții în fața iureșului stârnit de Kanal D, înregistrând valori modeste în toate targeturile de referință, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul doi cu „Ferma vedetelor” și „Pe bune?” în timp ce Antena 1 cu serialul românesc ”Fructul oprit” s-a clasat doar pe locul trei.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Național TV cu filmele „Rambo 2” urmat de ”Leon”  și Prima TV cu emisiunile consacrate „Cronica Cârcotașilor” și ”Trăsniții”.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1923:051857813355
FERMA VEDETELORPro TV20:2922:321132582294
FRUCTUL OPRITAntena 119:5822:59936473242
PE BUNE?!Pro TV22:3223:35802424232

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Ferma vedetelor” și al quiz-ului de divertisment ”Pe bune?”, ieri 04 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.29.81749.4
Pro TV13.05.71023.1
Antena 110.74.7845.2
National TV5.82.5454.3
Romania TV4.82.1382.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.57.9758.2
Pro TV12.95.5529.6
Antena 110.64.5435.0
Antena 35.92.5240.6
National TV4.62.0190.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.87.5333.1
Pro TV17.16.1273.2
Antena 114.65.2233.1
National TV4.51.671.5
Prima TV2.91.046.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending