Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Echipele antrenorilor sunt complete, încep confruntările la Vocea României Junior! Show-ul, pe primu loc în rândul telespectatorilor! Cifre, aici!

Published

on

Emoțiile au fost uriașe în ultima rundă de audiții pe nevăzute Vocea României Junior!

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a fost lider de audiență și a înregistrat 9.0 puncte de rating și 19.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.6 puncte de rating și 18.7% share.

În minutul de maximă audiență de la 20:51, peste 2 milioane de români la nivel național au fost cu ochii pe show-ul în care noua generație dă tonul unei super competiții.

 

 

Cei trei antrenori au mai avut doar câte două locuri echipă și au reușit să le completeze cu vocile fabuloase ale unor copii extrem de carismatici, dezinvolți și hotărâți să cucerească o țară întreagă. Andra, Moga și INNA au luptat cu toate armele pentru cele mai bune voci din primul sezon al show-ului, au avut reacții uimitoare și strategii inedite, juniorii au făcut tot posibilul să întoarcă scaunele antrenorilor, iar Mihai Bobonete și magicianul Robert Tudor au adus distracția din culise direct în casele telespectatorilor.

 

Ultimele șase locuri din cele trei echipe au fost ocupate de voci extraordinare

 

Giulia Tabără a câștigat mai multe concursuri de muzică, iar duminică seară a venit la Vocea României Junior pentru a impresiona și a întoarce trei scaune. Micuța de numai 9 ani a cântat piesa If I Aint’t Got You, iar Andra și Moga nu au ezitat să înceapă lupta pentru ea, însă Giulia a venit hotărâtă de acasă, a ales să meargă în echipa Andra și nimic nu i-a putut schimba părerea. ”Telepatie, conexiune! Vai, ce frumoasă ești! Mulțumesc frumos!”, i-a spus Andra.

 

Voicu Dumitraș s-a înscris în competiție emoționat, dar încrezător în calitățile lui vocale și a dat totul pe scenă. Concurentul a interpretat piesa Hurt, iar INNA și-a întors imediat scaunul, fiind cucerită de vocea sensibilă a lui Voicu și i-a spus: ”M-ai făcut să tremur, nici măcar cuvinte nu mai am, așa de mult m-ai impresionat. Cred că o să facem o treabă minunată.”.

 

Cu toate că a mai apărut în fața publicului, a fost aplaudată și apreciată, pentru Jennifer Dumitrașcu experiența Vocea României Junior este unică. Concurenta a cântat duminică piesa Nobody’s perfect, iar vocea ei puternică i-a cucerit pe INNA și Moga. Cei doi antrenori și-au întors scaunele pentru ea și au început să se laude unul pe celălalt. ”Mă bucur că ai venit la Vocea României Junior. Așa țignal… Mi-a plăcut foarte tare!”, a spus Moga, în echipa căruia a mers Jennifer.

 

Teodor Danci a interpretat în ultima rundă de audiții pe nevăzute melodia Chains, iar timbrul lui vocal perfect le-a convins pe Andra și INNA să se întoarcă pentru el. ”Eu cred că te pot învăța foarte multe. Cred că ești exact pe stilul meu. Cred că eu te pot ajuta. Așa că, vino în echipa mea!”, i-a spus Andra. Pentru Teodor a fost foarte greu să aleagă, însă a decis să meargă mai departe în echipa Andra.

 

Diana Movilă a cântat piesa What a difference a day makes, iar vocea ei sensibilă și interpretarea originală i-au cucerit pe Marius Moga și INNA, care s-au întors în ultimul moment. Cei doi antrenori nu au fost nevoiți să lupte pentru Diana, deoarece ea știa încă de la început că își dorește să ajungă în echipa Moga. ”Ai cântat foarte frumos și ai un simț al muzicii de care ne-am dat seama toți trei.”, i-a spus Marius la final și a mers pe scenă pentru a o îmbrățișa.

 

Ultima concurentă care a reușit să impresioneze antrenorii a fost Andreea Sălăvăstru, care a cântat piesa That man. Energia și timbrul ei vocal special au convins-o pe INNA să se întoarcă pentru a o lua în echipa ei. ”Îmi place foarte tare vocea ta, de aceea m-am întors. Ești deja un star. Bine ai venit în echipa mea!”, i-a spus INNA.

 

Audițiile pe nevăzute s-au încheiat, iar antrenorii au câte nouă voci extraordinare în echipele lor, cu care merg în etapa următoare a competiției, cea mai dificilă și plină de emoții, confruntările.

Duminica aceasta, de la 20:30, suspansul va crește, iar Andra, Moga și INNA vor fi nevoiți să renunțe la concurenți foarte buni și să-și păstreze în echipe doar vocile cu care vor merge mai departe către marele trofeu Vocea României Junior și premiul în valoare de 50.000 de euro!

 

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending