Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Echipele antrenorilor sunt complete, încep confruntările la Vocea României Junior! Show-ul, pe primu loc în rândul telespectatorilor! Cifre, aici!

Published

on

Emoțiile au fost uriașe în ultima rundă de audiții pe nevăzute Vocea României Junior!

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a fost lider de audiență și a înregistrat 9.0 puncte de rating și 19.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.6 puncte de rating și 18.7% share.

În minutul de maximă audiență de la 20:51, peste 2 milioane de români la nivel național au fost cu ochii pe show-ul în care noua generație dă tonul unei super competiții.

 

 

Cei trei antrenori au mai avut doar câte două locuri echipă și au reușit să le completeze cu vocile fabuloase ale unor copii extrem de carismatici, dezinvolți și hotărâți să cucerească o țară întreagă. Andra, Moga și INNA au luptat cu toate armele pentru cele mai bune voci din primul sezon al show-ului, au avut reacții uimitoare și strategii inedite, juniorii au făcut tot posibilul să întoarcă scaunele antrenorilor, iar Mihai Bobonete și magicianul Robert Tudor au adus distracția din culise direct în casele telespectatorilor.

 

Ultimele șase locuri din cele trei echipe au fost ocupate de voci extraordinare

 

Giulia Tabără a câștigat mai multe concursuri de muzică, iar duminică seară a venit la Vocea României Junior pentru a impresiona și a întoarce trei scaune. Micuța de numai 9 ani a cântat piesa If I Aint’t Got You, iar Andra și Moga nu au ezitat să înceapă lupta pentru ea, însă Giulia a venit hotărâtă de acasă, a ales să meargă în echipa Andra și nimic nu i-a putut schimba părerea. ”Telepatie, conexiune! Vai, ce frumoasă ești! Mulțumesc frumos!”, i-a spus Andra.

 

Voicu Dumitraș s-a înscris în competiție emoționat, dar încrezător în calitățile lui vocale și a dat totul pe scenă. Concurentul a interpretat piesa Hurt, iar INNA și-a întors imediat scaunul, fiind cucerită de vocea sensibilă a lui Voicu și i-a spus: ”M-ai făcut să tremur, nici măcar cuvinte nu mai am, așa de mult m-ai impresionat. Cred că o să facem o treabă minunată.”.

 

Cu toate că a mai apărut în fața publicului, a fost aplaudată și apreciată, pentru Jennifer Dumitrașcu experiența Vocea României Junior este unică. Concurenta a cântat duminică piesa Nobody’s perfect, iar vocea ei puternică i-a cucerit pe INNA și Moga. Cei doi antrenori și-au întors scaunele pentru ea și au început să se laude unul pe celălalt. ”Mă bucur că ai venit la Vocea României Junior. Așa țignal… Mi-a plăcut foarte tare!”, a spus Moga, în echipa căruia a mers Jennifer.

 

Teodor Danci a interpretat în ultima rundă de audiții pe nevăzute melodia Chains, iar timbrul lui vocal perfect le-a convins pe Andra și INNA să se întoarcă pentru el. ”Eu cred că te pot învăța foarte multe. Cred că ești exact pe stilul meu. Cred că eu te pot ajuta. Așa că, vino în echipa mea!”, i-a spus Andra. Pentru Teodor a fost foarte greu să aleagă, însă a decis să meargă mai departe în echipa Andra.

 

Diana Movilă a cântat piesa What a difference a day makes, iar vocea ei sensibilă și interpretarea originală i-au cucerit pe Marius Moga și INNA, care s-au întors în ultimul moment. Cei doi antrenori nu au fost nevoiți să lupte pentru Diana, deoarece ea știa încă de la început că își dorește să ajungă în echipa Moga. ”Ai cântat foarte frumos și ai un simț al muzicii de care ne-am dat seama toți trei.”, i-a spus Marius la final și a mers pe scenă pentru a o îmbrățișa.

 

Ultima concurentă care a reușit să impresioneze antrenorii a fost Andreea Sălăvăstru, care a cântat piesa That man. Energia și timbrul ei vocal special au convins-o pe INNA să se întoarcă pentru a o lua în echipa ei. ”Îmi place foarte tare vocea ta, de aceea m-am întors. Ești deja un star. Bine ai venit în echipa mea!”, i-a spus INNA.

 

Audițiile pe nevăzute s-au încheiat, iar antrenorii au câte nouă voci extraordinare în echipele lor, cu care merg în etapa următoare a competiției, cea mai dificilă și plină de emoții, confruntările.

Duminica aceasta, de la 20:30, suspansul va crește, iar Andra, Moga și INNA vor fi nevoiți să renunțe la concurenți foarte buni și să-și păstreze în echipe doar vocile cu care vor merge mai departe către marele trofeu Vocea României Junior și premiul în valoare de 50.000 de euro!

 

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Chefi la cuțite” lider de audiență a doua zi de Paști! Vezi aici clasamentul televizunilor ieri seară!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 09 aprilie, a doua zi de Paști, Antena 1 a lansat cu succes al cincilea sezon de ”Chefi la cuțite”, prima ediție înregistrând valori de top în target urban si comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc în target național cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul trei în toate targeturile de referință cu filmul „Cod roșu la Casa Albă” și reality show-ul „Mă însoară mama”.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din Liga I FCSB – CSU Craiova și Prima TV cu filmul românesc „Astă seară dansăm în familie” urmat de sitcomul”Trăsniții”.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:2623:041633727346
CHEFI LA CUTITEAntena 119:5922:591092698385
COD ROSU LA CASA ALBAPro TV20:2922:50912451234
SUPER POTRIVEALAKanal D23:0524:25771341159
MA INSOARA MAMA!Pro TV22:5025:03502234141
IUMOR (reluare)Antena 122:5925:11426267184

Reîntâlnirea cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu care își pregătesc echipele pentru confruntările din „Chefi la Cuțite” au fost urmărite in medie pe minut de 1.092.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:55, a adunat în fața televizoarelor 1.479.000 de români.

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Chefi la cuțite”, ieri 09 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.08.71555.1
Antena 113.46.11093.7
Pro TV11.55.2938.3
DigiSport 16.12.8502.6
Romania TV5.62.6460.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 116.07.2698.8
Kanal D15.77.1684.9
Pro TV11.05.0478.6
DigiSport 18.73.9380.8
Antena 35.22.4228.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 122.88.6385.1
Kanal D19.27.2323.7
Pro TV14.45.4242.9
DigiSport 18.63.3145.6
Prima TV2.61.043.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. Productiile locale românești capitulează în fața EXATLON! Vezi aici topul televiziunilor de ieri seară!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, 04 aprilie, Pro TV și Antena 1 au părut fără soluții în fața iureșului stârnit de Kanal D, înregistrând valori modeste în toate targeturile de referință, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul doi cu „Ferma vedetelor” și „Pe bune?” în timp ce Antena 1 cu serialul românesc ”Fructul oprit” s-a clasat doar pe locul trei.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Național TV cu filmele „Rambo 2” urmat de ”Leon”  și Prima TV cu emisiunile consacrate „Cronica Cârcotașilor” și ”Trăsniții”.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1923:051857813355
FERMA VEDETELORPro TV20:2922:321132582294
FRUCTUL OPRITAntena 119:5822:59936473242
PE BUNE?!Pro TV22:3223:35802424232

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Ferma vedetelor” și al quiz-ului de divertisment ”Pe bune?”, ieri 04 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.29.81749.4
Pro TV13.05.71023.1
Antena 110.74.7845.2
National TV5.82.5454.3
Romania TV4.82.1382.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.57.9758.2
Pro TV12.95.5529.6
Antena 110.64.5435.0
Antena 35.92.5240.6
National TV4.62.0190.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.87.5333.1
Pro TV17.16.1273.2
Antena 114.65.2233.1
National TV4.51.671.5
Prima TV2.91.046.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending