Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Echipele antrenorilor sunt complete, încep confruntările la Vocea României Junior! Show-ul, pe primu loc în rândul telespectatorilor! Cifre, aici!

Published

on

Emoțiile au fost uriașe în ultima rundă de audiții pe nevăzute Vocea României Junior!

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a fost lider de audiență și a înregistrat 9.0 puncte de rating și 19.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.6 puncte de rating și 18.7% share.

În minutul de maximă audiență de la 20:51, peste 2 milioane de români la nivel național au fost cu ochii pe show-ul în care noua generație dă tonul unei super competiții.

 

 

Cei trei antrenori au mai avut doar câte două locuri echipă și au reușit să le completeze cu vocile fabuloase ale unor copii extrem de carismatici, dezinvolți și hotărâți să cucerească o țară întreagă. Andra, Moga și INNA au luptat cu toate armele pentru cele mai bune voci din primul sezon al show-ului, au avut reacții uimitoare și strategii inedite, juniorii au făcut tot posibilul să întoarcă scaunele antrenorilor, iar Mihai Bobonete și magicianul Robert Tudor au adus distracția din culise direct în casele telespectatorilor.

 

Ultimele șase locuri din cele trei echipe au fost ocupate de voci extraordinare

 

Giulia Tabără a câștigat mai multe concursuri de muzică, iar duminică seară a venit la Vocea României Junior pentru a impresiona și a întoarce trei scaune. Micuța de numai 9 ani a cântat piesa If I Aint’t Got You, iar Andra și Moga nu au ezitat să înceapă lupta pentru ea, însă Giulia a venit hotărâtă de acasă, a ales să meargă în echipa Andra și nimic nu i-a putut schimba părerea. ”Telepatie, conexiune! Vai, ce frumoasă ești! Mulțumesc frumos!”, i-a spus Andra.

 

Voicu Dumitraș s-a înscris în competiție emoționat, dar încrezător în calitățile lui vocale și a dat totul pe scenă. Concurentul a interpretat piesa Hurt, iar INNA și-a întors imediat scaunul, fiind cucerită de vocea sensibilă a lui Voicu și i-a spus: ”M-ai făcut să tremur, nici măcar cuvinte nu mai am, așa de mult m-ai impresionat. Cred că o să facem o treabă minunată.”.

 

Cu toate că a mai apărut în fața publicului, a fost aplaudată și apreciată, pentru Jennifer Dumitrașcu experiența Vocea României Junior este unică. Concurenta a cântat duminică piesa Nobody’s perfect, iar vocea ei puternică i-a cucerit pe INNA și Moga. Cei doi antrenori și-au întors scaunele pentru ea și au început să se laude unul pe celălalt. ”Mă bucur că ai venit la Vocea României Junior. Așa țignal… Mi-a plăcut foarte tare!”, a spus Moga, în echipa căruia a mers Jennifer.

 

Teodor Danci a interpretat în ultima rundă de audiții pe nevăzute melodia Chains, iar timbrul lui vocal perfect le-a convins pe Andra și INNA să se întoarcă pentru el. ”Eu cred că te pot învăța foarte multe. Cred că ești exact pe stilul meu. Cred că eu te pot ajuta. Așa că, vino în echipa mea!”, i-a spus Andra. Pentru Teodor a fost foarte greu să aleagă, însă a decis să meargă mai departe în echipa Andra.

 

Diana Movilă a cântat piesa What a difference a day makes, iar vocea ei sensibilă și interpretarea originală i-au cucerit pe Marius Moga și INNA, care s-au întors în ultimul moment. Cei doi antrenori nu au fost nevoiți să lupte pentru Diana, deoarece ea știa încă de la început că își dorește să ajungă în echipa Moga. ”Ai cântat foarte frumos și ai un simț al muzicii de care ne-am dat seama toți trei.”, i-a spus Marius la final și a mers pe scenă pentru a o îmbrățișa.

 

Ultima concurentă care a reușit să impresioneze antrenorii a fost Andreea Sălăvăstru, care a cântat piesa That man. Energia și timbrul ei vocal special au convins-o pe INNA să se întoarcă pentru a o lua în echipa ei. ”Îmi place foarte tare vocea ta, de aceea m-am întors. Ești deja un star. Bine ai venit în echipa mea!”, i-a spus INNA.

 

Audițiile pe nevăzute s-au încheiat, iar antrenorii au câte nouă voci extraordinare în echipele lor, cu care merg în etapa următoare a competiției, cea mai dificilă și plină de emoții, confruntările.

Duminica aceasta, de la 20:30, suspansul va crește, iar Andra, Moga și INNA vor fi nevoiți să renunțe la concurenți foarte buni și să-și păstreze în echipe doar vocile cu care vor merge mai departe către marele trofeu Vocea României Junior și premiul în valoare de 50.000 de euro!

 

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending