Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Episodul 2 din CHEFI LA CUŢITE a spulberat din nou concurenţa. Câţi telespectatori au urmărit MASTERCHEF?

Antena 1 a fost din nou lider de audienţă pe toate segmentele de public, în intervalul orar de difuzare al show-ului CHEFI LA CUŢITE.

Published

on

Dragi cititori, RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă cu grafice înregistrate de ANTENA 1 şi PRO TV, pe toate categoriile de public.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Aseară, Antena 1 a fost din nou lider de audienţă pe toate segmentele de public, în intervalul orar de difuzare al show-ului CHEFI LA CUŢITE. Emisiunea a fost lider de piață absolut. 13,9 puncte de rating și 32 % cota de piață obținea emisiunea, pe publicul comercial, în minutul de maximă audiență de la 22.12.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”RED”]G[/rdmof_dropcaps]Pe intervalul orar de difuzare a emisiunii CHEFI LA CUŢITE, PRO TV a difuzat emisiunea MASTERCHEF (20:30-21:45), iar apoi meciul de fotbal din Europa League,  Paris Saint Germain – Barcelona (21:45-23:45). Kanal D a avut programat serialul istoric Kosem (20:00-23:00)

 

 

PUBLICUL COMERCIAL

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus marți seară cu o medie de 11 puncte de rating și 27,3 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,9 puncte de rating și 17,2 procente din cota de piață, In intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.30-23.28 monitorizata.

 

PUBLICUL URBAN

La orase, Antena 1 a obţinut 8,1 puncte de rating și 17,1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 5,6 puncte de rating și 11,9 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a condus topul cu o medie de 7,7 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în timp ce Pro Tv ocupa locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.

Aproape 1,8 milioane de români au fost cu ochii pe „Chefi la cuțite” în minutul de aur de la 20.50.  

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

 

FOLLOW UP

A doua seară de jurizare pe nevăzute a adus juraților surprize culinare de-a dreptul picante. Chef Dumitrescu a fost față în față cu fobia sa pentru insecte atunci când sub cloș a găsit scorpioni. De-a dreptul terifiat, acesta a fugit din platou și cu greu s-a lăsat convins să revină, în timp ce colegii lui au profitat la maximum de slăbiciunea lui pentru a-l tachina.

Și poveștile de viață ale concurenților din ediția de marți au fost unele cât se poate de interesante și emoționante. Ioan Popa le-a adus juraților în farfurie mămăligă neagră și le-a povestit prin ce greutăți a trecut și cum bucătăria a fost salvarea lui.

 

„Dormeam în rulotă fiindcă nu aveam bani. Vreau să mă întorc acasă”, a spus vizibil emoționat Ioan, care are 33 de ani și este bucătar în Scoția. Și Cristian Rucu a avut parte de trăiri care aproape au dat în clocot la „Chefi la cuțite”: deși inițial nu a obținut pașaportul pentru următoarea etapă a show-ului, chef Bontea a făcut un gest în premieraă pentru el. A decis că tânărul are potențial și merită o șansă pentru a demonstra ce poate și a alergat după el în culise pentru a-i da cuțitul.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Mirela Vaida, despre revenirea în televiziune: „Nu am mai făcut genul acesta de emisiune, dar simt că mă reprezintă” – RADAR DE MEDIA

PUna dintre cele mai îndrăgite vedete de televiziune din România, Mirela Boureanu Vaida, revine pe micile ecrane cu un nou proiect.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Chefi la cuțite” lider de audiență a doua zi de Paști! Vezi aici clasamentul televizunilor ieri seară!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 09 aprilie, a doua zi de Paști, Antena 1 a lansat cu succes al cincilea sezon de ”Chefi la cuțite”, prima ediție înregistrând valori de top în target urban si comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc în target național cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul trei în toate targeturile de referință cu filmul „Cod roșu la Casa Albă” și reality show-ul „Mă însoară mama”.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din Liga I FCSB – CSU Craiova și Prima TV cu filmul românesc „Astă seară dansăm în familie” urmat de sitcomul”Trăsniții”.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:2623:041633727346
CHEFI LA CUTITEAntena 119:5922:591092698385
COD ROSU LA CASA ALBAPro TV20:2922:50912451234
SUPER POTRIVEALAKanal D23:0524:25771341159
MA INSOARA MAMA!Pro TV22:5025:03502234141
IUMOR (reluare)Antena 122:5925:11426267184

Reîntâlnirea cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu care își pregătesc echipele pentru confruntările din „Chefi la Cuțite” au fost urmărite in medie pe minut de 1.092.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:55, a adunat în fața televizoarelor 1.479.000 de români.

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Chefi la cuțite”, ieri 09 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.08.71555.1
Antena 113.46.11093.7
Pro TV11.55.2938.3
DigiSport 16.12.8502.6
Romania TV5.62.6460.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 116.07.2698.8
Kanal D15.77.1684.9
Pro TV11.05.0478.6
DigiSport 18.73.9380.8
Antena 35.22.4228.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 122.88.6385.1
Kanal D19.27.2323.7
Pro TV14.45.4242.9
DigiSport 18.63.3145.6
Prima TV2.61.043.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. Productiile locale românești capitulează în fața EXATLON! Vezi aici topul televiziunilor de ieri seară!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, 04 aprilie, Pro TV și Antena 1 au părut fără soluții în fața iureșului stârnit de Kanal D, înregistrând valori modeste în toate targeturile de referință, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul doi cu „Ferma vedetelor” și „Pe bune?” în timp ce Antena 1 cu serialul românesc ”Fructul oprit” s-a clasat doar pe locul trei.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Național TV cu filmele „Rambo 2” urmat de ”Leon”  și Prima TV cu emisiunile consacrate „Cronica Cârcotașilor” și ”Trăsniții”.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1923:051857813355
FERMA VEDETELORPro TV20:2922:321132582294
FRUCTUL OPRITAntena 119:5822:59936473242
PE BUNE?!Pro TV22:3223:35802424232

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Ferma vedetelor” și al quiz-ului de divertisment ”Pe bune?”, ieri 04 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.29.81749.4
Pro TV13.05.71023.1
Antena 110.74.7845.2
National TV5.82.5454.3
Romania TV4.82.1382.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.57.9758.2
Pro TV12.95.5529.6
Antena 110.64.5435.0
Antena 35.92.5240.6
National TV4.62.0190.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.87.5333.1
Pro TV17.16.1273.2
Antena 114.65.2233.1
National TV4.51.671.5
Prima TV2.91.046.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending