Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Etapa testărilor la „Chefi la cuțite” a atras cei mai mulți români. Ce audienţă a înregistrat show-ul?

Published

on

Degustarea pe nevăzute s-a încheiat la „Chefi la cuțite”, iar luni seară jurații au dat startul etapei testării – Bootcampul. Toți concurenții care au primit cuțitele la jurizare au intrat acum în probele eliminatorii la finalul cărora cei trei chefi își vor alege echipele.

 

Emisiunea de la Antena 1 a fost din nou lider de piață pe toate targeturile, cu aproape 2 milioane de români care urmăreau show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.50, atunci când Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 13,9 puncte de rating și 34 % cota de piață.

audiente-tv-11-oct-2016-chefi-la-cutite

 

PUBLICUL COMERCIAL

Emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență în intervalul 20.31-23.12, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,6 puncte de rating și 27,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 20,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe Antena 1 a condus cu o audiență medie de 8,1 puncte de rating și 18 procente din cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 13,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul întregii populații a țării Antena 1 a condus topul și a obținut o medie de 7,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, iar pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6,5 puncte de rating și 15 procente din cota de piață.

 

Azi la „Chefi la cuțite” continuă testările cu noi probe care vor da palpitații celor rămași în concurs. Iar la finalul serii, telespectatorii Antena 1 vor afla componența celor trei echipe conduse de chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu.

chefi-la-cutite-lider-de-audienta

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: Antena 1

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending