HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENTE TV: Etapa testărilor la „Chefi la cuțite” a atras cei mai mulți români. Ce audienţă a înregistrat show-ul?

AUDIENTE TV: Etapa testărilor la „Chefi la cuțite” a atras cei mai mulți români. Ce audienţă a înregistrat show-ul?

chefi-la-cutite-antena-1

Degustarea pe nevăzute s-a încheiat la „Chefi la cuțite”, iar luni seară jurații au dat startul etapei testării – Bootcampul. Toți concurenții care au primit cuțitele la jurizare au intrat acum în probele eliminatorii la finalul cărora cei trei chefi își vor alege echipele.

 

Emisiunea de la Antena 1 a fost din nou lider de piață pe toate targeturile, cu aproape 2 milioane de români care urmăreau show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.50, atunci când Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 13,9 puncte de rating și 34 % cota de piață.

audiente-tv-11-oct-2016-chefi-la-cutite

 

PUBLICUL COMERCIAL

Emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență în intervalul 20.31-23.12, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,6 puncte de rating și 27,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 20,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe Antena 1 a condus cu o audiență medie de 8,1 puncte de rating și 18 procente din cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 13,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul întregii populații a țării Antena 1 a condus topul și a obținut o medie de 7,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, iar pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6,5 puncte de rating și 15 procente din cota de piață.

 

Azi la „Chefi la cuțite” continuă testările cu noi probe care vor da palpitații celor rămași în concurs. Iar la finalul serii, telespectatorii Antena 1 vor afla componența celor trei echipe conduse de chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu.

chefi-la-cutite-lider-de-audienta

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: Antena 1

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns