Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

 

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending