Connect with us

AUDIENȚE TV

EXATLON, crestere spectaculoasa in Prime Time. Show-ul s-a apropiat considerabil de PRO TV pe publicul comercial!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Duelul de aseara din Arena, intre Razboinici si Faimosi, cand acestia au jucat pentru imunitatea echipei, a fost urmarit de aproape doua milioane si jumatate de fani.

In intervalul de difuzare, editia de aseara “Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in randul publicului de la orase, cat si la nivel publicului din intreaga tara. Cu un rating de 10,9% si o cota de piata de 22,7, pe targetul National, si un rating de 9,0% rating si o cota de piata de 19,0%, pe All Urban, statia a surclasat categoric celelalte posturi TV concurente, adjudecandu-si astfel prima pozitie in clasament.

In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe cel de-al doilea loc, cu 8,2% rating si 21,3% cota de piata, la o diferenta de doar 2000 de telespectatori fata de primul clasat.

Aseara, in intervalul 20:12 – 23:21, reality-ul “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape doua milioane (1.948.000) de romani.

 

Faimosii au fost infranti aseara. Acestia au facut propunerile pentru eliminare

A fost un joc pe muchie de cutit, iar concurentii din Echipa Razboinicilor s-au mobilizat si au castigat la mustata, la doar un punct diferenta, la proba de stafeta. Forta, indemanarea si viteza de reactie de care au dat dovada Mariana si Stefan le-au adus imunitatea membrilor Echipei Razboinicilor.

Tot aseara, telespectatorii au fost martorii unei rupturi fara precedent in Echipa Faimosilor, in momentul propunerilor pentru eliminare. S-au incins spiritele in fata camerelor de filmat, iar membrii echipei au parut mai dezbinati ca niciodata. Desi vedetele isi facusera o strategie, votata in unanimitate de acestia, situatia a luat o intorsatura radicala.

In aceasta seara, fanii “Exatlon” vor putea afla cine va fi cel de-al doilea membru al Echipei Faimosilor care va parasi competitia, in urma voturilor telespectatorilor.

 

Tabel audiente tv, toate segmentele de public: comercial, urban si national

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,321,4370
 Kanal D8,221,3368
 Antena 16,316,4283
EXATLONDigiSport 11,33,458
20:12-23:21Romania TV0,82,238
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.02.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,019,0869
 Pro TV6,513,7628
 Antena 15,611,8537
EXATLONRomania TV2,96,1276
20:12-23:21Antena 32,65,4247
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.02.2018

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,922,71948
 Pro TV6,313,01120
 Antena 15,912,21047
EXATLONRomania TV2,96,0513
20:12-23:21Antena 31,83,8330
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta pe cele trei segmente de public din Romania cu Exatlon

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Miercuri seara Kanal D a fost lider absolut de audienta, in cele trei ore de competitie sportiva, cu show-ul “Exatlon”, conform datelor furnizate de Kantar Media. Peste 20% din populatia Romaniei a urmarit aseara cea mai iubita competitie sportiva televizata din tara, “Exatlon”.

Suspansul ridicat in duelul antrenant intre cele doua echipe, Faimosii si Razboinicii, a tinut in fata micilor ecrane, pe parcursul difuzarii emisiunii, in fiecare minut, peste un milion si jumatate (1.547.000) de fani din intreaga tara.

Aseara, in intervalul 20:05 – 23:03, Kanal D a inregistrat 7,1% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,7% rating si 20,2% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

Minutul de maxima audienta, atins la 22:21, in momentul in care concurentii celor doua echipe de la “Exatlon” ramasi in competitie se aflau in Arena si asteptau dezvaluirea numelui celui eliminat, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.106.000) de telespectatori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,121,2318
 Pro TV6,218,6279
 Antena 15,917,6265
EXATLONNational TV1,33,756
20:05-23:03Antena 30,92,639
 Paramount0,72,131
 Prima TV0,72,029
 Pro Cinema0,72,029
 Digi 240,71,929
 Realitatea TV0,61,828
Source: Kantar Media Romania
Date: 25.04.2018

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,720,21547
 Antena 16,415,01150
 Pro TV5,713,41027
EXATLONNational TV2,35,3405
20:05-23:03Romania TV2,04,7362
Antena 32,04,7361
Prima TV1,02,3176
TVR 10,92,2168
Realitatea TV0,81,8137
ETNO0,71,7133
Source: Kantar Media Romania
Date: 25.04.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6732
 Antena 16,314,5604
 Pro TV6,014,0582
EXATLONAntena 32,86,4268
20:05-23:03Romania TV1,84,2176
 National TV1,53,5145
 Realitatea TV1,02,293
 Prima TV0,92,084
 DigiSport 20,81,980
 TVR 10,81,875
Source: Kantar Media Romania
Date: 25.04.2018

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: PRO TV a fost lider de audienţa cu serialul Las Fierbinţi!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară a fost supărare mare în Fierbinți pentru că Vasile, primarul satului, nu a fost pus pe listele de candidați la Camera Deputaților. Lovit sub centură de superiorii lui, Vasile și-a înecat amarul în alcool la cârciuma lui Oaie, iar consătenii lui au fost surprinși să-l vadă în această stare. Singura care s-a arătat dispusă să-i asculte supărarea și să-l ajute a fost Aspirina.

Marți seara, peripețiile fierbințenilor au fost urmărite de aproape 2 milioane de români de la nivel național, iar în minutul de aur, de la 21.12, peste 2.4 de telespectatori se bucurau de comedie la PRO TV.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public înregistrând 11.4 puncte de rating și 31.5% share pe segmentul de public comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 7.5 puncte de rating și 20.6% share.

Personajele din Las Fierbinți își vor continua aventura și joi seara la PRO TV, însă toate episoadele integrale pot fi urmărite gratuit pe www.protvplus.ro.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cei mai mulți români au ales să-și petreacă seara de luni urmărind o nouă ediție de poveste „Chefi la cuțite”. Aproape 1.800.000 de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 21.45. Farfurii spectaculoase, mâncăruri apetisante, concurenți care i-au făcut pe jurați să rămână fără replică, multe glume în platou, dar și prezența surpriză a Mirunei, fata lui Sorin Bontea, toate au fost ingredientele unei seri perfecte.

Emisiunea a fost lider de piață în intervalul orar 20.00-23.01, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9.4 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 7 puncte de rating și 20,2 procente din cota de piață. Și la orașe, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 17 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 25.5% cotă de piață, în timp ce ProTV se situa pe locul al doilea cu 6.9 puncte de rating și 21.5 % cotă de piață. Și la orașe telespectatorii au urmărit Antena 1, iar postul a înregistrat 6,9 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață, în vreme ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.7 puncte de rating și 16,6 % cotă de piață.

Seara de marți a adus din nou multă voie bună în platoul de la „Chefi la cuțite”. Cătălin Scărlătescu și-a imaginat deja că va câștiga cel de-al cincelea sezon al emisiunii, dar s-a distrat și în spatele camerelor de filmat. Chefii au râs, au degustat legați la ochi, purtând coronițe, sau i-au cedat locul Ginei Pistol care a ocupat pentru prima oară rolul de jurat.. Telespectatorii s-au bucurat împreună cu chef-ul sărbătorit, Sorin Bontea, care a primit cele mai memorabile surprize în platou, chiar de ziua sa de naștere. Miruna Bontea, fiica sa, a fost invitat-surpriză pentru a-i găti o rețetă dulce, un lava cake cu dulceață. Apariția sa în fața mesei de jurizare a fost total neașteptată, iar reacția juratului sărbătorit una inedită: “Cum ai ajuns aici? Mami știe?!”. Cel mai frumos cadou pregătit special de echipa ,,Chefi la cuțite” pentru Sorin Bontea s-a transformat și în cel mai frumos cadou pe care l-a primit Miruna: un cuțit de aur din partea juriului, acordat pe merit. Mai mult decât atât, savoarea desertului l-a făcut și pe tatăl ei să acorde un vot de încredere preparatului, astfel încât cea mai mare dorință a adolescentei a fost îndeplinită: ,,Ei sunt foarte critici, dacă aș lua cuțitul ar însemna foarte mult pentru mine. Vreau să iau unul de la tata, îmi doresc mult asta. Mi-ar dovedi că el chiar vorbește serios atunci când îmi spune că sunt talentată și că gătesc bine. Vreau să fie mândru de mine.”.

Pe lângă preparatele delicioase ale serii, poveștile concurenților au oferit adevărate lecții de viață. Irina și Andrei Strătilă, doi nevăzători cu o chimie aparte, au reușit să îi convingă aseară pe jurați că pasiunea pentru gastronomie nu cunoaște limite. Savoarea preparatelor, dar și aspectul frumos al farfuriei i-au făcut pe Botnea, Dumitrescu și Scărlătescu să se incline în fața unei ambiții rar întâlnite: ”De fiecare dată când m-am tăiat am ajuns la o concluzie – așa nu trebuie să țin cuțitul! Ne străduim, aplicăm cunoștințele noastre de geometrie și matematică pentru a aranja mâncarea în farfurie., au afirmat concurenții.

Ca de obicei, și umorul a fost prezent în platoul ,,Chefi la cuțite”, însoțit de un moment muzical asigurat de Arun Durancea. Dacă ultima data lăutarul a venit deghizat în pirat, de data aceasta s-a decis să impresioneze într-un mod diferit. Concurentul nu doar că i-a cântat lui Sorin Bontea ,,La mulți ani!”, dar a continuat să dea dedicații întregii echipe, adjudecând scena din fața mesei de jurizare ca într-un adevărat concert: ,,Cred că ne ia banii la sfârșit!”, afirmau chefii amuzați. La final, Arun a promis că va cânta și la nunta lui chef Scărlătescu, dar că-l va susține pe jurat și dacă va participa în campania pentru europarlamentari, spre deliciul lui Bontea și Dumitrescu.

Distracția a fost inclusă în meniu luni seara la „Chefi la cuțite”, iar cele mai impecabile preparate au fost un pariu sigur pentru a-i trimite pe concurenți în etapa următoare. Mușchiulețul de porc în crustă de parmesan, budinca de banane cu brânză de vaci, coaste de porc marinate în Cola sau carne de cămilă au fost printre farfuriile care au ajuns în fața celor trei jurați. Spectacolul continuă în această seară de la ora 20:00, unde telespectatorii Antena 1 vor avea parte de o nouă ediție surprinzătoare a celei mai iubite emisiuni culinare, ,,Chefi la cuțite”.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 23 aprilie 2018

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending