Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Finala Eurovision de pe TVR 1 în bătălie cu Vocea României Junior şi show-ul iUmor! Cine a caştigat?

Finala Selecţiei Naţionale care a fost difuzată aseară, în direct pe TVR 1 a înregistrat cifre modeste. Astfel pe intervalul orar 20:30- 23:30, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49, TVR 1 a obţinut 1.1% rating şi 2.7% cota de piaţă.

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Finala Selecţiei Naţionale care a fost difuzată aseară, în direct pe TVR 1 a înregistrat cifre modeste. Astfel pe intervalul orar 20:30- 23:30, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49, TVR 1 a obţinut 1.1% rating şi 2.7% cota de piaţă.

 

Pe intervalul orar de difuzare a Finalei Eurovision de pe TVR 1, Antena 1 a fost lider de audienţa cu premiera show-ului iUmor (11.8% rating şi 25.1% cota de piaţă) şi Filmul artistic „Role Models” – total 8.9% rating şi 21.65% share, iar locul secund a fost ocupat de PRO TV cu Vocea României Junior (8.6% rating şi 18.2% share) şi filmul artistic „Misiune Imposibilă” – total 7.15% rating 19.4% share.

 

Cine ne va reprezenta la Kiev?

Piesa „Yodel it!” a primit 10.377 de voturi de la public în timpul celor 60 de minute alocate televotingului la Selecţia Naţională Eurovision. Melodia, compusă de Mihai Alexandru, pe versurile textierei Alexandra Niculae, a fost desemnată să reprezinte România Eurovision Song Contest, exclusiv de telespectatori. Pe locul al doilea s-a clasat MIHAI cu piesa „I Won’t Surrender”, care a obţinut 5.201 voturi, urmat de Instinct, cu „Petale”, melodie care a înregistrat 3.063 de voturi. Clasamentul finalei Eurovision România 2017 îl găsiţi ataşat.

 

„Mulţumim TVR pentru tot suportul pe care ni l-a oferit până acum. Avem ocazia să continuăm acest vis frumos cu ajutorul Televiziunii Române. Le mulţumim telespectatorilor care ne-au votat şi sperăm să-i facem mândri. La Kiev îi vom reprezenta pe toţi cei care au fost în această seară în finala Eurovision”, au spus cu emoţie Ilinca şi Alex Florea, câştigătorii Eurovision România.

 

„Sunt sigură că cei doi tineri ne vor reprezenta frumos la Kiev şi vom yodeli împreună în această familie a Eurovision. Urmează pentru noi o perioadă încărcată în care vom pregăti spectacolul de la Kiev. Sunt foarte mulţumită de întreaga organizare, dar şi pentru că studioul TVR a fost o sală plină de emoţie şi bucurie – cred că acesta este cel mai important lucru. Mă bucur că telespectatorii de acasă au votat în număr atât de mare, 31.694 de voturi”, a declarat Iuliana Marciuc, producător general Eurovision România, la finalul serii.

 

 

Cât timp telespectatorii au votat piesa favorită, pe scena Eurovision România s-au auzit hiturile trupei suedeze ABBA, în interpretarea celor de la Arrival. Pe lângă  piesa Waterloo, cea cu care ABBA a care a câştigat Eurovisionul în 1974, ne-am bucurat să reascultăm şi să dansăm pe SOS, Voules-Vous, Money, Money, Money, Mamma Mia sau Dancing Queen.

 

Show-ul Eurovision România i-a avut invitaţi în această seară şi pe cei care vor reprezenta Elveţia, Spania şi Republica Moldova la Kiev.

Pe lângă mult-râvnitul trofeu, o creaţie originală realizată de artistul Dan Divrician, câştigătorul Eurovision România a primit şi un CEC de 5.000 euro, sumă destinată pregătirii show-ului pentru finala internaţională.

Marele câştigător al concursului „Eurovision te premiază” este Matei Doru Dumitru din Teleorman, ales chiar de Ilinca. El a răspuns corect la întrebarea Iulianei Tudor: Care este câştigătorul Finalei Eurovision 2017? şi a fost răsplătit cu o maşină Dacia Duster.

 

 

Foto Credit: TVR

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending