HomeTELEVIZIUNEEmisiuniKatia Cărbune a câștigat cel de-al optulea trofeu“Next Star”, iar emisiunea a fost lider de audiență pe publicul de la oraşe

Katia Cărbune a câștigat cel de-al optulea trofeu“Next Star”, iar emisiunea a fost lider de audiență pe publicul de la oraşe

Finala emisiunii „Next Star” difuzată ieri, 6 aprilie, la Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban. Astfel, emisiunea „Next Star” difuzată între 20.29-00.00 s-a clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor, întregistrând o audiență medie de 6,2 puncte de rating și 15,2 % cotă de piață. ProTV s-a clasat pe locul al doilea cu 6 puncte de rating și 14,5 % cotă de piață.

Katia Cărbune (11 ani, din Cluj-Napoca) este câștigătoarea celui de-al optulea sezon “Next Star” și a trofeului în valoare de 20.000 de euro. Fetița, al cărei mentor în concurs a fost CRBL, i-a uimit pe jurați cu o compoziție proprie pe care a interpretat-o ca o adevărată artistă. Trofeul i-a fost înmânat de doi artiști de primă mărime ai scenei românești, Stela Popescu și Alexandru Arșinel.

 

Nu am cuvinte să descriu ce am simțit în momentul în care Dan Negru a anunțat că eu sunt câștigătoarea. Nu-mi dădeam seama ce se întâmplă. Am fost extraordinar de fericită! Îmi doream foarte mult să câștig, dar nu mă așteptam, pentru că toți ceilalți concurenți au fost foarte talentați”, spune aceasta.

 

Katia își dorește să pună deoparte cei 20.000 de euro câștigați la “Next Star”. “Vreau să păstrez acești bani pentru perioada când voi deveni actriță. Pentru că visul meu este să fiu actriță în propriul musical, la Londra”, mai spune ea.

 

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-ul All urban

Perioada 6 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns