Connect with us

Analize

AUDIENTE TV & FOTO: Cristian Voicu este câștigătorul celui de-al doilea sezon „Chefi la cuțite”. FINALĂ Show-ul a spulberat audienţa!

Published

on

Marți seara Antena 1 a difuzat finala celui de-al doilea sezon al emisiunii „Chefi la cuțite”. Anul acesta marele premiu în valoare de 30.000 de euro merge la Cristian Voicu din echipa gri condusă de chef Florin Dumitrescu. Finala a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 21.19 aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe „Chefi la cuțite”.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”RED”]G[/rdmof_dropcaps]In intervalul de difuzare a emisiunii Chefi la Cutite, PRO TV a difuzat filmul artistic Popei (20:30-22:30), iar mai apoi reality show-ul Supravietuitorul (22:30-23:30), iar Kanal D serialul turcesc „Ziua in care mi s-a scris destinul”!

 

PUBLICUL COMERCIAL

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] În intervalul orar 20.31-23.36 emisiunea a fost lider de audiență, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,6 puncte de rating și 30,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 20,1 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe Antena 1 a condus topul cu o audiență medie de 9,8 puncte de rating și 21,3 % cota de piață și a fost urmată pe locul secund de Kanal D cu 7,6 puncte de rating și 16,5 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea cu 6,6 puncte de rating și 14,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării cu Antena 1 lider cu o medie de 8,5 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, Kanal D în poziția secundă cu 8 puncte de rating și 18,4 % cota de piață și Pro Tv pe locul al treilea cu 6,8 puncte de rating și 15,6 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență atins pe publicul comercial la 22.47, „Chefi la cuțite” avea un vârf de 16,1 puncte de rating și 39,5 % cota de piață, mai mult decât triplu față de Pro Tv care avea tot atunci doar 5,3 puncte de rating și 12,9 % cota de piață.

 

audiente-tv-radar-de-media-chefi-la-cutite-antena-1-finala

 

Cifre pentru intreaga zi

Antena 1 a condus și prime time-ul zilei de marți, 15 noiembrie (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,3 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 9,8 puncte de rating și 24,4 procente din cota de piață.

 

Cum a decurs marea finala?

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare marți seara la „Chefi la cuțite”. Tensiunea și-a spus cuvântul nu numai pentru cei doi finaliști, Alex și Cristi, ci și pentru chefii care i-au coordonat. Așteptarea naște mereu speranța că va fi bine, că omul din echipa sa va face o impresie bună și va fi declarat câștigător.

 

Asta au simțit chefii Dumitrescu și Bontea, care de pe margine își coordonau finaliștii. Cei care au jurizat finala și cele trei farfurii per finalist ajunse la masa lor au fost bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul farfuriilor. Și pentru ca presiunea să fie parcă și mai mare, după starter și main course voturile îi indicau la egalitate pe Alex și Cristian, astfel că desertul a fost elementul care a făcut diferența. Iar Cristian Voicu a fost cel care și-a auzit numele strigat la finalul ediției, urmat de aplauze, șampanie, strigăte de bucurie și îmbrățișări.

 „Când am auzit că sunt câștigător m-am bucurat foarte mult. Mi-am dorit enorm să câștig, chiar dacă la un moment dat îmi pierdusem această speranță. Prin minte mi-a trecut că după toate încercările grele și supărările din emisiune, am izbutit și am câștigat. Mi-am împlinit visul și mi-am făcut familia mândră și fericită. Primul lucru după încheierea finalei… mi-am îmbrățișat Cheful, colegii, familia și m-am bucurat alături de ei. A fost un moment superb”, a mărturisit acesta. Câștigătorul celui de-al doilea sezon „Chefi la cuțite” mai spune că titlul și premiul îl vor ajuta să își împlinească un vis și să se întoarcă acasă, în România. Premiul mă ajută să mă întorc în țară și să încep o nouă viață. Mi-am dorit de mult să ne întoarcem, iar acum a venit momentul”, a încheiat acesta fericit.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Cove si „baietii mamei” in lupta cu superproductiile TV. Vezi cum s-a impartit audienta in seara premierelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 12 februarie, premiera “ MA INSOARA MAMA!” a clasat Pro TV pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Cove a infruntat doua superproductii cu vedete desfasurate pe alte continente.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:0323:081961830401
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2822:311458728354
ASIA EXPRESSAntena 119:5822:491152621354
PE BUNE?!Pro TV22:3123:38723440267
Kanal D a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu emisiunea „Exatlon Romania” in care echipa unita a Romaniei a intalnit pentru a doua oara reprezentativa Mexicului. Pro TV, a obținut locul 2 în targeturile național si urban cu „Ma insoara mama!”. Super productia Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obtinut locul doi in target comercial pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Emisunea “Ma insoara mama!” a fost urmărita in medie pe minut de 1.458.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:34, a adunat in fata televizoarelor 2.029.700 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.511.32023.0
Pro TV15.58.21458.0
Antena 112.36.51157.3
Antena 35.83.0544.2
Romania TV3.92.0364.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.08.9857.0
Pro TV14.47.5727.6
Antena 112.56.6633.6
Antena 38.04.2405.6
DigiSport 14.12.2208.2

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.49.1407.6
Antena 118.18.1360.9
Pro TV17.87.9354.3
Pro Cinema3.51.569.1
DigiSport 13.31.565.5

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending