Connect with us

Analize

AUDIENTE TV & FOTO: Cristian Voicu este câștigătorul celui de-al doilea sezon „Chefi la cuțite”. FINALĂ Show-ul a spulberat audienţa!

Published

on

Marți seara Antena 1 a difuzat finala celui de-al doilea sezon al emisiunii „Chefi la cuțite”. Anul acesta marele premiu în valoare de 30.000 de euro merge la Cristian Voicu din echipa gri condusă de chef Florin Dumitrescu. Finala a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 21.19 aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe „Chefi la cuțite”.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”RED”]G[/rdmof_dropcaps]In intervalul de difuzare a emisiunii Chefi la Cutite, PRO TV a difuzat filmul artistic Popei (20:30-22:30), iar mai apoi reality show-ul Supravietuitorul (22:30-23:30), iar Kanal D serialul turcesc „Ziua in care mi s-a scris destinul”!

 

PUBLICUL COMERCIAL

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] În intervalul orar 20.31-23.36 emisiunea a fost lider de audiență, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,6 puncte de rating și 30,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 20,1 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe Antena 1 a condus topul cu o audiență medie de 9,8 puncte de rating și 21,3 % cota de piață și a fost urmată pe locul secund de Kanal D cu 7,6 puncte de rating și 16,5 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea cu 6,6 puncte de rating și 14,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării cu Antena 1 lider cu o medie de 8,5 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, Kanal D în poziția secundă cu 8 puncte de rating și 18,4 % cota de piață și Pro Tv pe locul al treilea cu 6,8 puncte de rating și 15,6 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență atins pe publicul comercial la 22.47, „Chefi la cuțite” avea un vârf de 16,1 puncte de rating și 39,5 % cota de piață, mai mult decât triplu față de Pro Tv care avea tot atunci doar 5,3 puncte de rating și 12,9 % cota de piață.

 

audiente-tv-radar-de-media-chefi-la-cutite-antena-1-finala

 

Cifre pentru intreaga zi

Antena 1 a condus și prime time-ul zilei de marți, 15 noiembrie (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,3 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 9,8 puncte de rating și 24,4 procente din cota de piață.

 

Cum a decurs marea finala?

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare marți seara la „Chefi la cuțite”. Tensiunea și-a spus cuvântul nu numai pentru cei doi finaliști, Alex și Cristi, ci și pentru chefii care i-au coordonat. Așteptarea naște mereu speranța că va fi bine, că omul din echipa sa va face o impresie bună și va fi declarat câștigător.

 

Asta au simțit chefii Dumitrescu și Bontea, care de pe margine își coordonau finaliștii. Cei care au jurizat finala și cele trei farfurii per finalist ajunse la masa lor au fost bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul farfuriilor. Și pentru ca presiunea să fie parcă și mai mare, după starter și main course voturile îi indicau la egalitate pe Alex și Cristian, astfel că desertul a fost elementul care a făcut diferența. Iar Cristian Voicu a fost cel care și-a auzit numele strigat la finalul ediției, urmat de aplauze, șampanie, strigăte de bucurie și îmbrățișări.

 „Când am auzit că sunt câștigător m-am bucurat foarte mult. Mi-am dorit enorm să câștig, chiar dacă la un moment dat îmi pierdusem această speranță. Prin minte mi-a trecut că după toate încercările grele și supărările din emisiune, am izbutit și am câștigat. Mi-am împlinit visul și mi-am făcut familia mândră și fericită. Primul lucru după încheierea finalei… mi-am îmbrățișat Cheful, colegii, familia și m-am bucurat alături de ei. A fost un moment superb”, a mărturisit acesta. Câștigătorul celui de-al doilea sezon „Chefi la cuțite” mai spune că titlul și premiul îl vor ajuta să își împlinească un vis și să se întoarcă acasă, în România. Premiul mă ajută să mă întorc în țară și să încep o nouă viață. Mi-am dorit de mult să ne întoarcem, iar acum a venit momentul”, a încheiat acesta fericit.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending